Corsa D - spodní kryt motoru

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Odpovědět
Pierre182
Příspěvky: 2
Registrován: 23 kvě 2011, 15:07

Corsa D - spodní kryt motoru

Příspěvek od Pierre182 »

mám dotaz ohledně spodního krytu motoru. Kde se dá dobře koupit a zda máte někdo zkušenosti s přimontováním? Mohu si ho namontovat sám/musím do servisu Opel? Našel jsem nějaký kryty třeba tady: http://www.krytypodmotor.cz/category.php?kategorie=110
Díky za info
Uživatelský avatar
ekr
Příspěvky: 27
Registrován: 05 črc 2011, 07:48

Re: Corsa D - spodní kryt motoru

Příspěvek od ekr »

Kryt jsem po koupi auta taky řešil ale ne corsy ale mého druhého auta.Je to asi tak 4 roky.
Jsou to všechno plasťáky i ten tvůj,takže je to k ničemu kdyby to bylo vyztužené aspoň plechem,o tom jsem taky uvažoval po koupi,že tam nanytuji hliníkový plech ale zase ty upínací body se dříve urvou když to bude těžší.
Nakonec sem ho nechal tak jak je,jen na něj vždycky nadávám když měním olej než to napasuji zpátky je to porod.
Asi to je tím že to je druhovýroba ale originál není o moc lepší.
Původní záměr byl ochrana motoru a převodovky nesplňuje,je to přece jen plast.
Myslel jsem že se bude motor aspoň méně špinit,nesplňuje,je zasraný jak prase,jako by tam vznikali nějaké turbulence,je zasraný i spodek kapoty.
Hlavně mi ten kryt pije krev jak už jsem psal při výměně jak oleje tak čehokoli na podvozku.
Jedinou výhodu spatřuji v tom že když mi hadice na topení,byl jsem díky němu schopen odhalit přibližné místo kde to sákne,neb to bylo mokré jen v tom místě. (pár kapek na onom krytu) bez něj bych to nenašel.
Jó a teď díky krytu musím dávat pozor v zimě ve vyjetých kolejích abych ho neurval což je hned při tom jak to drží,jen plast na plast stáhnutý plechovou svorkou a samořezkou.Je to podotýkám originál řešení spoje okoukl jsem to v servise na jiných autech.
duskov
Příspěvky: 365
Registrován: 17 říj 2010, 12:14
Bydliště: Česká Třebová

Re: Corsa D - spodní kryt motoru

Příspěvek od duskov »

Kryt motoru jsem kupoval taktez druhovyrobu, plastovy. Instalaci zvladnes sam, neni v tom moc problem. Jen se podivej na podvozek, kam presne se montuje a zda tam na nej mas pripravu. U "C" je to v ramu motoru, obdelnikove otvory, do kterych se nacvakne rozperna matice. To jsem musel dokupovat v Oplu (3 matice a 3 srouby). Takze mi kryt drzi na 5 mistech a je to celkem pevne. Ihned po rozjezdu to trosku zavrzalo, sedlo si to a ted uz je klid.
Pak budes mozna muset prevrtat diry v krytu, tot vse. Neni to nic strasneho, do servisu bych s tim nejezdil.
Opel Corsa C 1,7 DTi Sport, 2000
Obrázek
Odpovědět