X12SZ >>> X14SZ ???

Témata zabývající se úpravami/tuningem motoru a výfuku
okura
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 81
Registrován: 18 čer 2007, 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura »

do jakého motoru to kutíš? ono DIS je ovládáno z jednotky, tedy tvojjiskrový zapálko. ovládané ze snímače kliky a vačky (ckp a cmp)

Když máš rozdělovač bude v něm i hall, no nevím jak by se to dalo dát do kupy, napiš typ motoru na kterém to chceš kutit
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Mám teď X12SZ a chci tam dát motor, bohužel sem sehnal C14NZ s klasickym rozdělovačem.Akorát když tam budu dávat 1.4 místo 1.2 tak tam musim dát i ŘJ z C14NZ, tak nevim jak to udělat, pač elektriku fakt předělávat nechci :? A motorů X14SZ s DIS modulem a bez imobilizéru moc není abych ho sehnal.Nechci měnit kvůli tomu spínačku a zámky ve dveřích.Díky za radu :)
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

kdyz menis motor za uplne jinej s jinou RJ tak musis vymenit i el svazek k motoru :-) v ramci vlastniho dusevniho klidu :-) a rozdelovace se neboj, aspon je to jednoduchy na servis ne? .))
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Pívas,wole sice to blbě vypadá ale je to jednoduchý a spolehlivý. Bejt tebou tak to nechám s rozdělovačem. :wink: jo a ten Halluv snímač tam je 100%
Uživatelský avatar
Hans88
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 110
Registrován: 22 zář 2008, 14:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

zaměna 1.4 za 1.2

Příspěvek od Hans88 »

zdravim, potreboval bych radu zkusenejsich :) chystam se vymenit motor 1.2 x12sz (33kW) za neco silnelsiho co by mi zprijemnilo caste cestovani po dalnicich.
usoudil jsem ze nejsnazsi vymena bude zrejme za 1.4 8v ale... je jich nekolik typu C, X, SZ, NZ... :roll: jde mi hlavne o jednoduchost a nenarocnost vymeny tj jak tady nekdo psal aby to tam pasovalo jako lego. nechystam se s tim na sprinty, jde mi jen o prijemnejsi cestovani :)
pripadne ocenim i zkusenosti tech kteri podobnou operaci delali a dalsi problemy ktere by me mohli pri vymene nemile prekvapit
dikes vsem, hans
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

nejake info o vymene motoru najdes zde :wink: viewtopic.php?t=401 pak tam tvuj prispevek i presunu :wink:
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Od tý 1.4 musíš mít ŘJ, kabely a imobilizér jo a ještě ten motor :D .Než začneš vyměnovat elektr. tak se koukni do el. schéma podle Vinu, jsou tam malý odlišnosti a umístění komponentů, aby se ti nestalo že koncovka ze svazku "nedošáhne" ke komponentu.
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Uživatelský avatar
Hans88
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 110
Registrován: 22 zář 2008, 14:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans88 »

ze potrebuju RJ je mi celkem jasny, imobilizer pokud vim nemam. slo mi spis o to jestli motory maji stejne zaveseni neboli pojde sroub za sroub a nebudu muset nic prevarovat prevrtavat apod., jestli jsou stejny vence na setrvaku...
ale hlavne jaky typy 1.4 pripadaji vubec v uvahu? X14SZ? C14NZ? nebo jeste neco jineho?
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Můžeš tam dát jaký typ chceš tý 1.4, musí to být osmiventil.Akorát nevím jaký máš zapalování, jestli hallovo a nebo DIS modul, podle toho si vybereš motor.Jinak uchycení , setrváky tohle všechno je identický.
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

pletu se nebo jde za za 1.2 8V celkem stejně jako 1.4 8V vyměnit i 2.0 8V?

jestli ano volil bych raději ten dvoulitr, protože jinak si moc nepomůžeš...
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Uživatelský avatar
Hans88
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 110
Registrován: 22 zář 2008, 14:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans88 »

Pívas píše: jestli hallovo a nebo DIS modul, podle toho si vybereš motor.
tim myslis jestli mam klasickej rozdelovac nebo modul (zebrovana krabicka)..?
btw je nejaky rozdil v prevodovkach 1.2 a 1.4 typu jinej SP, jinej diferak jiny poloosy?
Uživatelský avatar
Hans88
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 110
Registrován: 22 zář 2008, 14:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans88 »

Velbloud píše:pletu se nebo jde za za 1.2 8V celkem stejně jako 1.4 8V vyměnit i 2.0 8V?

jestli ano volil bych raději ten dvoulitr, protože jinak si moc nepomůžeš...
i kdyby do toho bych asi nesel :) prece jenom je to porad jen spotrebak a navic si corsu casto bere mlada a ty bych dvoulitr nepujcil :D
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Velbloud píše:pletu se nebo jde za za 1.2 8V celkem stejně jako 1.4 8V vyměnit i 2.0 8V?

jestli ano volil bych raději ten dvoulitr, protože jinak si moc nepomůžeš...

Bloud>>ty jezdíš v 1.2 nebo 1.4 8ventilu že říkáš že by to nemělo cenu?
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Hans>> ty si myslíš že bych ti nenapsal o tom kdyby nepasoval motor na převodovku?Potřebný věci sem ti napsal v prvním příspěvku :roll:

Poloosy jsou zavedeny do diferáku který je součást převodovky
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

1.2 má 33kW já mám 44kW :arrow: rozdíl tam je i když né razantní :wink:
K označení>jestli máš rozdělovač tak dej C14NZ,je to ten jednoduchej 1.4 s Hall rozdělovačem a sedí tam všechno,je to stejný :wink:
Odpovědět