Takže příčina primárního problému zjištěná, jde o poměrně známou věc - protéká mi olej z vývěvy dovnitř altíku, takže dochází k přerušení kontaktu uhlíků se sběrnými kroužky a tím pádem výpadku dobíjení. Teď, jak je horko, je to docela vpohodě, chvilku po startu to dobíjí, ale jde do toho prach a společně s olejem to pak dělá jakousi abrazivní vazelínu a altík by šel do kopru. Nedávno jsem ho musel komplet vyměnit, vzal jsem repas Starline od Kelly a po cca 5ti tis km tenhle problem
Včera jsme to s kamarádem rozebrali, simering na hřídelce altiku byl samozřejmě vyražený, nejspíš tlakem oleje. Nikde jsem ale nenašel možnou příčinu, když jsme ho zalisovávali zpět, šel docela ztuha. Koukali jsme i na hadičky a holendry na motoru, nic nevypadalo nějak špinavě nebo přicpaně... Když jsem to smontoval, samozřejmě to teklo zas...nevim teď, čeho se chytit, zkoušet měnit gufero u profíků? Dík za každou radu!