Stránka 11 z 12

Chcípající Corsa 1.0

Napsal: 19 úno 2010, 22:30
od čechura
Zdravím Vás odborníci. Potřeboval bych poradit. Mám Corsu 1.0 rok 2000. Dělá že, když dojedu, třeba i po dlouhé jízdě, že je auto zahřáté na provozní teplotu. Chcípne a nejde za boha nastartovat, musel jsem se už 2x nechat odtáhnout. Po prvním odtažení šla znovu nastartovat po dotažení na místo určení a při druhém odtažení, (včera mě nechala na křižovatce) šla až dneska. Žádná chcyba nesvítí, nevíte někdo co by to mohlo dělat, jsem z toho už zoufalej. Díky za radu.

Napsal: 20 úno 2010, 02:37
od LLuKKi
Co na to říká doagnostika?? Zkusil bych jestli za tepla to dává jisrku,může blbnout snímač teploty..

Napsal: 20 úno 2010, 10:03
od čechura
Na diagnostice to ještě nebylo.

snímač

Napsal: 20 úno 2010, 11:37
od danny
Mám taky corsu b 1.0 dělalo mi to v létě. Když se to zahřálo na určitou teplotu tak to nejelo. Musíš to nechat zchladnout a zas to chvíli pojede. Dělalo to čidlo, které je na té 1.0 zespodu motoru. Musíš zvednout předek a zezadu jak je olejová vana vedou dráty k tomu čidlu. Vyzkoušej to za studena a uvidíš. Těch pár kč za to čidlo tě nezabije a budeš mít jistotu. :wink:

Napsal: 21 úno 2010, 19:06
od standa PE
neni to ziadne cidlo teploty,ale cidlo kluky a je za alternatorom na spodku motora...choroba tohoto motora toto cidlo...ale bez diagnostiky je to len na 90%

Napsal: 21 úno 2010, 20:05
od Arci
Skusil bych ten snimac otaceni kliky jak rika Standa... (chyba se nemusi ukazat, Rj si mysli ze motor stoji :wink: )

Chcípající motor

Napsal: 25 úno 2010, 07:09
od Karolko
Ahojky. Tak i já se připojím - CorsaB motor 1.0 12V při zahřátí chcípne. Včera jsem byl v Ostravě a zdechlo to na křižovatce. Nastartovat už nešla, dokud nevychladla. Pak to chytlo, ale už po 15-ti kilometrech byl konec. Po půl hodině to zase naskočilo, ale při otáčkách nad 3000 v pohodě, pod tyto otáčky motor okamžitě zdechl i při jízdě. Dojet domů bylo dost nepříjemný. Podotýkám že asi půl roku svítí elektronika motoru. Semo tamo to škubalo při přidání plynu. Bohužel nedal jsem to na diagnostiku. Předpokládám to čidlo otáček kliky...

Napsal: 26 úno 2010, 19:27
od standa PE
presne tak to bude to cidlo :(

Chcípající Corsa 1.0.12V

Napsal: 26 úno 2010, 19:41
od Karolko
Byl jsem na diagnostice a problém - řídící jednotka nekomunikuje s PC!!!??? Takže teď budu kontrolovat drát po drátu, konektor po konektoru atd.......

Čidlo?

Napsal: 26 úno 2010, 20:53
od Kamikaze211
Pánové, mám podobný problém. Když vyřadím rychlost tak mi corsa zdechne, ale nastartovat jde. Nevíte čím by to mohlo být? To samé co už jste tu řešili? Je to myslím r.v. 99 Na palubovce svítí ten motor s bleskem. Takže na diagnostiku?

Motor 1,0i - ztráta výkonu za studena, motor se dusí

Napsal: 05 bře 2010, 12:16
od lama1
Zdravím .
Mám tento problém: Motor krásně startuje, ale za studena na volnoběhu kolíše z cca 1100 ot na 400ot, dusí se a má tendenci chcípnout. Při rozjezdu nereaguje na přidání plynu a auto se nerozjede. Musím ho vytočit na vyšší otáčky a pak za škubání se tak nějak rozjede. To trvá cca 3min, pak už šlape OK. Ovšem přizáběru za tepla kolem 4000ot ztratí výkon a rozsvítí se diagnostika. Stačí vyřadit, nebo přeřadit a motor zase táhne... Váhu vzduchu jsem schválně odpojil, ale chovalo se to stejně.
Poraďte co s tím...??? Díky
Lada

Napsal: 05 bře 2010, 12:37
od ba_djjour
zajít na diagnostiku

Napsal: 05 bře 2010, 12:45
od lama1
No to asi jo. Ale neměli jste nikdo podobný problém???

Napsal: 05 bře 2010, 18:07
od Honz@
tak určitě diagostiku. a pak bych se kouknul po lambdě

Napsal: 07 bře 2010, 10:51
od souky222
mohu-li se zeptat, kolik by měly být volnoběžný otáčky. Dočet sem se, že cca 820, nicméně já mám spíš těsně nad 1000 za studena, ale asi i za tepla(špatnej termostat, takže už si přesně nepamatuju).