Stránka 1 z 6
Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 19 kvě 2011, 20:28
od Marek Sládek
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 21 kvě 2011, 17:26
od Marek Sládek
Ahoj!
Tak co jsem zatím zjistil:
Auto má na všech oknech kromě předního zatmavovací folie a na úplně všech vyleptán VIN kód.
Je na 15" hliníkových kolech, vzadu jsou rozšiřovací podložky.
Na autě je originál střešní okno s kličkou a zámek zpátečky
Motor má sací filtr (vložku) Green, zapalovací svíčky NGK Laser Line 1, sekvenční vstřikování LPG s toroidní nádrží a FlashLube. Ještě dostal novou lambdu a zapalovací modul. Je po výměně oleje s filtrem a rozvodech.
Co jsme měřili spotřebu tak je 6,8 l LPG na 100 Km.
Snad nám vydrží!
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 19 led 2012, 16:22
od Marek Sládek
Info z provozu.
Dodělán Tempomat, vyčištěno celé sání, zaslepen EGR ventil, přezuto na nové zimní 15" HANKOOK Ice Bear, plastová vana do kufru, vyměněn multiventil na nádrži LPG. Proběhla také lehká inovace v interiéru. Sehnal jsem vnitřní stropní lampičku s integrovaným spínačem pro řidiče a spolujezdce zvlášť, schránku na brýle na stranu řidiče a nakonec obložení středového tunelu z Opl Tigra. Až bude lepší počasí, určitě nafotím.
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 20 led 2012, 14:45
od Marek Sládek
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 22 led 2012, 20:46
od gObla
hezké
jen mě hrozně razí do očí ta rez u dveří jak otvíráš kazí to dojem
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 22 led 2012, 20:50
od shanti
já chci taky takovou výbavu
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 23 led 2012, 14:24
od Marek Sládek
Ahoj.
To není rez (koroze) ale měděná vazelína, částečně vyplavená vlhkostí. Vrzaly mě panty, tak jsem to máznul a je klid.
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 23 led 2012, 15:05
od Swan
Pěkná
To origo rádio potichu závidím, taky ho musím sehnat...
Tak hlavně ať hezky slouží
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 30 led 2012, 16:24
od Marek Sládek
V sobotu provedena výměna zadního brzdového obložení. Za dvě hodinky nebylo co řešit. Bubny jsou z venku sice zrzavé, ale vevnitř rovnoměrně sjeté, bez drážek. Seřízena ruční brzda. Ještě nechám vyměnit brzdovou kapalinu a komplet odvzdušnit, s tím se nechci venku matlat. Dával jsem obložení TRW sestavené už od výrobce - kit
Čerstvě uveden do provozu diagnostický software pro LPG firmy Elpigaz, přes interface zakoupený na Allegru. Měl jsem bójo, zda to bude fungovat (komunikovat) a ono to běží naprosto bez problémů (Interface je USB, s chipem FTDI, původ má zde:
http://lpg.ccy.com.pl/news.php).
Hned jsem si upravil vlastní konfiguraci = 100% výsledek a spokojenost.
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 11 úno 2012, 10:21
od Marek Sládek
Ahoj.
EGR ventil už mám sice zaslepený, ale pouze plechovou slabou podložkou a to pouze jednu díru. Je na čase EGR ventil zaslepit pořádně a profesionálně. Zatím se úspěšně připravuji. Až se na to vrhnu dám i fotky z průběhu zaslepení - návod.
Zatím pár fotek připravené záslepky a těsnění:
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 30 bře 2012, 22:05
od Marek Sládek
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 06 kvě 2012, 17:53
od Marek Sládek
Čauky.
Takže jsem se pustil do toho centrálního zamykání. BCM modul vyměněn, taktéž i jeden zámek ve dveřích. Naprogramován dálkový ovladač. Světe div se, vše funguje, včetně dotáhnutí otevřených oken podržením kliče v zámku.
Možná by to šlo dodělat taky na dálku. Má to někdo na Corse C?
Díky za případnou odpověď přes SZ.
Navíc čerstvě umyto, s vylepšenou přední maskou:
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 06 kvě 2012, 18:16
od Co-RS-ák
moc pěkná
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 19 kvě 2012, 18:25
od Marek Sládek
Vyměněno autorádio díky Zdeňkovi Lhotskému a dočasné, nové kliky dveří.
Také vyměněna trubka sání motoru za verzi z Corsi C 1,8 GSI (tříkomorovou), jak je nad chladičem vody motoru.
Centrální zamykání již hotové!
Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw
Napsal: 07 čer 2012, 14:13
od Marek Sládek
Dnes vyměněna reléová skříňka, jak jsou v ní svorkovnice a BCM modul.
Začalo být po dešti mokro u nohou řidiče. Těsnění vršku bylo hotové (na prach - už ani tmel nepomáhal), ve spodní části zůstaly zalomené dva šroubky a její těsnění vůči karoserii už také nebylo z nejlepších.
Někde jsem četl, že toto je jedna z častých vad (zatékání) na Corsách C.
Celá sranda, oba díly včetně šroubků cca 72 Euro včetně DPH (cca 1800,-Kč) pro představu.
A je to v suchu !!
Dále vyměněna přední Lambda sonda, chodila (oscilovala) hodně pomalu, někdy i "zamrzla" na jedné hodnotě. Nová, originál Lambda Bosch za cca 2700,- Kč včetně poštovného, což je řekl bych slušný peníz. Snad vydrží.