Koupě Corsa C > na co dát pozor + zkušenosti, reference

Kdo poradí jak koupit, na co dát pozor .....

Moderátoři: pdk88, Arci, vaneon

Uživatelský avatar
sustrig
Příspěvky: 158
Registrován: 25 pro 2007, 19:41
Bydliště: Šumperk

Koupě Corsa C > na co dát pozor + zkušenosti, reference

Příspěvek od sustrig »

Chci koupit cečkovou corsu,chtel bych se zeptat někoho kdo ji má,jaky motor je spolehliví,co na ní často odchází a na co dát pozor při koupi? předem dík...
sustrig x12sz
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Tak určitě bych věnoval pozornost předním světlometům, tam často bývají vypálené patice.Potom váha vzduchu to je taky neštěstí.Tohle okoukni aby si případně mohl snížit cenu.Mám zkušenost s 1.2 16 V 55kw, v nízkých otáčkách moc netáhá a dá se s ní jezdit nad 3500 ot/min ale to není žadný problém s její hrozně krátkou převodovkou kdy máš tuším při 130 kmh někde okolo 4500 ot/min :evil: .Jestli na ní máš větší rozpočet tak bych bral určitě 1.3 CDTI :D .V žádném případě ne 1.0 protože C-čko je o hodně težši než B-čko a nebude to asi žádná slast :D
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Uživatelský avatar
brody
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 138
Registrován: 26 kvě 2008, 21:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brody »

Ja kdy sem kupoval, tak sem moc negativniho toho nenasel.... Provereny motor drzak i z jinych modelu od opela je 1.8, co mam, ale predpokladam, ze po tom asi nepujdes:-) Obecne se doporucuje 1.2, ktera ma rozvody pohanene retezem, takze se o to nemusis moc starat. 1.0 neni spatna, ale je tam do mesta, precejen to Ccko vazi vic, nez corsa b a tenhle motor s ni ma vic prace a na dalnice, nebo delsi cesty to moc neni... Pak si dej pozor na prepakovani razeni, do r2003 se davalo plastove, potom ocelove, s tim plastovym je razeni dost nepresne, ale necha se to normalne vymenit za ocelove, takze to neni zas takove minus. Jinak corsa c plati obecne za jedno z nejspolehlivesich aut ve sve kategorii. Dobry je, ze uz ma pozink karoserii, takze tak nerezne, jako becko a starsi. Ja s ni mam najeto cca10tis a jedina neplanovana investice byl AGR, coz kdyz se ale vezme, tak je vseobecny neduh vsech motoru, ktere ho maji... jinak sem jeste neco nasel. http://www.tipcar.cz/recenze-ojetin--op ... i-482.html . Preji hodne stesti pri koupi
Corsa C 1.8 16V GSi
Obrázek
Uživatelský avatar
brody
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 138
Registrován: 26 kvě 2008, 21:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brody »

jinak jeste k tomu, co psal pivas o prevodovce, ja kdyz jedu, tak pri 130 tam mam taky kolem 4500, takze ona ani ta prevodovka na 1.8 neni buhvi jak dlouha... taky me to stve, protoze kdyz jedes dlouho podalnici, tak se to zbytecne toci a hluci a zere...
Corsa C 1.8 16V GSi
Obrázek
Yanek
Příspěvky: 78
Registrován: 27 zář 2007, 16:19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yanek »

Co se týče toho plastovýho přepákování tak to už snad nedělali od konce 01 já ted taky scháním mám litr béčko ale koukám bud po tý 1.2 jak už někdo psal je to honěný řetězem ale mám dost zálusk i na tu 1.3 cdti byl to ve svý době evropskej motor roku ale nějak nechci druhýho dýzla do baráku navíc chci bud model sport nebo njoy a tak mam malej výběr pak je ještě možnost vzít 1.4 16v to už s autem zahejbá ta 1.8 mi už příde zbytečná i kůli spotřebě v astře sem jí měl a pod 8 sem nejezdil ale jestli to chceš na pořádný projetí tak jo sou to super motory :wink:
corsa b 1.0 12v
astra g 2.2 dti
Uživatelský avatar
ondrap
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 125
Registrován: 06 zář 2008, 21:37
Bydliště: okolo Brna

Příspěvek od ondrap »

Pívas píše:V žádném případě ne 1.0 protože C-čko je o hodně težši než B-čko a nebude to asi žádná slast :D
Mám 1.0 a dovolím si nesouhlasit. Pokud nejsi závodník a máš auto na takový popojíždění tak ten litr není špatnej. Jezdím většinou sám nebo ve dvou a jde to
status_quo
Příspěvky: 28
Registrován: 27 lis 2008, 19:17
Bydliště: Praha

Příspěvek od status_quo »

mám diesela napiš alespoň jestli plánuješ naftu nebo benzín kdyžtak ti sem dopíšu co vím já
kupoval sem nedávno prakticky všechny co jsem projel vrzaly na zadní nápravě při zatížení (jízda přes hrboly ve 3 a více lidech), jinak podle mě jen hlídat všeobecně stav, většinou dovozy nemívají ani zdaleka to co se inzeruje, mrkni na německé mobile.de, auta s dieselem pod 200 000 prodávají prakticky jen turci a poláci, jestli ti tady potom bude někdo nabízet dovoz z D s najetýma 100 000 a cenou nižší než je průměr v německu tak na 90% lže
Yanek
Příspěvky: 78
Registrován: 27 zář 2007, 16:19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yanek »

nj hlavně dneska už sou auta vod nás levnější kůli kurzu eura koukni na naší inzerci a na německou a za cenu aut tady sou v de plečky vono je to i výbavou třeba valná většina aut kupovanejch u nás je v základu jeden bag ,okna na kličky bez klimy
corsa b 1.0 12v
astra g 2.2 dti
Uživatelský avatar
brody
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 138
Registrován: 26 kvě 2008, 21:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brody »

S tou zadni napravou je to pravda, taky si toho vsimam, i kdyz jedu sam. Ale nechal sem to kontrolovat nezavisle na sobe ve trech servisech a u znameho a vsichni mi rekli, ze je to vpoho, ze to sice vrze, ale ze s tim nic neni.. S dehtem nemam zkusenost, tak nevim, ale pokud to nebudes mit na zavodeni, tak to nebude spatna volba.. to samy s tim 1.0. S tou 1.4 nevim, zas takovy rozdil oproti 1.2 tam neni, ale rozvody sou s remenem, takze si za par kilowatt pekne priplatis pri kazde vymene rozvodu, coz je skoro zbytecne. Jeste k te spotrebe, coza zase neni tak tezka, ja bezne jezdim s tou 1.8 kolem 7l, to ze mam v podpisu vic je dane dvema nadrzema pri ceste na sraz a ze srazu a na srazu, kde byla spotreba nekde uplne jinde, nejen diky sprintum :-)
Corsa C 1.8 16V GSi
Obrázek
status_quo
Příspěvky: 28
Registrován: 27 lis 2008, 19:17
Bydliště: Praha

Příspěvek od status_quo »

brody: a neřekli ti alespoň čím to je? mě to nervuje :) rád bych se toho zbavil .. jinak diesel není sice na závodění a rozhodně ne oproti 1,8 ale chcíplý to rozhodně není a jestli budeš jezdit i mimo město tak já byhc jiný auto nechtěl, skoro polovinu najezdím po dálnicích s tachomtrem mezi 120-140 km/h a spotřeba dlouhodobě +- 5 litrů to je největší výhoda dieselu, přitom tem motor má na to aby i s naloženým autem upaloval celou cestu po dálnici kolem 160 bez pocitu že jedeš absolutně na doraz takže pro mě jasná volba
status_quo
Příspěvky: 28
Registrován: 27 lis 2008, 19:17
Bydliště: Praha

Příspěvek od status_quo »

Yanek píše:nj hlavně dneska už sou auta vod nás levnější kůli kurzu eura koukni na naší inzerci a na německou a za cenu aut tady sou v de plečky vono je to i výbavou třeba valná většina aut kupovanejch u nás je v základu jeden bag ,okna na kličky bez klimy
no s těma plečkama bych až tak nesouhlasil jinak by se ty auta sem už dneska nevozily a dovozci vozí pořád jen tady kupuješ to auto s úplně jiným popisem jak venku
Yanek
Příspěvky: 78
Registrován: 27 zář 2007, 16:19
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yanek »

no právě že se ted moc nevozej koukám na nabídky denně sem tam se nová objeví ale hlavně dost padaj ceny dolu ted sem koukal a dost cors padlo vo 5 i víc tisíc to je tim že nejdou ale tak pro ty co chtěj koupit dobře pro ty co chtěj prodat to je blbý no
corsa b 1.0 12v
astra g 2.2 dti
Uživatelský avatar
Hosak
Příspěvky: 191
Registrován: 29 srp 2008, 22:57
Bydliště: Bratislava SK

Příspěvek od Hosak »

Tak ja mam 1.3 CDTi a max spokojnost.... Neplanovane investicie akurat tak klinovi remen. A teras mi odislo nieco v dobijany a zatial neviem co presne. Ale po 100 000km prva porucha. Max spkojnost.
Corsa C Z13 DT

[url=http://]Tigra A X14 XE[/url]

Obrázek

Life is not fair, get used to it.
Uživatelský avatar
brody
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 138
Registrován: 26 kvě 2008, 21:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od brody »

Ja netvrdim, ze ta 1.3cdti je spatny motor. Urcite na dizl dobry a pokud bych o nafte uvazoval, tak bych o nem vazne premyslel. Ja sem ale chtel auto, ktery zrychli i do kopce a kdyz bude potreba,tak se s nim da lehce predjet, coz tohle splnuje. Pradtim sem mel favo, tak sem si chtel asi vylecit vykonovy mindrak. Jezdim sice stejne pomalu, jak s tim favem, ale kdyz potrebuju, nebo kdyz chci :-) tak to jede. Navic ta spotreba je stejne mensi, nez u vybehanyho favorita, takze me to zas tak nepali...
Jinak k tomu vrzani mi u autostaiger rekli, ze podvozek je vporadku, ze je to asi v tapecu??? tomu ale neverim. U ostatnich mi nerekli ani to. Jeste s tim chci zajet na test tlumicu, jestli to neni v tom...
Corsa C 1.8 16V GSi
Obrázek
status_quo
Příspěvky: 28
Registrován: 27 lis 2008, 19:17
Bydliště: Praha

Příspěvek od status_quo »

jo toršku jsme si nerozuměli já nemám 1,3 CDTI mám 1,7 DTI zkoušel jsem oba motory a ta 1,3 mi přišla trošičku víc jako benzín a měla i kratší převodovku a já jsem na diesely zvyklý už z dřív ..
co jsem zjišťoval já tak mi bylo řečeno že by to mohlo být uložení tlumičů zadní nápravy (nebo snad uložení přímo té nápravy) mělo by to být v gumě a když to není namazané tak to vrže docela bych tomu i věřil ten zvuk by od gumy mohl být klidně
Odpovědět