Karola>Corsa C- 1.0i

2000-2006

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder

Karola
Příspěvky: 46
Registrován: 21 zář 2008, 10:02
Bydliště: Praha-východ

Karola>Corsa C- 1.0i

Příspěvek od Karola »

Co dodat, ...žádné velké úpravy. Snad jen přídavná ruční brzda pro invalidy a potahy na míru.
Rok: 2005
Motor: bída s nouzí skoroautomat
Najeto: tak akorát
Běžná výbava: EPS,ABS, el.stah.oken, FM transmiter, centrál+dálka v klíčku, nějaké to zabezpečení
Servisní zákroky: výměna něčeho v řízení v rámci záruky(výrobní vada), čidlo oleje-prasklé těsnění
Spotřeba-město:6,2 kombinace:5,7 mimo město: cca 4,7
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Karola dne 22 lis 2009, 19:01, celkem upraveno 2 x.
Bylo: Corsa C 1.0 2005-easytronic
Je: Honda Jazz 1.2
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

pekny auticko :-)
jak jede ten litr s automatem? ja mam 2.0 16v calibru s automatem, a je to docela linejsi, nez manual :-)
Karola
Příspěvky: 46
Registrován: 21 zář 2008, 10:02
Bydliště: Praha-východ

Příspěvek od Karola »

Jede dobře, ale nemám srovnání, v jiný koze jsem nejel. Výhodu automatu vidim v rychlejší reakci-tzn. než jsem třeba ve felicii sundal haxnu z volantu a našel fofrklacek a zařadil, tady dávám jen plnej kotel, podřadí si skoro hned a už to frčí. Což je taková kompenzace malého výkonu. Takže suběktivně jede lépe. A je to 5-ti rychlostní.
Třeba bráchův peugeot 1,6 je 4-rychlostní automat a na rozjezdu až tak moc velký náskok neměl
Bylo: Corsa C 1.0 2005-easytronic
Je: Honda Jazz 1.2
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

no, radi to rychleji, pokud nikam nespechas :-D kdyz bys fakt radil na rychlost, tak je to pomalejsi mi prijde.

jinak ja mam 4 rychlostni automat, k dvoulitru se 5 rychlost nedelal. je to teda zajimavy, calibra je fakt lenosnejsi s tim automatem
Karola
Příspěvky: 46
Registrován: 21 zář 2008, 10:02
Bydliště: Praha-východ

Příspěvek od Karola »

Podstatné je, že je to Easytronic (robotizovaná převodovka se silovým modulem), což má k automatu daleko.
Jinač však spokojenost.
Bylo: Corsa C 1.0 2005-easytronic
Je: Honda Jazz 1.2
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Krásný... Céčku prostě červená sluší.... :wink:
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Karola
Příspěvky: 46
Registrován: 21 zář 2008, 10:02
Bydliště: Praha-východ

Příspěvek od Karola »

Červená je v poho, nějak jsem si zvykl, hlavně byla bez příplatku. Prachy za uspořenou barvu jme prolili hrdlem... :D
Bylo: Corsa C 1.0 2005-easytronic
Je: Honda Jazz 1.2
Uživatelský avatar
Jitula
Příspěvky: 36
Registrován: 30 říj 2008, 17:38
Bydliště: Horní Jelení
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jitula »

Ahojjj jo jo je to fakt kočka !!!
Karola
Příspěvky: 46
Registrován: 21 zář 2008, 10:02
Bydliště: Praha-východ

Příspěvek od Karola »

Uběhlo pár měsíců a kilometrů a na tachu se objevilo magické číslo s posunem do šesti cifer. S tím přišly na řadu komplet nové brzdy(už to fakt moc nebrzdilo) a tlumiče(taky nic moc). Teď mě ještě čekají vyměnit manžety na poloosách (blbec jsem to neprohlídnul při těch brzdách), jedna je naprasklá a začíná prosakovat mazivo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo: Corsa C 1.0 2005-easytronic
Je: Honda Jazz 1.2
Uživatelský avatar
FrantaU
Příspěvky: 201
Registrován: 01 říj 2007, 00:47
Bydliště: Čermná nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FrantaU »

Zdravím, pane "skoro kolego"... taky mám automata, pravda 1,4 s klasickym autimatem a nějaký to ruční ovládání se u mě taky najde:).... Přeju hodně šťastnejch kilometrů, corsicča vypadá moc pěkně
automatic
Karola
Příspěvky: 46
Registrován: 21 zář 2008, 10:02
Bydliště: Praha-východ

Re: Karola>Corsa C- 1.0i

Příspěvek od Karola »

Tak mi nějako přišlo, že stěrače sice stírají, ale jejich rychlost a plynulý chod je jaksi pomalý a trhaný. V podezření padnul vadný motorek pohonu stěračů, nebo zatuhlé útrojí táhel k němu připojených. Letmé prozkoumání po rozborce objasnilo závadu- zatuhlé/zarezlé čepy/tyčky/hřídele na které jsou přidělané raménka stěračů.
Po kompletním vyčištění, namazání a úspěšném složení teď stěrače jezdí po skle jak zběsilé.

Náklady na opravu: minimální v řádu korun až deseti korun( 2x 2 Ks těsnění-větší gumový klobouček co je na vrchu a minimikro O-kroužek na hřídelce) + nějaké to mazivo
Potřebné nářadí: standardní vybavení běžné garáže, kniha "Jak na to" a šikovné ruce
Čas: cca hodina
Bylo: Corsa C 1.0 2005-easytronic
Je: Honda Jazz 1.2
breaky
Příspěvky: 23
Registrován: 05 črc 2011, 15:36

Re: Karola>Corsa C- 1.0i

Příspěvek od breaky »

Zdravím,mám stejný druhý týden a je po zahřátí hlučnější na volnoběh.Máte stejnou zkušenost?
Karola
Příspěvky: 46
Registrován: 21 zář 2008, 10:02
Bydliště: Praha-východ

Re: Karola>Corsa C- 1.0i

Příspěvek od Karola »

Ne, takovou zkušenost nemám. Jediná hlučnost je jen krátce po nastartování, než se natlakuje napínák rozvodů (nebo něco podobného.Někde se to tu probíralo). Po zahřátí je to tichý motor.
Bylo: Corsa C 1.0 2005-easytronic
Je: Honda Jazz 1.2
breaky
Příspěvky: 23
Registrován: 05 črc 2011, 15:36

Re: Karola>Corsa C- 1.0i

Příspěvek od breaky »

Ano po nastartování je hlučný ,po chvilce to klesne a je tichý. Po pár kilometrech je opět hlučný,
Karola
Příspěvky: 46
Registrován: 21 zář 2008, 10:02
Bydliště: Praha-východ

Re: Karola>Corsa C- 1.0i

Příspěvek od Karola »

Říká se že víc uší víc slyší. Zkus to nechat poslechnout ještě od někoho a třeba něco objevíte. A taky rozlišit rachot motoru jako takového a rachot od výfuku. Právě ve výfukové soustavě může být někde netěsnost která se objeví právě po zahřátí. Je to jen návrh co mě teď napadl. Pak už je to jen o hledání, diagnostice, servisu, atd.
Bylo: Corsa C 1.0 2005-easytronic
Je: Honda Jazz 1.2
Odpovědět