Problematika s motorem X10XE (1.0 12V) a vše kolem něj

Témata zabývající se úpravami/tuningem motoru a výfuku
Odpovědět
Uživatelský avatar
pitbull
Příspěvky: 2
Registrován: 18 bře 2009, 14:56
Bydliště: Světlá Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pitbull »

Dík zkusím ale váha vzduchu je prej v pohodě známej mi ji čistil,ale to čidlo ani nevím,že tam něco takovýho je,díky.
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

pibulle natoč to na kvalitní zařízení a pošli mi to mailem: pepamo@cenrum.cz
25DT
robilrobil
Příspěvky: 2
Registrován: 24 bře 2009, 19:51
Bydliště: Boskovice

Opel Corsa 1.0, 12v, ecotec

Příspěvek od robilrobil »

Ahoj, chci se zeptat mam takovej problem vlastnim corsu 1.0, 12v ecotec 3valec, no a jak bych to rekl no pri studenem startu mi to rychle spadne na volnobeh a auto si tak divne brble a hlevne nechce jed jeko kdyz se brzo vypne sytic a nema vykon a cuka a taky uz se mi parkrat rozsvitila kontrolka motoru a po zahrati se mi zda ze jede normalne. Nevite tu nekdo co to muze bejt.
presunuti do jiz existujciho topicu by toxik-q
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

cidlo teploty nasavaneho vzduchu? krokovy motorek volnobehu :-)
a corsa nema sytic :-)

vyblikej si chybu a napis ji, podle ni se da zjistit co to je za mrchu
robilrobil
Příspěvky: 2
Registrován: 24 bře 2009, 19:51
Bydliště: Boskovice

Corsa

Příspěvek od robilrobil »

Dik za odpoved a cidlo jsem menil nejakou dobu zpatky a porad to stejny, spis bych to typnul ne ten krokovej motorek jak rikas ty otacky mi aji kolikrad zakolisaji u tepliho motoru, a jeste se zeptam je tam potreba nejak potom treba pri vymene nastavit ten dorazovej sroubek u toho motorku nemas stim skusenost co rikas.
jardaobolecky
Příspěvky: 50
Registrován: 13 bře 2009, 20:16
Bydliště: TEPLICE

Příspěvek od jardaobolecky »

lepsi je to napichnout nez laborovat bude te to stat zbitecni penize podle diagnosti. ti reknou co je spatne pak je to jednodusi muze to bej vec za100.- nebo i za 10000.- zjisti zavadu pak se ozvi mam tu 2 motori na dily tak muzes se ozvat
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Jak říká jarda>lepší je diagnostika,víš na čem seš :wink:
Podle mě čidlo otáček kliky,nebo váha vzduchu,nebo tem krokovej motorek :wink: více info je :arrow:
TADY
Uživatelský avatar
corpi18
Příspěvky: 266
Registrován: 11 říj 2008, 10:59
Bydliště: Teplice v Severních Čechách

Příspěvek od corpi18 »

taky mám problém s hydry na 3válci. za studena to po nastartování tak 1-2s klepe jako diesel :evil: ale pak newim, když je motor ohřátej, tak slyšim nějaký klepání z okolí alternátoru, ložiskem altíku to neni, již vyzkoušeno. newíte čím pak to? jo a ještě, vadí to nějak hodně když klepou hydroštely? co to má za následek u tohohle "sekačkovýho" :D motoru?
sice 55 koní, ale už jsem z ní 174km/h vymáčknul, ale byla to fuška :-)
Kani
Příspěvky: 5
Registrován: 21 lis 2008, 10:17
Bydliště: Jílové u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Corsa 1.0 12V si dela co chce

Příspěvek od Kani »

Zdravim,

moje Corsicka si dela co chce :(

vcera si jedu stalou rychlosti, najednou auto zacne zrychlovat, tak pustim plyn a nic auto stale zrychlovalo, tedy jsem vyslapl spojku a otacky vylitly jak sileny a az po proslapnuti plynu se otacky vratily na normal, no a chci zastavit a brzdy brzdi jak kdyby tam nebyli, po desli dobe zastavim, otackomer ukazuje 1800 otacek a motor bezi jak na 500 a je na chcipnuti, no chcipl jsem nastartoval a otacky zas v pohode a i brzy makali jako vzdy

no jinak popisi svoji normalni situaci, brzdy makaji tak ze nejde zabrzdit ani pribrzdit aby nemakalo ABS, to vim cim t je jsou spatne cidla, ale jestli to muze mit neco spolecneho s tim ze to vcera nebrzdilo
no a co se tyce motoru, tak neustale mi sviti kontrolka diagnostiky, v nizkych otackach skube a pri razeni strily do vyfuku, kdyz celou noc prsi tak diagnostika rano nesviti a auto tolik neskube

ale jinak k nesnimu dni, diagnostika sviti, ale auto si ani neskublo a ani jedno nestrelilo do vyfuku, jinak co se tyce brzd tak prvnich par metru brzdilo jak bez posilovace, ale brzdy se srovnali, sice brzdi porad ABS, ale musim zaklepat motor bezel dnes jak vino

zacinam si myslet ze nekde v aute je skritek ktery si hyba cim chce a podle toho to pak jezdi
Kani

Škoda Roomster 1,4 16V - panoramatická střecha
Opel Corsa 1,0 12V
Kani
Příspěvky: 5
Registrován: 21 lis 2008, 10:17
Bydliště: Jílové u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kani »

tak koukam ze se s tim nikdo nesetkal :(

vcera mi to udelalo zas jedu a auto najednou zrychlujde, vyslapnu spojku a otacky na 4500, brzdim tvrdy brzdy nebrzdi, proslapnu plyn, otacky spadnou na 1800 a motor bezi tak na 500 :((((((((((((((((((((
Kani

Škoda Roomster 1,4 16V - panoramatická střecha
Opel Corsa 1,0 12V
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

pokud ti vyleti plyn nahoru, tak by to mohlo odpovidat tomu, ze ti nekde prisava vzduch za skrtici klapkou. a vzhledme k tomu, ze mas tuhy brzdy, tak to znamena, ze je malej podtlak v posilovaci. nevim jak je to u litrika corsy, ale hadice od posilovace byva kouske za klapkou sani. podle tohodle to vypada, ze to saje jeste nekde za ni. zkuzs se podivat, jak ti doseda sani na motor, jestli tam neuvidis nejakou znamku chyby
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Jak říká NOX... vypadá to na přisávání falešnýho vzduch... Zkus se podívat pod tu klapku, např na x14xe je klapka k hadici uchycena takovou gumou, která může být ztrouchnivělá a tím ti to stále přisává vzduch... a vzhledem k tom, že podtlak do MAPu (brzd) jde i to sání, vše by se tím vysvětlilo..

Pokud by to tím nebylo, tak mě napadá už jen krokovej motorek (čidlo v klapce, který ti reguluje volnoběžný otáčky - ale netuším jestli ho x10xe má...).
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Uživatelský avatar
Bryant
Příspěvky: 270
Registrován: 10 kvě 2008, 10:08
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bryant »

Ahoj presne tak ako pisal Velblodu, mne to robilo to iste, dvihalo mi otacky prudko hore ked som vytlacil spojku, a robila mi to hadicka na vzduch pod klapkou :) vymenou hadicky to je v pohode, navyse mi to este na krizovatke alebo ked som zabrzdil uplne zdochlo :DD a tiez som cely motor snad pozeral kde moze byt chyba a nakoniec taka drobnost :DD ak je len dopukana alebo niekde bere falosny vzduch tak treba vymenit... :)
Není umění si koupit nový auťák, ale vdechnout starému nový život !!!
souky222
Příspěvky: 653
Registrován: 08 pro 2008, 20:11
Bydliště: lbc

Příspěvek od souky222 »

nějak si nejsem jistej jestli to patří zrovna sem, ale myslíte že hodně vadí když vyhodim ten plechovej kryt svodů? ty díry pro torxi nějak uhnili a akorát to tam rámusilo :oops:
This is madness.
Madness?
No, this is Corsaaaaaa
vaneon
Moderátor
Příspěvky: 613
Registrován: 07 črc 2007, 15:37
Bydliště: Luka nad Jihlavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vaneon »

vadit by to nemělo ... půjde ti akorát o trošku víc tepla ze svodů na chladič ale jinak by to nemělo nic dělat ;-)
Vaneon Opel Corsa B 1.0 12V 5dv. červená ...
Odpovědět