Corsa v Dieslu (D,TD)>rady při koupi
Moderátoři: pdk88, Arci, vaneon
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 15 zář 2008, 19:11
- Bydliště: Teplice
děkuju za odpověď, ještě prosimtě jak je too s náhradníma dílama??trochu se děsim abych za ně zvlášť do tohohle motoru od japonců nenacpal ranec...mám sicemožnost mít levnější naftu, ale zase nevim jak je to s cenama náhradních dílů....popřípadě jaká je kvalita dílů od autokelly....koukal sem že tam jsou celkem slušné ceny třeba za vodní pumpu a tak....ale nevim jaká je jejich kvalita, slyšel sem že třeba alternátor je jinak 5000 a výše.....tak stále nevím jestli do toho diesela jít či ne......ročně najedu tak max. 10 000km...tak jestli by se kvůli servisu spíš nevyplatila třeba 1.2 48 kw benzín.......už....to sem se rozpovídal....
- šindy
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10 črc 2008, 01:54
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no nevim jestli je zrovna nejlepší tam lít nějaký levný s****y
já tankuju jen u shel a omv ale to poznáš
-jsem byl jednou na suchu a nejbližší benzinka UNICORN tak jsem tam hodil za 300 na dojetí aspoň domu a po chvilce rafička spadla na to stejný takže jsem natankoval u shel v-power D a nic jinýho tam už dávat nebudu
ale to poznáš sám jak se ti ztrácí nafta z nádrže
já tankuju jen u shel a omv ale to poznáš
-jsem byl jednou na suchu a nejbližší benzinka UNICORN tak jsem tam hodil za 300 na dojetí aspoň domu a po chvilce rafička spadla na to stejný takže jsem natankoval u shel v-power D a nic jinýho tam už dávat nebudu
ale to poznáš sám jak se ti ztrácí nafta z nádrže
CORSA B r.v. 99, 1.5 TD - X15DT http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php?t=2459
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Tak zrovna ten Shell V-power D dopadl bledě. Jsou to mrchy podvodnický.šindy píše:no nevim jestli je zrovna nejlepší tam lít nějaký levný s****y
já tankuju jen u shel a omv ale to poznáš
-jsem byl jednou na suchu a nejbližší benzinka UNICORN tak jsem tam hodil za 300 na dojetí aspoň domu a po chvilce rafička spadla na to stejný takže jsem natankoval u shel v-power D a nic jinýho tam už dávat nebudu
ale to poznáš sám jak se ti ztrácí nafta z nádrže
Test nafty:
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
Jinak já kupuju aditivum do nafty, nejlépe v testu dopadl VIF co se prodává u Benziny, čistí, zvyšuje mazivost nafty a chrání tak čerpadlo a taky zvyšuje cetanové číslo. Je to opravdu znát, klesla mi spotřeba asi o 7%.
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08 srp 2012, 07:01
Re:
Erik píše:Urcite 1.5TD
1.7D nebrat
Muzu vedet proc je podle tebe 1,7d spatnej motor??
Preci tam nema co odejit na 1,5td odejde turbo a si tam za minimalne 10tisic
Nevim nejsem odbornik ale ja bych co se tyce vydrze volil 1,7d
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa v Dieslu (D,TD)>rady při koupi
jo kdybich ja kupoval corsu tak v 1,7D a kdybi mi to nahodou bylo malo tak bych volil 1,7tds isuzu akorat s turbem trochen poladit a 1.4 16V se na to nechyta ani nahodou a to nemluvim o spotrebe do 6ti Litru levnejsi nafty
jinak cose tyka vydrze tak isuzu motor je dobrej mechanika zadna zbitecna eletrika ideal
jinak cose tyka vydrze tak isuzu motor je dobrej mechanika zadna zbitecna eletrika ideal
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29 zář 2012, 16:53
Re: Corsa v Dieslu (D,TD)>rady při koupi
Dobrý den,
co si myslíte o motoru 1.7 Dti, jak ten je na tom se spolehlivostí?
Předem děkuji za odpovědi.
co si myslíte o motoru 1.7 Dti, jak ten je na tom se spolehlivostí?
Předem děkuji za odpovědi.
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 17 říj 2010, 12:14
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Corsa v Dieslu (D,TD)>rady při koupi
Pokud se bavime o y17dt (isuzu), tak spolehlivost samotneho motoru je dobra. Problem ale dela ridici jednotka cerpadla (vypaluje se plosny spoj), pak muze tect nafta pres ventil na cerpadle, prolinani vody do oleje (nebo naopak) - opotrebeni vlozek vstriku nebo deravy olejovy chladic. Jinak takova klasika, ktera jde s casem - EGR ventil, vaha vzduchu, alternator, unik oleje, ...