Keil - Corsa C 1.2 twinport
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Tedy vymena celisti probehla uspeste, tedy popisi JAK NA TO
Auto si zajistime kliny pod prednimi koly proti pohybu, rucni brzdu nezabrzdujeme.
Povolime zadni kola, auto vyheverujeme (v tomto pripade vhodne uprostred zadni napravy-zvedne se nam cely ) a kola dosroubujeme a sejmeme.Na stredu bubnu je plechova krytka (prachovka), tu se mi osvedcilo sundat zpusobem, ze zhruba dojejiho stredu zapodnu sroubovak zkrz a vypacim ji ven (stejne se vzdy poskodi), plechove krytky se vzdy davaji nove! cena jedne nve u gm je 158k(/ks. Nasledne musime povolit z naboje matici. Matice je na 27 orech, pravotocivy zavit. Doleva vysroubujme (jde ztuha). kdyz je matice venku, je buben uvolneny, avsak ne zcela. Jeste je nutne povolit samostav celisti. Ten se nachazi z bocniho pohledu v pravym hornim roh pod bubnem. Pristup k nemu mame pouze otvorem po sroubu kola. Kdyz sispojite uhlopricky mezi srouby na bubnu, vznikne vam ctverec, buben natocne do polohy, aby byl kolmy k ose auta. Nyni za pravou vrchni dirou po sroubu by se mel nachazet samostav. Prostrcite otvorem sroubovak a musite otacet matkou smerem "nahoru-povolovani celisti). Az jsou celisti dostatecne povolene, lze buben lehce rukou prevleci pres celisti. Na bokach celist drzi trn s pruzinou a pojsitkou, pruzinu zmacknete (napr. plochym klicem) a klestemi pootocne trn aby doslo k odjisteni. celisti lze sejmnout i s mechanismem pruzin. Sundavame vzdy pouze jednu stranu celisti, abychom mohli podle druhe zkladat zpet. V tomto okamziku je vhodne ocististeni napr kompresorem a steteckem. Montaz provadime v poradi takovem, ze umistime a zajistime pakny na trn s pruzinou, jez zajistime (v jistici podlozce jsou viditelne drazky spravne polohy) Samostav sesroubujeme na nejmensi roztec a umistime mezi celisti. Naskladame pruzinky. Hridel, na ktere je buben ocistime od necistot, potreme lehce olejem aby nam sel buben lepe prez lozisko (pouze slaby film, nesmi ukapnout ani kapka). Celisti vystredime, nasuneme buden a potupne se snazime celisti vystredit dokud se buben nenasune (melo by to jit bez hrube sily). Stredova matice by se mela davat vzdy nova, avsak jsem ji nemel, tak jsi ji pomatlal lepidlem na zavity a dotahujeme na 154NM (dotazeni hraje velkou roli pri zivotnosti loziska!). Narazime rukou novou plechovou krytku. Nyni zase musime nastavit samostav. Nalezneme spravnou polohu vuz vyse popsano, avsak nyni sroubujeme smerem dolu. Pokracujeme tak do te doby, dokud se buben nebude pribzdovat. Buben by se mel bone tocit, avsak u novych celisti je lepsi nastavit aby sel otacel ztuha (behem tydne se obzdi a sedne si a bude se tocit hladce volne. Postup opkujeme i na druhe strane. Pozor! Samostav - vzdy na obouch stranah nahoru celisti zmensujeme, dolu roztahujeme od sebe. Doladime rucni brzdu (optimalni je aby zabrzdila na 3-5zubu). Delal jsem to porpve a zabralo mi to 2 a pul hodiny. Tak snad tenhle postup nekomu pomuze:-)
odejmuta plechova krytka ze stredu, matice na orech 28
Auto si zajistime kliny pod prednimi koly proti pohybu, rucni brzdu nezabrzdujeme.
Povolime zadni kola, auto vyheverujeme (v tomto pripade vhodne uprostred zadni napravy-zvedne se nam cely ) a kola dosroubujeme a sejmeme.Na stredu bubnu je plechova krytka (prachovka), tu se mi osvedcilo sundat zpusobem, ze zhruba dojejiho stredu zapodnu sroubovak zkrz a vypacim ji ven (stejne se vzdy poskodi), plechove krytky se vzdy davaji nove! cena jedne nve u gm je 158k(/ks. Nasledne musime povolit z naboje matici. Matice je na 27 orech, pravotocivy zavit. Doleva vysroubujme (jde ztuha). kdyz je matice venku, je buben uvolneny, avsak ne zcela. Jeste je nutne povolit samostav celisti. Ten se nachazi z bocniho pohledu v pravym hornim roh pod bubnem. Pristup k nemu mame pouze otvorem po sroubu kola. Kdyz sispojite uhlopricky mezi srouby na bubnu, vznikne vam ctverec, buben natocne do polohy, aby byl kolmy k ose auta. Nyni za pravou vrchni dirou po sroubu by se mel nachazet samostav. Prostrcite otvorem sroubovak a musite otacet matkou smerem "nahoru-povolovani celisti). Az jsou celisti dostatecne povolene, lze buben lehce rukou prevleci pres celisti. Na bokach celist drzi trn s pruzinou a pojsitkou, pruzinu zmacknete (napr. plochym klicem) a klestemi pootocne trn aby doslo k odjisteni. celisti lze sejmnout i s mechanismem pruzin. Sundavame vzdy pouze jednu stranu celisti, abychom mohli podle druhe zkladat zpet. V tomto okamziku je vhodne ocististeni napr kompresorem a steteckem. Montaz provadime v poradi takovem, ze umistime a zajistime pakny na trn s pruzinou, jez zajistime (v jistici podlozce jsou viditelne drazky spravne polohy) Samostav sesroubujeme na nejmensi roztec a umistime mezi celisti. Naskladame pruzinky. Hridel, na ktere je buben ocistime od necistot, potreme lehce olejem aby nam sel buben lepe prez lozisko (pouze slaby film, nesmi ukapnout ani kapka). Celisti vystredime, nasuneme buden a potupne se snazime celisti vystredit dokud se buben nenasune (melo by to jit bez hrube sily). Stredova matice by se mela davat vzdy nova, avsak jsem ji nemel, tak jsi ji pomatlal lepidlem na zavity a dotahujeme na 154NM (dotazeni hraje velkou roli pri zivotnosti loziska!). Narazime rukou novou plechovou krytku. Nyni zase musime nastavit samostav. Nalezneme spravnou polohu vuz vyse popsano, avsak nyni sroubujeme smerem dolu. Pokracujeme tak do te doby, dokud se buben nebude pribzdovat. Buben by se mel bone tocit, avsak u novych celisti je lepsi nastavit aby sel otacel ztuha (behem tydne se obzdi a sedne si a bude se tocit hladce volne. Postup opkujeme i na druhe strane. Pozor! Samostav - vzdy na obouch stranah nahoru celisti zmensujeme, dolu roztahujeme od sebe. Doladime rucni brzdu (optimalni je aby zabrzdila na 3-5zubu). Delal jsem to porpve a zabralo mi to 2 a pul hodiny. Tak snad tenhle postup nekomu pomuze:-)
odejmuta plechova krytka ze stredu, matice na orech 28
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa C 1.2 twinport + CHIP
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- Lukkas
- Administrátoři
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 06 črc 2008, 14:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
odboceni na posledni chvili v neprimerene rychlosti a pretocil se . Jen pneu LP kola jsem musel nechat zout a znova nazout, se dostal mezi disk a pneu bordel a zaclo to uchazet, nastesti disky ok. Jak jsem jel smykem a zahucelo to do prikopu, tak jsem je po dvou kolech, uz jsem se bal ze budu na booude.
Corsa C 1.2 twinport + CHIP
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele: