Stránka 8 z 10

Napsal: 11 bře 2010, 22:57
od Robin
Podle toho katalogu se zdá, že já ho tam naštěstí nemám..
Zajímalo by mě, jak se ta závada setrvačníku projevovala při jízdě?
Až si budu kupovat jiný auto, abych věděl, na co si dát pozor..

Napsal: 12 bře 2010, 06:14
od Martin_a
To Honz@: a kolik máš na té svojí Corse najeto? Doufám, že mě nepotká něco podobného a jak se ta závada projevuje?

Napsal: 12 bře 2010, 19:28
od Honz@
Robin - koukal sem do katalogu a asi máš normální protože se tam ukázala lamela s pružinama. se máš

Martin_a - mám najeto 130 tis

lamela i přítlačák jsou jako nový. dneska mi přivezli novej setrvák tak sme porovnávali vůle atd. ten můj má daleko větší vůle a jde lehčeji tak snad to bude ono.

Dělalo to že až se auto víc ohřálo tak na trojku, čtyrku a pětku při větším zátahu klouzala spojka. bylo to jak automat otáčky vylítly na 2700 a drželi se a auto postupně zrychlovalo. Sem si myslel že je lamela KO a ona je jako nová

a co sem se dočetl tak je to dneska ve všech naftových autech kvůli tlumení rázů. a u 3válců

Napsal: 12 bře 2010, 23:38
od Robin
http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=2506

Tady je článek o setrváku, kde je docela hezky a podrobně popsaná jeho funkce. I když tam o něm píší v souvislosti s BMW, princip je stejný a z toho jak tomu rozumím bych tedy neřekl, že může způsobovat prokluzování.. Tam popisují závadu úplně jinak.
Tak jsem zvědavej, jestli u tebe bude závada opravdu v něm. Držím palce!

Napsal: 13 bře 2010, 10:01
od Honz@
Robin - díky moc za článek teď už sem si na 80 % jistej že je to setrvák. dělalo mi to i tohle - "Zakolísání otáček při přechodu na volnoběh je u vašeho vozu dáno tím, že řídicí jednotka nastaví volnoběžné otáčky, ale hned poté je motor opět krátce roztočen doběhem setrvačníku s příliš velkou vůlí."

a mě otáčky občas kolísaly a nevěděl sem co to dělá - už vím :(
a bohužel sem si to udělal i sám ježdění s otáčkama pod 2 tis po tom co se tom nechal chipnout. motor má sílu už od spodu tak sem ji využíval - asi špatně :(

tohle až si přečte dexter tak nebude moc rád, myslím že mi psal že mu otáčky klísají taky. tak snad to u něho bude něco jinýho

Napsal: 13 bře 2010, 15:11
od Robin
To kolísání by odpovídalo, ale asi to nemáš tak špatný, jestli ti to ještě nemlátí. Pro mě je záhada to prokluzování. :?:

Napsal: 13 bře 2010, 21:34
od Honz@
to ne no, nemlátí to. klouzalo to když sem jel na 5ku cca 80 a chceš předjet auto tak jak při podřazení tak při sešlápnutí plynu jak se to dostalo do max výkonu tak to klouzalo. Muselo se jezdit s dost citlivou nohou. Podle toho co to dělalo sem si myslel že je lamela KO.
snad to bude ono, zbytek dílů je fakt jak nevej, i ložisko. možná zítra nejdýl v pondělí se rozhodne
mohlo to dělat i to že sem měl urvanej záchyt reakce a motor se asi docela kroutil při zátahu, takže asi i to pomohlo. a když sem teď koupil nový za 9 stovek tak je to pěkný bláto, moc to nevydrží. zkusím do starýho nalisovat jinej lepší

Napsal: 30 bře 2010, 21:28
od Honz@
tak po cca týdnu a něco ježdění zatím vše v pohodě. takže setrvák byl vážně kaputo. doufám se to neobjeví znovu za 20 tis km jak sem se dočetl že je to i možný.

Napsal: 23 kvě 2010, 21:39
od Honz@
dnešní výměna předních pružin
obě přední ruply ve stejným místě, divný :debil:

Obrázek

Obrázek

Napsal: 23 kvě 2010, 21:57
od kjuba
ja sem taky nedavno menil, rupla teda jenom jedna a tlumic odesel taky :roll:
proto sem daval ten stelovak :wink: , daval si nejaky snizeny nebo origo??

Napsal: 23 kvě 2010, 23:04
od Honz@
ne ne origo starší. chtěl bych celej podvozek ale zatím nejsou peníze

Napsal: 27 kvě 2010, 20:48
od Honz@
trošku sem vyleštil interkouli
Obrázek

Napsal: 27 kvě 2010, 23:56
od tomzy
pekne pekne vylesteny ic vzdy ozivi predok.. :shock:

Napsal: 28 kvě 2010, 11:10
od Lukkas
vypadá hezky :shock:

Napsal: 28 kvě 2010, 21:30
od Honz@
škoda že sem to nevyfotil hned když sem to udělal to svítil ještě víc, takhle to jezdilo 2 dny v dešti tak už trošku zašel