Stránka 10 z 12

Napsal: 03 zář 2009, 16:51
od NoX
airbagy u corsy byly priplatkova, standartne nebyly. kamos ma corsu 1.0 12v rok 97, a taky bez bagu. jsou prvni majitele, takze bourany neni :-))

Napsal: 03 zář 2009, 18:31
od F3RA
Takže máme ju vzít jo?
Jo a na co se teda mám dívat?I na to vedlejší pač to hlavní se zakryje že.

Napsal: 03 zář 2009, 20:08
od NoX
tahle vypada pekne.

poslechni si hlavne zvuk motoru, zkontroluj, aby nikde netekl, pak se podivej zespodu na podlahu, jestli neni shnila..

potom kontrola zarovek, kontrolek a tak, jestli vsecko sviti po otoceni klickem, nejsou treba vyndany zarovky..a to je tak vsecko, co me ted napada :-)

Napsal: 03 zář 2009, 20:50
od styxxy
ja tebou bych si na miste vyblikal pamet zavad tam se dozvis polovinu veci a pak zkontrolovat celou kastly kde to hnije poslechnout zvuk jak tu pisi a mrkni na volant sedacku pedaly radicku atd.. jak je to osoupany to it napovi otom kolik to ma najeto budikama bych se zas tolik neridil...

Napsal: 03 zář 2009, 21:54
od NoX
jj :-D ja mam na budikach 270 tisic :-D protoze sem daval s otackomerem :-D

a auto ma ve skutecnosti 130 tis kastle, 80 tis motor :-D


jinak, vyblikani zavad ti nic nerekne, chyby se v registru drzi, jen dokud desetkrat nenastartujes bez ni, pak se promaze... takze ,pokud tam bylo neco, co neni akutni, tak to neuvidis uz ani z registru...a pokud neco ko, tak bys to mel poznat pri jizde

Napsal: 04 zář 2009, 19:59
od F3RA
tato corsa nemá ani posilovač

koupě Corsy 1.7D

Napsal: 10 zář 2009, 19:54
od pavel626
dobrý den pánové. uvažuji o koupi Corsy pro svou drahou polovičku v tété motorizaci a jelikož nemám s oplem absolutně žádnou zkušenost chci se optat na pár věcí a doufám že vy zasvěcení mě nenecháte ve štychu..
Co říkáte na zvolenou motorizaci?? jde mi o spolehlivost, spotřebu , výkon ?? Jaká má Cosra slabá místa na co si dát pozor či věnovat zvýšenou pozornost?? Je karoserie v pozinku??jedná se R.V. 96??Jsou drahé náhr díly??je něco na autě špatného -myslím tím od výroby-problematického?? děkuji Vám za vaše názory jo a jěště mají všechny servo řízení či ne??

Napsal: 10 zář 2009, 21:01
od Lukkas
Zkus se podívat sem .. :wink: třeba ti to pomůže

viewtopic.php?t=4778

Jinak já mam corsu 1.5D a s motorem žádné problémy nemam a žere to 5l na 100km , taktéž i 1.7D :wink:
Podle mě pro přítulku, dobrá volba :wink:

Napsal: 10 zář 2009, 21:38
od Smithy
Servo kazda nema.

1.7D ma mistni clen Dojed, nikdo jinej se mi ted nevybavuje.

Pozink jo.

Nahradni dily pohoda.

Co benzin 1.0? Nebo trvas jenom na nafte?

Osobne bych vybiral jenom corsy 97,8+, facelift a urcite nejaky zmeny k lepsimu budou.

Napsal: 10 zář 2009, 21:48
od pavel626
jěště co rozvody po kolika Km -cena??

Pls o radu při koupi Corsičky 1.4 16v

Napsal: 10 zář 2009, 22:06
od Tiler
Zdravím všechny, ráno se jedu podívat na Corsu B 1.4 16v rv. 98, na fotkách vypadá celkem zachovale, i když má najeto přes 200 000 km. Jediná věc co mi je divná, že asi nemá servo a o ABS taky žádná zmínka, co vím a koukal jsem po netu, tak jsem viděl snad vždy s tímhle motorem od roku 96 se servem a ABS, nevíte někdo jestli se dělala i bez??? Dle mě ne, ale člověk nikdy neví a klidně i radu, co si u tohoto motoru pohlídat a zkontrolovat.

Díky za každej názor a radu.

Napsal: 10 zář 2009, 22:14
od Svoby
myslím že když jsem je dělal naposled tak sada stojí něco kolem 2000,-
Stačí se podívat na Ecat, nebo kely

jedíný co se my vysralo byl altík... už si nepamatuju přeně kolik mě stála repase, ale taky myslím že kolem 2000,- a repase startéru 4000,- nebo na vrakáči za 3000,-
nevím kolik to stojí teď tohle byly ceny zhruba před rokem

Ale motorově jsou ty diesely držáky... zase záleží na jakej narazíš kus...

Napsal: 10 zář 2009, 22:14
od NoX
cus..

u corsy neni nic samozrejmost, davej na to pozor :-) cors s ABS neni zas tak moc, stejne tak cors se servem (vim to, shaneli sme pred rokem pro mamku, jedna z podminek byla servo,a vyradilo to hodne kandidatu ze hry...

a kombinace abs + servo je vrazedna :-D

200 tis na tachu je docela dost,ael hodne zalezi, jak s tim kdo jezdil, nekdo motor zrusi behem 100 tis, nekomu vydrzi 300 tis... zkontroluj si , aby nesvitila kontrolka ridici jednotky motoru (oranzova), potom klasicke veci - lak, rez, spodek auta, tam byva casto koroze na prednich nosnikach u zavesu prevodovky, potom kontrola vicka oleje - nemela by tam byt emulze, po projetem motoru, stejne tak vodu, nechat ji stat se zapnutym motorem ,jestli sepnou ventilatory a nebude to varit a delat neplechu... za jizdy kontrola brzd a klepani volantu - na to pozor, casto to dela v rychlostech pres 100km/h, takze projet nekde za mestem... a jeste klasicky veci - rucni brzda, jak bere spojka, aby nebyla uz na kraji zivota, zkusit na volnobeh vytocit motor, jestli nekde nebude cukat, stejne tak na rychlost ho vytocit, ale to asi znas :-)

Napsal: 10 zář 2009, 22:41
od Tiler
Díky, zatím jsem v Corsách měl jen 8v motory, tak proto se ptám na co si dát u 16v pozor, zas si říkám, že lepších 220 000 poctivejch než 93 000 po třetí stočených. Jinak klasická kontrola, voda, olej, ručka a třeba ''blesk'' co se rozsvítí za jízdy je mi jasná, jen mi se divím tomu servu a ABS. U 1.2 a 1.4 8v je to pomalu zázrak, ale 1.4 16v to maj v po netu snad všechny. Je nějakej zasadní rozdíl v X14XE a Z14XE ???

Napsal: 11 zář 2009, 00:01
od NoX
x14xe je v corse B, z14xe je az v corse C pokud tusim dobre :-) jinak u 16v kontrola rozvodu, pri prasknuti to jde do hajzliku pomerne rychle... 8v tohle nehrozi....