Palivové čerpadlo

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

Oranžová kontrolka motoru..Někdo jí přirovnává k čerpadlu..
25DT
okura
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 81
Registrován: 18 čer 2007, 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura »

to vypadá spíše problém se spínačkou
spíše nepřivede okur 15ky do sítě
nebo i někde v konektorech
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Příspěvek od adam »

Snad se mne podařilo všechno zkontrolovat. Velice zajímavé je, že když odpojím baterii tak na půl minuty, nezpraví se to... odtud předpokládám, že problém relé to nebude. Baterii nutno odpojit tak alespoň na dvě minuty, aby se kontroly rozsvítily a šlo nastartovat. Myslím si, že je to opravdu někde v elektronice, než v kabelíži a v relátkách. Adam.

Nakonec mi asi stejně nezbude nic jinýho, než zajet do Oplu do Ostravy a vysolit balík peněz. :cry: :cry:
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Jestli je špatný relé zjistíš tím, že tam místo něho dáš drátek.

Nevíte jak by bylo složitý udělat, aby čerpadlo natlakovalo už se zapnutím zapalování a ne až po roztočení motoru.Je zbytečně dlouhá doba než to chytne. :?
:sane: :roztleskavacka: :sane:
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Příspěvek od adam »

Relé 100% špatný není... mohl bych změnit nadpis tématu, jelikož napis už není aktuální... čerpadlo i relátka jsou 100% funkční...
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

re

Příspěvek od alino »

adam píše:Relé 100% špatný není... mohl bych změnit nadpis tématu, jelikož napis už není aktuální... čerpadlo i relátka jsou 100% funkční...
Skus odmerat napatie priamo na spinacke ked sa nerozsvietia kontrolky. Ako ja viem, tak kontrolky su cez poistku priamo zo spinacky - kontrolky su mimo elektroniky. Podla mna kabelaz - pripojenie baterie - ukostrenie.
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Příspěvek od adam »

Tak už jsem popohnul. Píše chybu B304O-IMO; P3253-neznámá chyba... ví někdo co to je??
Díky.
Ludva
Příspěvky: 2
Registrován: 04 led 2012, 23:00

Re: Palivové čerpadlo

Příspěvek od Ludva »

Ahoj lidi,mám problém s Corsou rv.99 motor 1.0 12v. Nejdříve to začalo po cca 5minutách chcípat. Stačilo počkat až to vychladlo a pak to zase jelo.Teď už to nechytá vůbec. Nejde mi kostra na benzínové relé které po připojení jiné kostry funguje a nesvítí žádná chybová kontrolka. Poradíte mi? Myslíte si,že by to byl spíš imobilizér,nebo nějaký snímač? :( Díky moc za nápady. Ludva
Ludva
Příspěvky: 2
Registrován: 04 led 2012, 23:00

Re: Palivové čerpadlo

Příspěvek od Ludva »

Ahoj,tak sláva :D , povedlo se mi zjistit chybu na Corse.Zlobil snímač klikového hřídele. Jakmile se trochu ohřál,tak přestak dávat impulsy.Hlavně,že už to vrčí!!!! :banan:
Uživatelský avatar
c.r.i.z.i
Příspěvky: 28
Registrován: 08 úno 2011, 10:22
Bydliště: Krnov

Re: Palivové čerpadlo

Příspěvek od c.r.i.z.i »

Zdar chlapi, chtěl jsem se zeptat. Mám corsu 1,2 a potřbuju vyměnit pal. čerpadlo, co by se stalo kdyby jsem tam dal například čerpadlo na silněší motory dělalo by to nějákou neplechu :urcite?: ? U 1,2 myslím že pracovní tlak má 3,8 barů
Ladybug 1,2i 33Kw 94´
adam
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
Bydliště: Havířov

Palivové čerpadlo - vyřešeno

Příspěvek od adam »

Zdar,
předem musím říci, že po odstranění problému jsem to tady před léty zapomněl napsal a navíc má Corsa je už 2 nebo 3 roky prodaná.
Nicméně k vašim dotazům: opravdu bylo nutné vyměnit ŘJ jednotku.

Dělali mi to v Ostravě v Opel auto Novotný a to tak, že z autovrakoviště sehnali jinou řídící jednotku.

Pozor, není to tak ale jednoduché. Jelikož Opel v rámci ochrany před ukradením řídících jednotek má spárované ŘJ imobilizéru ŘJ motoru a ještě jedné (už si nevzpomínám na její název). Tzn. po vyjmutí z auta a instalaci do svého by tato stejně nebyla funkční. Já jsem měl štěstí, jelikož ŘJ z autovrakoviště byla jednak funkční, pak i ostatní ŘJ byly funkční, a tak technik mohl po připojení na počítač tuto elektricky kódem oficiálně "odpárovat" a pak po vložení do mého auta znova "zpárovat" z mými řídícími jednotkami.

Bohužel, řídící jednotka je neopravitelná a hlavně je na těchto autech naprosto nevhodně umístěná (teplo, otřesy). Tato sranda, pokud se nepletu, mne stála kolem 15 tisíc.
Po výměně ŘJ to opravdu všechno začalo fungovat.

V tuto chvíli (r. 2016) celá moje rodina jezdí pod konc. VV (Toledo 2015, Rapid 2015, Altea 2012, Octavia 2009, Toledo 2002).

Hodně štěstí při řešení potíží. A.
Odpovědět