Stránka 3 z 6

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 10 pro 2012, 18:43
od Marek Sládek
Tak dneska konečně namontovány originální pedály z verze GSI. Foto dodám zítra. Nebyla to zrovna jednoduchá věc. Měnil se komplet pedál plynu (na pohled je nášlapka pedálu jeho soušástí) a komplet spojkový pedál (ten měl původní pedál plastový a široký, verze GSI má užší aby se dala nasadit nášlapka), ten byl asi nejhorší (dostat celou konstrukci vem a hlavně zpět, hrůza, brrrrrr :evil: . Na brzdovém se jen přehodila pryžová nášlapka :D . Celkově to ale za efekt a dojem rozhodně stálo.
Mára

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 12 pro 2012, 10:50
od Marek Sládek
Díky dalšímu přívalu sněhu dávám fotky až teď. Je to foceno mobilem v noci po jízdě z práce, takže jsou pedály trošku zašpiněné, ve skutečnosti vypadají pedály jako nové.

Obrázek

Obrázek

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 18 pro 2012, 11:49
od Marek Sládek
Nové fotky:

Zadní lišta:
Obrázek

Boční lišty prahů:
Obrázek

Obrázek

Nový držák na Ipod, propojený je přes kazetový adaptér do autorádia:
Obrázek

Obrázek

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 30 pro 2012, 09:02
od Marek Sládek
Ahojte.
Dnes jsem vyměnil zapalovací svíčky. Svíčky od Bosche na LPG se mi neosvědčily. Ne že by auto nejelo, ale poškubávalo při ubrání plynu a vůbec při přechodových rězimech jízda - brzda. Dal jsem opět svíčky NGK Laser Line 1 a je klid. U těch od Bosche bude asi drobátko odlišná tepelná hodnota. Jinak když jsem je vyndal tak jsou pěkně čisté a nevypálené.
Mára

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 18 led 2013, 17:18
od Marek Sládek
Zdravím!
Corsa dostala ještě opožděně jeden Vánoční dárek. Na řadící páce již byla ta plaketka s rozvržením řazení oprýskaná. V Oplu pro ní měli novou.

Také jsem opět začal řešit EGR ventil, auto začalo na benzín i LPG pocukávat a v posledních dnech po nastartování na bezín vždy po cca 15 vteřinách chcíplo, když už bylo ohřáté a nepřidržoval se motor v chodu plynovým pedálem. Když jsem odpojil EGR ventil na konektoru, tak to nedělalo. EGR jsem vyndal, byl protože je zaslepený čístý, při zkoušení na nabíječce přes zkušební piny se pohyboval normálně, volně, při vypnutí napájení se vžda zcela správně uzavřel. EGR je zánovní, cca rok. Mám doma ještě ten původní, pořádně jsem ho vyčistil, rozhýbal a namontoval. Auto neškubalo, drží otáčky, nechcípe !! Porovnal jsem údaje na diagnostice obou EGRů a ikdyž se ten zánovní pohybuje mechanicky bezvadně, posílá, ale do ŘJ chybné (jiné než ten původní) údaje o své poloze, ta se na tento údaj snaží reagovat, proto to chcípání a poškubávání.
V následujícím čase se pokusím EGR (Delphi) vyreklamovat u prodejce, z důvodu chybné informace o jeho skutečné poloze.

Fotka řadičky, skoro to nejde vyfotit jak odráží i denní světlo:
Obrázek

Obrázek

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 15 bře 2013, 15:40
od Marek Sládek
Ahojte.
Bobík je po výměně těsnění pod hlavou a GO vlastní hlavy. Dělány komplet rozvody a vodní pumpa, výměně oleje a filtrů.
Popis opravy zde: viewtopic.php?f=30&t=9796&p=141935#p141935
Zatím jezdí :lol:
Dále jsem trošku "vylepšil" interiér ;) .

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Naživo to vypadá lépe :) .

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 08 dub 2013, 15:01
od Marek Sládek
Ahoj!
Tak od oprav ujeto již cca 2000 Km a Bobík dělá zatím radost.
Včera první jarní umytí, teplota konečně vylezla nad bod mrazu :banan: .
Také vyčištěn zámek třetích dveří, už místy odmítal poslušnost, ale vážení jak ten vypadal uvnitř ! Hnus, je to asi konstrukční vada, všechna ta slaná břečka co se za jedoucím autem rozsřikuje v zimě leze i do toho zámku. Teď mám snad na pár let klídek.
V rámci úklidu jsem předělal elektroinstalaci k navigaci, již nemám před rádiem plandající kablík a tím pádem mám i volnou autozásuvku se zapalovačem.
Namontován přídavný Voltmetr s podsvícením, je to pěkné ale ještě asi pořeším to podsvětlení, protože je dost intenzivní v noci. Nejspiš to zapojím někam na regulované osvětlení origo palubních přístrojů, nebo to podsvětlení budu na noc prostě vestavěným čudlem vypínat.
Až bude ještě lepší počasí dám se na ten dešťový senzor.
Dále doděláno osvětlení přihrádky u spolujezdce, sice jen bateriové, ale intenzivní s LED a s infra senzorem pohybu, takže když otevřu přihrádku tak se samo rozsvítí a po zavření do 30 s samo zhasne.
Chystám se na výměnu zadních tlumičů (dám tam TRW), a sady přeních stěračů od Bosche.
Fotky přidám jak to pracovní nasazení dovolí.
Mára

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 08 dub 2013, 18:54
od Gooder
Sakry, ty jsi se do toho teda pustil :) Taky mě bude asi čekat úklid a mytí po zimě. Jen to mytí asi nechám na myčku kvůli podvozku :D

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 08 dub 2013, 19:15
od Marek Sládek
Ahojoš.
Tak já to udělal úplně stejně jak to budeš dělat Ty. Myčka s ručním předumytím a mytím spodku. Pak jen ruční korektury :D .
Ještě doplním, že mám zakoupen a připraven k montáži kryt pod motor a kryt řemene příslušenství. Už nikdy více motor špinavej od soli až na hlavě :banan: .
Mára.
Ps: Až pojedu ráno z práce tak za tmy udělám fotku toho Voltmetru.

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 09 dub 2013, 11:32
od Marek Sládek
Posílám malou ukázku z nočního návratu domů.
Obrázek

Obrázek

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 09 dub 2013, 17:06
od Marek Sládek
Ostatní fotky Voltmetru, interiéru a osvětlení kaslíku spolujezdce.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Mára

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 04 kvě 2013, 19:34
od Marek Sládek
Ahoj.
Tak dneska konečně vysvitlo slunko. Nahodil jsem nové zadní tlumiče, nové zadní pružiny a nové horní tlumící gumové kotouče a spodní distanční kroužky pružin. Za hodinku bylo hotovo. Pružiny jsem dal : MONROE MO SP2790 a tlumiče : TRW JGT318T .
Zítra když vyjde čas namontuji kryt pod motor a kryt řemene příslušenství.
Mára

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 16 kvě 2013, 19:36
od Marek Sládek
Ahoj.
Takže namontován spodní kryt motoru a boční kryt u řemenice příslušenství. Montáž byla snadná, otvory v krytech pasovaly přesně a dodaný montážní materiál taky splnil účel.
Celkově se značně snížil hluk od motoru jak vně tak i uvnitř auta, motor se rychleji ohřeje - není tolik ofukován proudícím vzduchem. Ještě se projevila také taková zvláštní věc, do doby montáže krytu pod motor mi při rychlém ubrání plynu v autě v přechodovém režimu lehce škublo. Po namontování krytu to vůbec nedělá? Asi je to stabilizací teploty v prostoru kolem motoru a kolem ŘJ, jinak si to neumím vysvětlit.
Dále objednány přední tlumiče, přední pružiny a komplet horní uložení (pružiny: MONROE MO SP2794, tlumiče: MONROE MO 16329 + MO 16330, uložení: FEBI FB 26934).
Mára.

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 19 čer 2013, 07:18
od Marek Sládek
Ahoj.
Takže přední pružiny, tlumiče a horní ulozění vyměněno. Namontována originální kožená loketní opěrka s odkládacím prostorem, v celku to ladí
a nevypadá zle.
Fotku doplním v týdenku, Mára

Re: Bobík, Opel Corsa C, 1.4/66Kw

Napsal: 25 čer 2013, 17:32
od Marek Sládek
Opěrka na svém místě:

Obrázek

Obrázek

Mára.