Palivové čerpadlo

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Antoan píše:může to bej i řídící jednotce taky už se mi to stalo
To radši neeeeeeee :cry:
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Palivové čerpadlo

Příspěvek od adam »

Zdravím.
Nestartuje mne auto. Corsa C, 1,0 (973ccm, 43kW, 58HP, 2002). Na diagnostice ŘJ pouze "neznámá chyba". Nicméně se netočí palovové čerpadlo. Po změření napětí na prázdno 3,8V proti kostře. Po zapojení do motoru čerpadla způsobuje úbytek 0V. K35 nesepnuto, relé OK. Nevím, kde může být problém. Čerpadlo po zapojení na externí zdroj OK.
Díky za rady.
okura
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 81
Registrován: 18 čer 2007, 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura »

relé je spínané RJ motoru
chce to proměřit zde,
taky napětí pro ECU,
ale relé je spínano až při točení motoru

duvod proč jendotka nezapne relé je:
-immobilizér-jendotka blokuje start
-jednotka ko
- snímač klikové hlřídele/a hall vačky


co to je za číslo chyby? to nemuže diag napsat neznámá zavada, zaleží čím si to napíchnul
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Příspěvek od adam »

Bohužel mne to diagnostikoval kamarád, nevím číslo chyby :cry: . Já mám pouze kabel OBDII pro VW a ten i přes to, že mají stejné konektory, na Corse nechodí. Nicméně si myslím, že když otočím klíčkem do druhé polohy, musí se mne už začít točit čerpadlo. Příprava na start motoru a po nastartování musí běžet dále. Po otočení klíčkem do druhé polohy jde z ŘJ na cívku relé pouze 3,8V, což je úplná hloupost. Buď plných 12V nebo nic. A taky nevím, kde je ŘJ na Corse tak, abych mohl změřït přímo ten jeden pin. A taky je možnost, že tam je nějaké tlakové čidlo paliva po docílení natlakování paliva nebo nějaký ventil pro vyrovnávání tlaku v nádrži??
okura
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 81
Registrován: 18 čer 2007, 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura »

na relé je 12V, jednotka pouze spíná zem
Tohle je myslím systém vstřikování Motronic, tam čerpadlo jede až po točení motorem. (mělo by platit i zde ale i nemusí)
je tam tlakovej regulátor ale je v čerpadle

Bliká kontrolka motoru nebo něco takového?
Chce to kvalitnější diag a měřit
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

čerpadlo po zapnutí klíčku natlačí i v druhé poloze, tzn před otočením motoru, reguulátor je na liště se vstřikama.podle mě padnulo imo..
25DT
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Příspěvek od adam »

Relé K35 má celkem 4 kontakty. Pokud ŘJ spíná zem, souhlasí: 30 a 86 je +12V, 87 a 85 naměřím 3,8V. Měřeno vše proti kostře.
A regulátor v čerpadle? V čerpadle pouze 4 dráty, tj. 2x pro plovák a 2x pro čerpadlo.
O bílé kontrolce nevím nic.
Jinak jsem schopen ten regulátor odpojit tak, aby si myslela ŘJ, že není natlakováno?
A pokud padnul immo, signalizuje nějaká kontrolka něco? A diagnostika by musela něco najít...
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

stačí odpustiti tlak na liště je tam černá čepička jako na ventilku klimatizace.
Pod ní je auto ventilek,stačí zamáčknout a odpustit tlak..

S tím imobilizérem, moje Corsa neměla signalizaci, jestli diagnostika něco ukáže nevim, ale podle toho jak ti postupuje proud ve vedení by to mohlo být ono.Jednotka z toho důvodu pustí nevim proč jenom těch asi 3.8V

Je to jenom můj názor, elektrika jenom tak od voka.
25DT
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

Příspěvek od alino »

adam píše:Relé K35 má celkem 4 kontakty. Pokud ŘJ spíná zem, souhlasí: 30 a 86 je +12V, 87 a 85 naměřím 3,8V. Měřeno vše proti kostře.
A regulátor v čerpadle? V čerpadle pouze 4 dráty, tj. 2x pro plovák a 2x pro čerpadlo.
O bílé kontrolce nevím nic.
Jinak jsem schopen ten regulátor odpojit tak, aby si myslela ŘJ, že není natlakováno?
A pokud padnul immo, signalizuje nějaká kontrolka něco? A diagnostika by musela něco najít...


Skus spojit 85 na kostru motoru a cerpadlo by malo bezat - ak je dobre rele. Toto rele spina s cerpadlom aj napatie na vstrekovace. Skontroluj tiez ukostrenie RJ. Immo posuva v RJ vnutornu kostru a to moze byt tych 3,8V.
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Příspěvek od adam »

Pánové, díky za reakce a za odpovědi.
Vrhnu se na to až po práci, tj. v sobotu odpoledne.

Nicméně se zeptám dále, předpoklad, že padnul immo:
1) chápu dobře, že pokud klemnu relé K35, dostanu napětí jak na čerpadlo, tak na jednotku vstřiků... tzn. pak už nastartuju? anebo ten imobilizér bude dále vstupovat do řízení a stále blokovat chod motoru...

2) kde immo najdu? je součástí ŘJ nebo je to samostatný blok? Dá se vytáhnout tak, aby šel diagnostikovat nezávisle na motoru? A pokud ho demontuju, do doby, než seženu nový, můžu jezdit?

Díky. Chytřejší budu až po kontrole tlaku v palivovém potrubí, resp. na liště vstřiků a až po odměření K35.
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

re

Příspěvek od alino »

Nepoznam konkretne tuto RJ, ale som sa stretol u RJ s napatovym posuvom kostry / spinacie prvky nezopnu korektne kostru, cim vstrekovace maju nizke napatove impulzy a to plati aj o VN na iskru/, zmenou napatia pre senzory / bezne maju 5V a immo im v RJ da 12V/ ktore tym padom davaju nekorektne informacie.

Okolo spinacky je kruzok s kablikom. Je to antena ktora snima cip v kluciku. V prvom rade skus druhy kluc - mozno sa znicil cip. Ak pojdes po kabliku od antenky najdes immo. Ak je vadne immo - nepozna kluc - podla mna nenastartujes. Ak ho odpojis je to pre RJ to iste ako zly kluc a ostava bloknuta.
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Příspěvek od adam »

Pozn. Oba klíče byly vyzkušeny, oba dva nefunkční.
Mne taky napdalo, že když je GND od ŘJ odlišný od GND celého auta, je ŘJ špatně ukostřená. Ale podle těch názorů, co tady čtu, je to asi normální a je to posunuté takto uměle výrobcem.
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Příspěvek od adam »

Vážení přátelé. Konečně posun vpřed. Kabeláž snad veškerá zkontrolovaná, konektory také. Zjistil jsem jednu velmi důležitou, ZCELA ZÁSADNÍ informaci.

Když odpojím baterii od auta na cca 3 minuty a znovu ji zapojím, po přepnutí klíče do druhé polohy se mne rozsvítí kontrola mazání, airbagů, i autíčko s klíčem (immo). Poté NORMÁLNĚ nastartuji. Všechno běží jak má.

Po vypnutí motoru a opětovném pokusu o start se nerozsvěcuje ani kontrolka mazání, ani kontrola imobilizéru a auto pochopitelně nenastartuje. Pokud celý proces s odpojením baterky opakuji, jednou mne to vždy nastartuje. Poté to zase klekne.

Ještě poznámka: v manuálu pro Opel Corsa se píše že by se měla rozsvěcovat před startem také kontrolka "Systém řízení emisí" a po úspěšném startu by měla zhasnout. Ta se ale nerozsvítila ani jednou. A to ani před vyhozením baterky ani poté. Prostě zatím nesvítí vůbec.

Prosím o vaše cenné rady a názory. Díky moc. Adam.
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

re

Příspěvek od alino »

Skus skontrolovat ziarovku kontrolku motora.
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Příspěvek od adam »

Prosím o bližší specifikaci "žárovka kontrolka motora"... co to je...
Odpovědět