Pokles výkonu>1.6 GSi
Moderátor: Arci
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak už jsem skončil taky v servisu.... pokapaval mi benzin z motoru,tak asi praskla asi nejaka hadicka,docela mazec.
Tak uz necham udelat vsechno,snad si budou vedet rad:)
jinak me se to asi v 60tis. potkalo,tak ze toho bylo menenyho hafo... ted budu mi 87...
Tak uz necham udelat vsechno,snad si budou vedet rad:)
jinak me se to asi v 60tis. potkalo,tak ze toho bylo menenyho hafo... ted budu mi 87...
Opel corsa B 1.6 16V GSI (C16XE) ---minulost--- (ale stále ji mám)
--- nyní Nissan Almera N16 ---
--- nyní Nissan Almera N16 ---
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
Po delší době sem dorazil na fórum s problémem kterej sem tu na začátku psal.situace už byla tak na ho.no že sem zavítal opět s autem do servisu kde mi zjistili že vynechával válec protože byl špatnej zapalovací kabel a svíčky.po jízdě ze servisu sem měl ze začátku dobrej pocit,že už bude vše OK,ale po delší jízdě sem zjistil že stejně auto netáhne tak jako dřív.
Výměna kabelů a svíček pomohla tomu že už se mi nestane aby spadli otáčky a už to jede zas na 4 válce.Akorát je to pořád hodně líný
Tak poraďte co by to mohlo ještě bejt?A zajímalo by mě jestli mam váhu vzduchu?(X16XE,1.6 i 78 kw,1995)
Výměna kabelů a svíček pomohla tomu že už se mi nestane aby spadli otáčky a už to jede zas na 4 válce.Akorát je to pořád hodně líný

Tak poraďte co by to mohlo ještě bejt?A zajímalo by mě jestli mam váhu vzduchu?(X16XE,1.6 i 78 kw,1995)
Opel Corsa 1.6i 78 kW
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
abych ještě popsal blíž ten problem:
Prostě když přidávam plyn tak jako by tam ten benzín pořádně nešel.Nejvíc to je poznat když je auto naklonění do kopce.Podle mě něco někam nejde tak jak má nebo fakt už nevim.Když je to velkej kopec tak můžu mít pedál až na podlaze a stejně to nejede.
jede to na 3 válce a nevim proč?poradí někdo?nebo se už někdo s něčim podobnym setkal?
Prostě když přidávam plyn tak jako by tam ten benzín pořádně nešel.Nejvíc to je poznat když je auto naklonění do kopce.Podle mě něco někam nejde tak jak má nebo fakt už nevim.Když je to velkej kopec tak můžu mít pedál až na podlaze a stejně to nejede.

jede to na 3 válce a nevim proč?poradí někdo?nebo se už někdo s něčim podobnym setkal?

Opel Corsa 1.6i 78 kW
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 08 dub 2008, 20:46
- Bydliště: Kadaň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15 bře 2009, 20:51
- Bydliště: domažlicko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16 lis 2008, 23:49
- Bydliště: České Budějovice
fickerpet píše:abych ještě popsal blíž ten problem:
Prostě když přidávam plyn tak jako by tam ten benzín pořádně nešel.Nejvíc to je poznat když je auto naklonění do kopce.Podle mě něco někam nejde tak jak má nebo fakt už nevim.Když je to velkej kopec tak můžu mít pedál až na podlaze a stejně to nejede.
jede to na 3 válce a nevim proč?poradí někdo?nebo se už někdo s něčim podobnym setkal?
Zdarec, ja mam taky stejnej problém..zatim jsem to nejak neřešl ale když příde křižovatka tak musim parkrát s citem promáčknout plyn a s nejakym tím cukem se pohnu kupředu.

Mechanik v servisu mi řikal abych vymenil nebo vymlátil katalizátor--prý je zacpanej. Akorat fakt nevim s cim bych jej zacpal u 1.2 16V???
Dale mi vysvetloval jsk se vytvori v tom katalizatoru nejaký hrudky který např. při jizde do kopce spadnou do spodni česti a zacpou odvod z katalizatoru---??? nevim jestli je to mozne a chtel bych se zeptat jestli mate s timto zkušenosti??????

mam 1.2 16V najeto cca 80 000km všechny filtry,svičky... mam novy
opel corsa 1.2 16V - 1999
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Pokles výkonu>1.6 GSi
Sice sem tu novacek, ale stejne prispeju svou trochou do mlyna.
Jen pro poradek, x16xe nema! vahu vduchu (neboli AFM, MAF nebo LMM - ala sensor mezi airboxem a sanim), ale ma MAP (coz je cidlo podtlaku, je upevneny vlevo od vyrovanavaci nadrzky chlazeni, takova kostka, vede do ni jedna hadice (tenka) - ta je napojena primo na sani).
Jinak tvuj problem bude s nejvetsi pravdepodobnosti v elektrice. x16xe ma vstrikovani multec S, takze tady z fora ti muzou radit jenom lidi co maj corsy 1.4 (x14xe)nebo 1.6 (x16xe nebo c16xe), zbyle kubatury maj uplne jinej system vstrikovani.
Obvykly podezreli dle pravdepodobnosti:
1) AGR ventil (Egr)..prepousti cast vyfukovych plynu zpet do sani - koupit novy za cca 1500 kč na ebay.de nebo ebay.co.uk,
(zadas corsa b agr, tigra egr..) a rovnou i zaslepku (lze koupit i primo u opla - zaslepka musi mit v sobe 1 diru, zaslepeny pouze jeden otvor toho ventilu) - vymenit za novy, zapojit a zaslepku misto tesneni.
Agr funguje jen pri nizkych otackach, pri plnem plynu je uplne vypnuty.
2) Lambda ... opet ebay...zadas corsa lambda, tigra lambda...cenove kolem 1000 Kč...lambda reguluje bohatost smesi
2.5) - senzor teploty motoru..primo na telese termostatu, vepredu na bloku, hned u rozvodaku...cca 350 Kč, velice často
odchazi..mimochodem na aute jsou 4 senzory teploty - tenhle pro ŘJ (teplota chlad.kapaliny), pak je jeste jeden primo v sani, nad airboxem -to je cidlo teploty nasavaneho vzduchu (opet signal pro ŘJ), pak je čidlo pro budik v palubce a čidlo venkovni teploty.
3) MAP senzor...nebo privodni hadicka k nemu ( oboji zaspinene humusem pripominajicim neco mezi bahnem a asfaltem..proste karbonem..vycistit hadicku i map (map technickym lihem), nebo radsi rovnou koupit novej map..cena 1500 az 2000 za novy na ebay... kodova slova corsa b map, tigra map...
4) skrtitici klapka...uplne zanesena karbonem + ma na sobe 2 ovladaci mechanismy, , oba 2 casto odchazi, vymenit
5) vsechny hadice sani a podlaku..poradne prohlednout, asi je nekde netesnost, pak se dostava do systemu vzduch...co se primo hadice sani tyce, vezmi stetec namocenej do benzinu a objed s nim spony na sani..pokud se zvysi otacky , tj. benzin to nasalo, tak vis kde je problem...
ktery neni zmerenen mapem....=prilis chuda smes = to chcipe pri volnobehu
6) system sekundarniho vzduchu ..takova ta kulata vec napravo hned u chaldice...dava vzduch pro volnobeh pri zavrene skrtici klapce...pokud je kaput, tak je to spatny, je pomerne draha
Snad ti info k necemu bude, vsechno zvladnes vymenit sam, akorat agr je az dole takze dostat se knemu je opruz, je snazsi odpojit par veci co ti brani v pristupu no a skrtici klapka..to je teprv. parada, musis radne odstrojit aby ses k ni dostal.
Jen pro poradek, x16xe nema! vahu vduchu (neboli AFM, MAF nebo LMM - ala sensor mezi airboxem a sanim), ale ma MAP (coz je cidlo podtlaku, je upevneny vlevo od vyrovanavaci nadrzky chlazeni, takova kostka, vede do ni jedna hadice (tenka) - ta je napojena primo na sani).
Jinak tvuj problem bude s nejvetsi pravdepodobnosti v elektrice. x16xe ma vstrikovani multec S, takze tady z fora ti muzou radit jenom lidi co maj corsy 1.4 (x14xe)nebo 1.6 (x16xe nebo c16xe), zbyle kubatury maj uplne jinej system vstrikovani.
Obvykly podezreli dle pravdepodobnosti:
1) AGR ventil (Egr)..prepousti cast vyfukovych plynu zpet do sani - koupit novy za cca 1500 kč na ebay.de nebo ebay.co.uk,
(zadas corsa b agr, tigra egr..) a rovnou i zaslepku (lze koupit i primo u opla - zaslepka musi mit v sobe 1 diru, zaslepeny pouze jeden otvor toho ventilu) - vymenit za novy, zapojit a zaslepku misto tesneni.
Agr funguje jen pri nizkych otackach, pri plnem plynu je uplne vypnuty.
2) Lambda ... opet ebay...zadas corsa lambda, tigra lambda...cenove kolem 1000 Kč...lambda reguluje bohatost smesi
2.5) - senzor teploty motoru..primo na telese termostatu, vepredu na bloku, hned u rozvodaku...cca 350 Kč, velice často
odchazi..mimochodem na aute jsou 4 senzory teploty - tenhle pro ŘJ (teplota chlad.kapaliny), pak je jeste jeden primo v sani, nad airboxem -to je cidlo teploty nasavaneho vzduchu (opet signal pro ŘJ), pak je čidlo pro budik v palubce a čidlo venkovni teploty.
3) MAP senzor...nebo privodni hadicka k nemu ( oboji zaspinene humusem pripominajicim neco mezi bahnem a asfaltem..proste karbonem..vycistit hadicku i map (map technickym lihem), nebo radsi rovnou koupit novej map..cena 1500 az 2000 za novy na ebay... kodova slova corsa b map, tigra map...
4) skrtitici klapka...uplne zanesena karbonem + ma na sobe 2 ovladaci mechanismy, , oba 2 casto odchazi, vymenit
5) vsechny hadice sani a podlaku..poradne prohlednout, asi je nekde netesnost, pak se dostava do systemu vzduch...co se primo hadice sani tyce, vezmi stetec namocenej do benzinu a objed s nim spony na sani..pokud se zvysi otacky , tj. benzin to nasalo, tak vis kde je problem...
ktery neni zmerenen mapem....=prilis chuda smes = to chcipe pri volnobehu
6) system sekundarniho vzduchu ..takova ta kulata vec napravo hned u chaldice...dava vzduch pro volnobeh pri zavrene skrtici klapce...pokud je kaput, tak je to spatny, je pomerne draha
Snad ti info k necemu bude, vsechno zvladnes vymenit sam, akorat agr je az dole takze dostat se knemu je opruz, je snazsi odpojit par veci co ti brani v pristupu no a skrtici klapka..to je teprv. parada, musis radne odstrojit aby ses k ni dostal.
-
- Příspěvky: 653
- Registrován: 08 pro 2008, 20:11
- Bydliště: lbc
Re: Pokles výkonu>1.6 GSi
myslím, že teď už mu to bude platný jako mrtvímu zimník, ale aspoň to tu někdo shrnul
This is madness.
Madness?
No, this is Corsaaaaaa
Madness?
No, this is Corsaaaaaa