Stránka 9 z 12

Napsal: 20 kvě 2009, 17:10
od Velbloud
Zdravím ;o)

myslím, že právě od toho tu náš klub je ;o)

Co se týče Tvého dotazu, osobně bych doporučoval Corsu B, s motorem X12XE (1.2 16V).. rok 98 a výš (po faceliftový model)...

jsou to spolehlivá auta, motory Ecotec jsou již novějšího typu a dají se sehnat kolem 40.000 + poplatek za normu Euro 2 (tuším 3000,-) a stále zbývá ještě limit na možné drobné opravy...

Je pravda že těhle motorů moc není, víc seženeš motoru x10xe (1.0 12V), který také nejsou špatný, maj dobrou spotřebu, ale záleží na tom zda by otci stačil slabší motor..

vzhledem k cenovému limitu bych ani neuvažoval o corse C, protože ty sice nyní klesly na ceny kolem 70tis, ale za tuhle či nižší cenu mohou být už olítané...

Napsal: 20 kvě 2009, 17:25
od Volvista
Díky za první reakci. Ještě to upřesním:
1) O nízkou spotřebu jde, menší výkon nevadí.
2) Řekněme, že limit je až těch 70.000 Kč. Má potom cenu uvažovat o C? Pokud ano, proč? (Stejně myslím, že B bude stačit.)

Napsal: 20 kvě 2009, 18:58
od nezdvorak
Já jako skalní zastánce diesel power bych doporučil nějakou 1.5 D. Spotřeba max 5l (město), je to spolehlivý auto s japonskym motorem.

Napsal: 20 kvě 2009, 19:02
od styxxy
osobne bych rekl jedna-li se o automobil pro starsi osobu radeji bych koupil corsu B ta 50-70 jak pises stim ze bude bez investit nez corsu C za 50-70 a penize se doni jen posypou... ale mam jeste jednu variantuzasel bych primo do oplu se kouknout na schevrolet Spark stoji cca: 90-100 000kc staci si vychytat naky slevy jak nabizeji a bude levnejsi kazdopadne bez investit uplne nove s zarukou nekolik let a pod. ne ze by corsa nejezdila dobre ale preci jen je to starsi auto :D

Prosím o rady při koupi B 1.0 12V 3DV

Napsal: 25 črc 2009, 14:16
od Cross27
Rodiče plánují koupit béčko 1.0 12V, 3DV., rv. 2000, tak prosím majitele tohoto modelu o stručné výhody či nevýhody, hlavně co se kazí nejvíc, koroze, jak je na tom váha vzduchu a tak, prostě poradit na co si dát pozor. Podotýkám že to nepůjde do tuningu, ale pouze na běžné jěždění, většinou víkendové, jde jim o co nejmenší spotřebu a pojistku, proto sem jim navrhl litříček. O výkonu litru sem už seznámený :) dik za rady, téma pak máznu celé pokud zasírám místo... jo a prosím o nevymlouvání o koupení např. 1.4 16v, vím že by to bylo lepší, jde fakt o to co jsem psal výše :D díky všem, rozhoduje se pak jeěště o Céčku taky litru, ale zatím to vypadá na to béčko
slouceno s jiz zalozenym tematem by toxik-q

Napsal: 25 črc 2009, 14:58
od Maro
Musíš brát v potaz to, že když naložíš toho litra a budou ho nějak muset vytáčet aby to jelo... nebo naopak aby to zase moc nepodtáčeli.. tak ti to sežere víc benzínu než třeba výkonější 1.2...záleží co oni budou vozit atd.. Já si myslím že lepší volba je 1.2.. myslím že pojistka je stejná.. ale to si nejsem jistej ted.

Napsal: 25 črc 2009, 15:14
od Gringo_Joe
Pro B bych klidne nechal litr, kdyz uz 1.2, tak jedine 16V, protoze jinak to vyjde na stejno, nicmene Cecko uz je o cosi tezsi a s litrovym motorem jeste o chlup lenivejsi, do toho uz bych asi nesel.
Na co dat pozor: Ze vseho nejdriv bych to prohlidnul jakobych se s tim chystal po delsi dobe vyjet, to jest gumy, olej, filtry (jak jsou stare) a hned uvidis co to je za cloveka a jak se o to staral. Pod kapotou by melo byt cisto, ovsem vetsina litru co jsem videl tam ma pekne zasmoleno od oleje, tak hned muzes jit s cenou dolu. Taky si rovnou vyzadej kod na radio, at trochu odlehcime okurovi;-)
Koroze, ta se nejcasteji vyskytuje na zadnich dverich a taky se koukni na kapotu zespoda, tam se ji docela dari. Jinak u tesneni u oken a v takovych tech exponovanych mistech.
Poradne si taky poslechni, jak to zni, jestli uz nekde neni dira ve vyfuku (samo zalezi kolik uz to ma najeto) a jen tak z legrace se zeptej, jestli menil AGR ventil.
Jinak vaha vzduchu, me to obcas zlobi, obcas to jde v pohode, takze klidne se s tim muzes projet a uvidis. Me osobne se povede skoro vzdycky vyvolat rozsiceni kontrolky, kdyz to rozjedu na 80-90, podradim na ctyrku a necham pekne klesat (idealne z kopecka).. Pred dvemi tisici je tam
Jinak jsem tu hodne cetl narky na cepy rizeni, s tim jsem zatim problem nemel..
Nakonec si zkontroluj vsechny polozky z inzeratu, tj. kdyz rika, ze ma ABS, at ho fakt ma, etc.. Jsou to voloviny, ale vetsina lidi to neresi a prodejci pak inkasuji - nachytas ho a dalsi prachy dolu
Podle TUV je pry nejcastejsi zavada na Corse alternator, no ale nenapada me, jak ho proverit v polnich podminkach...

Napsal: 25 črc 2009, 16:33
od NoX
jedna z metod jak proverit alternator v polnich podminkach, mimo multimetr je docela jednoducha :-)

pri nastartovanym motoru si sednout dovnitrm, otevrit dvere, aby svitila stropni lampicka. pak pridavat/ubirat plyn na volnobeh a sledovat,co dela zarovka. pokud je uz alternator nacaty, tak to bude prisvecovat/zhasinat podle otacek motoru, je to docela slusne videt, ten rozdil.

Pomoc při koupi Corsy

Napsal: 02 zář 2009, 19:10
od F3RA
Lidi snáď to nebude OT ale v pátek jedu s mojů kupovat pro ňu Opel Corsa

Kód: Vybrat vše

http://auto.bazos.cz/inzerat/3926691/Prodam-OPEL-CORSA-B-12.php
Zajímalo by mě na co mám hledět první a tak dál.
U Tigra su poučený dost ale u tohoto, poradí nekdo?
Díkes, štamprla to jistí

Napsal: 02 zář 2009, 19:25
od pdk88
tady ji máš :arrow: viewtopic.php?t=4700
podívej se sem :arrow: viewtopic.php?t=750
:wink:

Napsal: 02 zář 2009, 19:29
od nezdvorak
já bych jí bral hned :wink:

Napsal: 02 zář 2009, 19:29
od Gringo_Joe
Tady jsme radili taky;-)

Napsal: 02 zář 2009, 20:55
od NoX
a odkud jsi? kdyz bys byl treba od brna, tak by nebyl problem ti pomoct s koupi. ne ze bych byl primo odbornik,ale leccos na tom aute uz znam ))

Napsal: 02 zář 2009, 21:00
od suby
F3RA>>> BTW: Proto žádáme bydliště, aby ti lidé tady mohli pomoci.
Tak tě žádám o doplnění údajů.

Napsal: 03 zář 2009, 15:43
od F3RA
do Brna to mám dost daleko, jsem z Halenkovic u zlína.
Takže ji mám kůpit?
Píše že je nebůraná a po laku ale prč má volant bez bagu?
Bylo mi řečeno že od 96 tam bag byl.
Tak nevim, aby pak moja neměla problém s tym.