Řízení Corsa B

Témata týkající se podvozku, brzd, řízení a chlazení. Tato sekce zahrnuje i úpravy těchto částí vozidel.
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Řízení Corsa B

Příspěvek od sladas opc »

Ahoj chtěl bych se zeptat jak je to zřízením u corsy mám tam vůli ve spojovačkách a to už jsem vyzkoušel 3 řízení,tak nevim jestli je to normální nebo jsem narazil na blbý kusy z vrakáče,chci to odstranit,protože to tak divně mlátí.je to řízení bez posilovače.u jednoho řízení jsem vyměnil řídící tyčky a trochu to pomohlo,ale stějně to tam je ta vůle...tak bych se chtěl zeptat jestli nevíte co s tím nebo nějakej repas řízení jde udělat,je to asi v tom šneku uvnitř...
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

řídící čepy

Příspěvek od Hanesek »

Ahoj,chci se jen zeptat,jak se na vlastnostech jízdy a řízení projeví když jsou špatné řídící čepy?předem diky za odpověď
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

Nijak,mlátí to při:
rozjezdu x brzdění ,přejetí nerovností,zatáčení.A dělá to rázy do řízení.A krom toho to je cejtit ty rázy na volantu.Stojej kolem 500 oba tak je vyměň.Pak ale musíš zachovat sbíhavost. :!:
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

aha,takže už asi vim proč všechno citím na volantu.kdyby to dělali v servisu tak tu sbíhavost dělaj automaticky ne?nejsem žádnej expert a do takovejch věci se moc nepouštim.navim když tomu moc nerizumim.ale diky moc za radu
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

podle oka jde zachovat sbíhavost když sundaváš ty starý čepy tak počítat závity až pak tam budeš dávat ty nový,ale každopadně je lepší geometrie
opel corsa opc rieger edition
opel performance center
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

takže při té v ýměně se musí udělat geometrie??To mě moc netěši.nedávno mi měnily řízení a geometrie mě stála 700 :(
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

a když už sme tak u toho nevite někdo na kolik by taková výměna přišla v servisu?jen abych měl trochu představu
Deny
Příspěvky: 59
Registrován: 08 dub 2007, 15:08
Bydliště: Vítězná

Příspěvek od Deny »

Mě stála výměna obou kulových čepů, včetně geometrie a s prací 1500.-
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

kulových??ale já bych potřeboval vědět jak je to s řídícima čepama :(
Deny
Příspěvky: 59
Registrován: 08 dub 2007, 15:08
Bydliště: Vítězná

Příspěvek od Deny »

Pokud vím,tak kulové čepy jsou právě ty řídící.
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

aha,no já myslim že "kuláky" jsou kloubovy hřídele od převodovky ke kolum(nebo spiš ten kloub mezi kolem a tou hnací hřídelí).z řizenim by to nemělo mit nic společnyho ale moc tomu nerozumim.jen sem to kdesi četl
tomert23
Příspěvky: 100
Registrován: 24 úno 2007, 15:50
Bydliště: Galanta

Příspěvek od tomert23 »

riadiace gulové čapy sú tie od riadenia,tie od poloosy sa volajú homokinetycké klby a ešte máš gulové čapy zo spodu na tom ramene. ked ti nedávno robili geometriu tak máš riadiace čapy o.k,lebo ked sú vymlátené tak sa zbiehavost tažko nastavuje a ked ti dali nové riadenie museli skontrolovat tie čapy a keby boli pošk. tak by ich hned vymenili.predpokladám že to robil neak. norm mechanik ;
corsa b 1.4 I Sport
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

no jo ale ony už sou docela jety a podle těch co tam maji byt vypadaj uplně jinak.navic nenapadá mě jinej duvod proč bych cítil nárazy a vůbec všechno na volantu.byl sem s tim i u známyho na technické a bylo mi řečeno že je všechno v pohodě :(
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

TAk ten známej asi nekoukal pod auto,Anebo jenom koukal...

Poradím ti:

Zvedni jednu stranu auta aby bylo kolo ve vzduchu(stačí 5 cm) potom,vem kolo vodorovně do rukou tzn jednou rukou chyť pneumatiku vlevo,druhou vpravo.Kolem začni hýbat jako když boxuješ... :lol: jednou rukou tlačíš druhou taháš a dokola.Udělej to na obou stranách.POkud tam je vůle ucítíš to při druhém pohybu...Hodně zdaru a radostí z odhalení závady
Mno uvidíš... 8)
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

tak sem to zkusil a něco tam neni správně tak to nechám vyměnit a uvidim.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odpovědět