Problematika s motorem X10XE (1.0 12V) a vše kolem něj

Témata zabývající se úpravami/tuningem motoru a výfuku
Odpovědět
ms.martin
Příspěvky: 2
Registrován: 02 zář 2009, 16:38
Bydliště: Brno

Příspěvek od ms.martin »

začne to cvakat jako kovové cinkání,přehluší to i rádio,rozvodový řetěz je určitě taky už v háji,motor chodí strašně špatně,mám to rok a je natom 155000 a určitě to nikdo nedělal ale tím to myslímnebude,to budou asi ty hydroštely,problém je že to dělá jen někdy,při dlouhé jízdě a dostatečném zahřátí a když tomu trošku dám pohulit,kdyžse snažím mocnevytáčet tak to třeba neudělá i cestu 60km,ted jsem jel dvakrát 60km a v pohodě,myslím že tobylo i tím že bylo chladno že se to tak nezahřálo jako v letě,to cvakalo pořád
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

napis mi treba na icq, muzes pak dojet, poslechnem to, projedem to, a treba poznam, co to je...ale nic neslibuju :)-
Uživatelský avatar
denny01
Příspěvky: 32
Registrován: 08 kvě 2008, 22:32
Bydliště: Carls Bad

Problém s otáčkami za studena

Příspěvek od denny01 »

(Corsa B 1998 1.0) mam problem a nevim cim to muze byt .... za studena nastartuju a nedrzi volnobeh ,kolisaj otacky a chcipa,,,kdyz pridam plyn tak tam jako ,,bzuci'' a pak se teprve chytne ,, kdyz se ohreje tak je tohle v pohode ,,,, a pak jeste pri jizde treba do kopce , kdyz seslapnu plnej plyn tak se rozsviti kontrolka motoru , zacne tam zase jako ,,bzucet'' cuka a ztraci vykon ,,, kdyz plyn povolim nebo preradim tak kontrolka po chvilce zhasne a zas jede normalne... v oplu mi rekli ze je to snimac natoceni skrtici klapky,,vymenil jsem ho tak je to o malicko lepsi ale porad je tam neco spatne.... prosim poradte nemam na to uz s tim ani jezdit jak me to vzdycky nastve :cry:

(prosím dbejte na psaní názvů, které odpovídají obsahu... když dáš jako název - Corsa B 1998 1.0 - tak to není dohledatelné a spousta lidí si bude myslet, že auto prodáváš a ani si to neotevře - Bloud)
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

osobně bych neřekl, že to může být snímač natočení klapky... ale hádal bych:

- krokovej motorek
- lambdasonda
- zanesené EGR


(postupně jak to píšu)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Uživatelský avatar
denny01
Příspěvky: 32
Registrován: 08 kvě 2008, 22:32
Bydliště: Carls Bad

Příspěvek od denny01 »

jj dik ,,, zkousim jestli to nekomnu nedelalo to samy ,, abych porad jen nekupoval nejaky jiny dily , nez ktery sou spatny :?
Uživatelský avatar
corpi18
Příspěvky: 266
Registrován: 11 říj 2008, 10:59
Bydliště: Teplice v Severních Čechách

Příspěvek od corpi18 »

a už mi zase potvůrka blbne :cry: motor si poslední dobou vůbec nechce udžet volnoběžné otáčky, někdy dokonce chcípne, a pokud nechcípne tak sebou motor pod haubnou tak hází že se z toho chvěje komplet celý auto, ale občas se mi zase stane že otáčky zůstanou na volnoběh vyset daleko výš než normálně, ale newím kolik přesně<=nemám otáčkoměr. vždy když motor takhle blbne,tak svítí oranžově diagnostika. zdá se mi že to ani neni ovlivněno teplotou motoru, dělá to jak za studena, tak když je v provozní teplotě. netuší náhodou někdo čím to může být?
sice 55 koní, ale už jsem z ní 174km/h vymáčknul, ale byla to fuška :-)
víta
Příspěvky: 728
Registrován: 15 říj 2009, 21:50
Bydliště: Bílina

Příspěvek od víta »

kup si do toho pořádnej motor třeba 1.2 8v a seš bez starostí!"
Uživatelský avatar
ondrap
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 125
Registrován: 06 zář 2008, 21:37
Bydliště: okolo Brna

Příspěvek od ondrap »

To je rada nad zlato, já mám v céčku taky litrovej motor a až tak špatně to nejede.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Keil
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 265
Registrován: 04 lis 2009, 17:12
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Keil »

ja mam v cecku 1.2 59kw + chip a taky to spatne nejede 8)
Corsa C 1.2 twinport + CHIP
Uživatelský avatar
standa PE
Příspěvky: 185
Registrován: 06 úno 2008, 20:24
Bydliště: Slovensko-Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od standa PE »

víta:fakt to by si teda vylepsil :lol: kolko to ma vlastne koni ten 8V 40 :lol:
vsak si sa viezol niekedy s 1.0 12V...ved to ideuplne super len motor musi byt vporiadku :wink:

corpi18 kedy naposledy si cistil EGR ventil,alebo skrtiacu?
smazana citace viz pravidla by tox
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Obrázek
Uživatelský avatar
knedlik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 741
Registrován: 04 úno 2009, 09:38
Bydliště: u liberce

Příspěvek od knedlik »

standa PE: 45koni :D je to sila :D ale drzak
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
jardaobolecky
Příspěvky: 50
Registrován: 13 bře 2009, 20:16
Bydliště: TEPLICE

Příspěvek od jardaobolecky »

moznost bud vaha vzduchu nebo krokovac a snimac otacek muze tam toho bejt vice skus odpojit vahu vzduchu kdiz to bude stejne tak dalsi veci je to spatne ze ti dily nemas u sebe nejlepe postupne mnenit ale skus nekam na pocitac at zjistej zavadu mam tu dva motori na dily tak se ozvi co je spatne ok
jardaobolecky
Příspěvky: 50
Registrován: 13 bře 2009, 20:16
Bydliště: TEPLICE

Příspěvek od jardaobolecky »

chlape ti jsi s teplic ja s krupky muzem to skusit udelat ja si nevsiml adresi co ti na to
Uživatelský avatar
corpi18
Příspěvky: 266
Registrován: 11 říj 2008, 10:59
Bydliště: Teplice v Severních Čechách

Příspěvek od corpi18 »

jardaobolecky>no pokud by to šlo, to takhle skusit postupně čím by to mohlo být tak by to bylo super,jinak byla měněná čidla vačkové hřídele s váhou vzduchu bosch jsem nalítal tak 40tis. km, egr ventil čištěnej snad ještě nebyl :( a jak vypadá zevnitř šktící klapka, tak to taky nevim, ještě jsem ji neotvíral :?
jinak jsem si také všiml že když mám puštěný plyn a pak ho sešlápnu, tak auto trochu jakoby škubne
sice 55 koní, ale už jsem z ní 174km/h vymáčknul, ale byla to fuška :-)
Uživatelský avatar
standa PE
Příspěvky: 185
Registrován: 06 úno 2008, 20:24
Bydliště: Slovensko-Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od standa PE »

EGR,EGR,EGR,KLAPKA,KLAPKA,KLAPKA...vsak to chod poriadne vycistit ci pockas kym sa to samo opravy?na tychto motoroch sa dost rychlo zanasa a este horsie cisti :cry: ...najlepsie ked vycistis hned obe veci naraz pretoze budes musiet vypustit trocha chladiacej kvapaliny,kedze cez EGR aj KLAPKU preteka...ja to robim sposom takymto,zoberiem si 2L flasku,z vyrovnavacej nadrzky odmontujem tu dlhu hadicu (je to ta co sa prepaja z chladicom,ale odmontujes ju na nadobke),vsuniem ju do flasky(mala by sa tam vopchat,ked nie tak si najdi z vatsim hrdlom),cize je vo flasi a pomalicky ju davam smerom na zem(je tam dost miesta medzi prevodovkou a chladicom) a krasne sa zacne flasa naplnat.nezabudni ju nadvyhnut ked bude skoro plna,pretoze by sa ti vypustil upne cely system chladenia :lol: ...takze voda je na 90% z motora von (nieco tam vzdy zostane)...ako vyzera EGR-ko a SKRTIACA KLAPKA je tu na fore toho hafo a este aj obrazkou...dobre je to cistit cisticom na karburatory
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Obrázek
Odpovědět