Stránka 1 z 4

X12SZ >>> X14SZ ???

Napsal: 15 kvě 2007, 14:27
od Mike Mad
podle mne jsou to temer identicke motory...co vse je rozdilne? chtel bych svoji x12sz predelat na x14sz, s tim ze zachovam svuj blok (kterej je tipuju stejny) kvuli papirum a bengosum. sice je to jen 11kW (15k) navic ale lepsi nez nic. tipuju to na ojnice pisty a ecu? nevi nekdo co jeste je rozdilne?

Napsal: 15 kvě 2007, 14:45
od Berry
MIku, tak ty motory prohod, oni poznaji prd 8)Takova uprava by vysla moc draho:
jiný písty klika převrtat válce a hlavu a ještě ventili,ECU,atd

Napsal: 15 kvě 2007, 15:01
od Mike Mad
no jo, ale ja chci aby mi zustal muj blok s typem motoru x12sz a stejnym cislem co mam v TP. chci mit papiry v cajku :roll: ... pokud by to byl stress tak se na to vykaslu. uvidim co napise Erik

Napsal: 15 kvě 2007, 15:10
od Velbloud
dle mého bude jiná hlava, a vačky zůstanou stejný... ne?? mno levnější bude asi rovnou ten motor...

ale je pravda že tohle téma mě zajímá.. např v čem se liší X14XE od X16XE ... protože díly se prodávaj na ty motory stejný (např. vačky, víko ventilů.. atd..)

Napsal: 15 kvě 2007, 15:30
od Berry
Jak jsem ti psal jine vacky, ventily, ECU, Miku to by bylo mco penez a za ten vykon myslim ze to by byla neadekvatni castka, ja ybch se na to vyprdnul, toje asijako kdbych mel neco delat se svym motorem (i kdyz tady je to tim ze je to 3 zylinder :wink: ale stejne)z maleho motoru bez penez neodstanes nejkay vyssi vykon :wink:

Napsal: 15 kvě 2007, 15:32
od Berry
ale je pravda že tohle téma mě zajímá.. např v čem se liší X14XE od X16XE ... protože díly se prodávaj na ty motory stejný (např. vačky, víko ventilů.. atd..)
zdvihem a objemem pistu, to mi napsal jeden znamy :wink:

Napsal: 15 kvě 2007, 15:37
od sladas opc
čauky chlapci takže byc rád řekl že x12sz má vrtání 72mm a x14sz má 77,6mm,to by znamenalo vyvrtat blok a dát písty z x14sz zdvih je stejný a i zapalování a komprese 10,0 u x12sz a u x14sz je 9,6,takže jen ten blok a mělo by to být vše

Napsal: 15 kvě 2007, 15:41
od Berry
Ondřej Sládek píše:čauky chlapci takže byc rád řekl že x12sz má vrtání 72mm a x14sz má 77,6mm,to by znamenalo vyvrtat blok a dát písty z x14sz zdvih je stejný a i zapalování a komprese 10,0 u x12sz a u x14sz je 9,6,takže jen ten blok a mělo by to být vše
Ale to nebude jen vrtanim musis dalsi a dlsi veci a to mylsim ze by vslo ne peknou sumu :wink:

Napsal: 15 kvě 2007, 16:00
od sladas opc
berry to asi ne je to vše úplně stejný já už na to koukal.tam je rozdíl jen v těch dvou deckách :) a samozrejmě posilovač řízení atd

Napsal: 15 kvě 2007, 16:42
od Velbloud
Berry.. myslím, že v tomhle má Ondra pravdu..protože když to beru na svůj typ motoru.. tak jak říkám vačky a ostatní věci jsou pro oba modely naprosto stejný.. jen otázkou je, jak složitý bude ten blok převrtat.. ajestli to vůbec jde...

Napsal: 15 kvě 2007, 16:45
od sladas opc
převrtat to jde,a i do konce by to vycházelo na 1.5 to jde nejvíc ptal jsem se už na to..

Napsal: 15 kvě 2007, 16:49
od sladas opc
jinak bloude rozdíl mezi x14xe a x16xe vrtání má x14xe 77,6mm a x16xe 79mm a zdvih má x14xe 73,4 a x16xe má 81,5mm komprese je stejná 10,5 takže taky si myslím stačí jen ten blok,ale zdvih nevim jak bys dohnal

Napsal: 15 kvě 2007, 19:30
od tomert23
No dobre ale vyplatí sa to? prevrtanie bloku, 4 piesty.nové krúžky,Ked sa to rozoberá tak predpokladám nove hlavne ložiská,ojničné ložiská,nové tesnenia, ked máš už dole hlavu tak už si zabrúsiš ventily, no a dáš do nového motoru staré rozvody? A ked ti jednu dieru vyvrtajú zle,mimo os, tak je vymalováno.

Napsal: 15 kvě 2007, 20:01
od Mike Mad
no, tyhle veci prave asi neprijdou na tolik...vyjde to treba na 15K ale mam motor po GO v podstate a 15 koni navrch+ty chciply co chybeji x12sz :twisted:

15 koni je 33procent puvodniho vykonu 8) , a cenou to vychazi naprosto super...kdybych chtel dostat 15koni na vrch z puvodniho motoru, tak bych do toho nasypal 50K a modlil se aby tam ty kone byli :roll: ... motor ma momentalne 203000km a uz to neni co to byvalo a chci mit vse v cajku, cisla a papiry :wink:

Napsal: 15 kvě 2007, 20:50
od tomert23
miku tak to ano 203 tis.km je dost. Ked to u vas stojí len 15 tak to je iné kafe.Myslel som že máš menej km. To by som asi tiež riešil takto.