Nový lak na Corsu

Témata zabývající se exteriérem vozu
Odpovědět
Uživatelský avatar
noubody.
Příspěvky: 16
Registrován: 22 čer 2010, 15:56
Bydliště: Třešť
Kontaktovat uživatele:

Nový lak na Corsu

Příspěvek od noubody. »

Tady asi lakoval auto kdekdo, ale zajímá mě na kolik Vás to vyšlo, jaký sou rozdíly v barvách (obyč levnějc, něco spešl o kolik dráž) a kde ste to nechávali dělat, nebo dokonce domácí práce? :shock:
Uživatelský avatar
Lukkas
Administrátoři
Příspěvky: 2219
Registrován: 06 črc 2008, 14:01
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukkas »

Právě teď dělám lak. Myslim, že vše záleží na známích :wink:
Tak začnu nejlehčim způsobem ... Přivez auto do lakovny a řekni, jakou chceš barvu, řeknou ti 30 tisíc a budeš to mít za dost dlouho ..

Druhý způsob .. Přivést auto komplet odstrojený (sundaný dveře, zrcátka, kliky, vyndaný okna, interier pryč atd atd .. ) tak dáš cca 25 tisíc .. a bude to trvat menší dobu, ale pak si to musíš opět nastrojit sám

Další způsob je přivést auto už vykitovaný, vybroušený do hladka i třeba už v plniči a chtít jen nastříkat lak. To tě výjde cca na 10 tisíc ... ( ale nnemáš žádnou záruku,že ti to nepraskne. Žádný nárok na reklamaci, maximálně něco špatně nastříkaný)

Já to mam tak, že platim jen stříkací kit + plnič + lak + vypalovací box -> celkově mě to bude stát kolem 4500,- ale to mám známé, takže mam barvu o 1000,- levnější a plnič a stříkačák taky o něco levnější ..
Na to, že to mam tak levně si to musim ale sám odstrojit, případně vyvařit, vykitovat, vybrousit, pak jsem jel na stříkací kit, zase odvezl domu. Vybrousit, zase odvést na plnič, zase pak odvést domu a vybrousit a teď tam v neděli jedu zase už na lak, pak zase domu a doma celý poskládat sám ...

Asi takhle, kdyby něco nebylo jasný, tak zkusim poradit .. :)
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
Uživatelský avatar
Petr_Corsa A+B
Příspěvky: 459
Registrován: 17 čer 2010, 15:03
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr_Corsa A+B »

Komplet domácí práce, cca 3500 barva, ale má to své mouchy, prostě jak psal Lukkas, je to o možnostech, ale k těm "profíkům", raději odpustím nevlastnímu otci když mu to někde teče, než abych vytlačil 20 - 30 tisíc a pak se s někým dohadoval, že to není úplně ok.
Jinak vypalovací box samo nemáme, vše za něj musí zvládnout slunce, jinak stejnej postup, jen u plastových dílů je to horší, znám i machry, kteří je lakovali, aniž by je přebrousili a vzali plničem. K těm "spešl" barvám, to je pak docela raketa, jen za metalízu dáš minimálně 2-3x více peněz, jde taky o to, že se s ním prý hůř při lakování pracuje, ale to nemám vyzkoušené, možné jen blud, to ať kdyžtak vyvrátí někdo se zkušeností. Jinak můžeš taky mrknout na můj odkaz v podpise, kde je pár fotek, když jsme dělali lak na Áčko.
Každopádně máme doma zasebou 4 komplet auta nalakovaná, strýc Ford Escort, bratr Alfa Romeo 155, nevlastní brácha Škoda Favorit a já Opel Corsa A a pak ještě pár dílů extra, když to někdo z nás občas někdo odře :wink: a nikdy jsme nesundavali dveře, nevidím jediný důvod, pokud je nechceš měnit (jako jsme je měnili u Favorita) proč je sundavat.
Corsa A 1.2S 1986 READY TO GO // Corsa B C16XE GSI 1994 READY TO GO AS WELL
---My Cars---
Obrázek Obrázek
Odpovědět