Stránka 3 z 12

Napsal: 30 srp 2007, 08:14
od Berry
Jinak opravim 1.5D ma 37Kw drzak to je nez neco odejde pak je to draha sranda, jinak do corsy se nedavalo X16XEL, ale pouze C16XE a X16XE myslim nej volba je X14XE a nebo sehnat verze SI tu ma jeden zanmy a jezdi to celkem slusne, no spis dost slusne sice je to 8V a ne 16V a oznaceni motoru je C14SE to ma 60Kw=82koní a nebo sehnat ale to se ti asi nepodari i vnemecku se snad asi neda sehnat, ael clovek nikdy nevi C14SEL a ta mela 63Kw a to porad mluvime o 8V a to je jen 3Kw deficit oproti X14XE, ale jak rikam sehant je nadlicky ukol :wink:

Napsal: 30 srp 2007, 09:53
od Geri007
Berry: jjj to jsem tu uz nekde taky psala ze bych nejradsi mela tu 1.4 SEcko:-)))) ja mamradsi 8V .. sie mame doma i 16V ale u toho mi chybi ten tah od spodu.. bouchnou tomu saze az u 3500 ot. a pak teda je to dablik.. ale i za tu 1.4 16V bych byla rada :D

ja jsem cca pred trokem byla okouknout s kamoskou jeji budouci korsicku.. majitel ji vynachvalil byla to 1.6 , s tim ze je nadherne a jede jak blazen.. kdyz jsem se ho zeptala kolik mu zere oleje tak s klidem rekl ze tak 1,5 - 2L / 1000km... tak v tu chvili me malem odvezli nohama napred.. jen tak pro zajimavost jsem se v ni projela.. pan tvrdil ze mela najeto 150 000 ale mela minimalne 250 000...byla to skoda.. z dalky vypadala moc pekne

Napsal: 30 srp 2007, 10:06
od Berry
Ale to nevim proc te vezli nohama napred to zere normalne sice 2l je moc, ale tak kolem litru mozna tak i nejaky lidi z tigra clubu rikali ze 1.6 16V zere standartne olej

Napsal: 30 srp 2007, 10:57
od Geri007
no to jo ale ty 2L mi prisli uz hooodne moc... tak proto.. :?

Napsal: 30 srp 2007, 11:10
od Berry
Jako na GSI bych radsi zapomel nebo kdyz mas zanmy a kontakty tak jo ze set o da udelat ale ja osobne bych se trosku bal toho motoru 8)

Napsal: 30 srp 2007, 11:25
od Geri007
Berry: no prave ..vim moc dobre, co to je za ,,paskvil,, je to krasny svezeni..ale kdyz se neco vys...takto je na pytel.. :(

Napsal: 30 srp 2007, 13:05
od Corsar
Geri007 píše:kdyz jsem se ho zeptala kolik mu zere oleje tak s klidem rekl ze tak 1,5 - 2L / 1000km...
:shock: To se teda slušně prodraží. Opel udává normální spotřebu oleje do 0,75 l / 1000 km a i to je hodnota s velkou rezervou!

Napsal: 30 srp 2007, 13:10
od Berry
No to je stejne dot i kdyby litr na 1000km tak je to dost

Napsal: 30 srp 2007, 14:17
od Paluš
Dle mého názoru to normální rozhodně není, aby motor žral 2l na 1000km :shock: ... musel s tím něco mít.
Buď to měl motor hafo km a sjetý stírací kroužky na pístech nebo v háji vodítka na ventylech společně s guferama .... rozhodně to normální není ... i když auto může jet pořád dobře.

Napsal: 30 srp 2007, 15:02
od Geri007
Paluš: noo typuju to na ty gufera.. kamarad menil jinymu na astre na XELu gufera a vubec tak nejak cely pretesneni novy.. a pomohlo to.. ale zase otazka na jak dlouho...

kazdpadne pak jsem ji videla jezdit po Plzni , nekdo si ji koupil, tak jsem ho srdecne litovala...:-((( :roll:

Napsal: 30 srp 2007, 15:12
od Paluš
Jde o to, že pokud jsou vyšlehaný vodítka ventilů a vymění se jen guférka bez výměny vodítek nebo se neprovede aspoň repase vodítek, tak ty gufera dlouho nevydrží.
Ten, kdo si koupí takové auto s takovým motorovým žroutem oleje, tak bude mít i další problémy ... krom té velké spotřeby oleje ... 8)

Napsal: 30 srp 2007, 15:18
od Geri007
Paluš: jj presne jak rikas:-) a hlavne blazen, kdo si to koupi

Napsal: 30 srp 2007, 15:19
od Paluš
:lol: :lol: :lol: tak tak

Napsal: 31 srp 2007, 13:11
od alyk
tyjo, jako některý typy oplu strašně žerou olej, měli jsme služební Astru 1,6 16V, při 160 000 km už byla totalně motorově v pytli. měla něco škráblýho ve válci (dle servisu) a žrala 4-5 litru oleje na měsíc, to byla katastrofa!!! corsa, to je jina vec, tady je to supr.
Jinak jsem spokojeny majitel Opel Corse 1,0 12V, naprosto si nestěžuju, většinou jen náký maličkosti, pouze ted mě začala zlobit, když je neutrál, tak se strašně rozklepe řadící páka. Nevite někdo, co s tím? moc velkej odborník v tomhle nejsem:-)

Napsal: 31 srp 2007, 13:14
od Berry
Ja myslim ze toje normlani jakmile to neni volant takje to ok, myslim ze to bude uz v zakladu kontrukcni nectnsot trivalcu dyt opel byl prvni a ted se tomu vychytavaji mouchy ale ńa rpvni dilo je to dobre az na agr ventil a podobne kraviny kazd trivalec i navic za studena klepe a takvoe veci ani moderni pohone jednotky trivalcove nejsou vyjimkou