Gooder Corsa B 1.4 44kW -> 60kW -> nyní O1RS

Zde budou auta většinou bývalých majitelů Cors, kteří jsou stále věrní klubu.

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Gooder, Bobek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Hgi »

obecně: investice do jakýhokoliv auta ve dnešní době je hození peněz rovnou do kanálu. Ale... nežijeme jenom pro peníze a jelikož nás tyto blbiny baví, tak se pro to musí něco opětovat...

Kdybych se na to díval z finanční pozice, tak si jdu koupit rovnou nový auto s 5 letou zárukou, abych se o to vůbec nemusel starat. Onen ušetřenej čas bych vložil do své práce, kde bych díky tomu vydělal daleko víc peněz než to co "ušetřím" při samoččiné opravě toho mýho střepu.

No, ale takovej je život :)
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Gooder »

No jo, ale to bychom nenavštěvovali potom tohle fórum a spoustu jiných fór tomuto podobných :D Já auto beru jako koníček, takže tohle tolik neřeším, jako spousta jiných lidí(i když si myslím, že právě jiní tohle vůbec neřeší a na věci tohohle typu serou) :lol:

Spíše jsem ty peníze plánoval utratit později třeba za lepší brzdy a ne řešit posraný řízení :twisted: :D
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Korrpi
Příspěvky: 1524
Registrován: 09 říj 2012, 13:26
Bydliště: RU(O)MBURK

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Korrpi »

a proto auto jen na ježdění a udržování v TOP technickém stavu :wink:

žádný tuninky a stylinky ba dokonce auditotynky a performanciky už u mě nehrozí.....

"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Kdyby to náhodou vypadalo že rejpu,tak to tak je:)

Obrázek Spotřeba SEAT TOLEDO AHF 81 kW / 110 HP
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Gooder »

Jenže Míro, to udržování v TOP stavu stojí taky nemalé peníze :D

Ten Tvůj citát, ale spíš říká opak toho, co říkáš ty. Že auto je lepší než dům(z toho vyplývá radši dávat peníze do auta, než do domu) :)
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Korrpi
Příspěvky: 1524
Registrován: 09 říj 2012, 13:26
Bydliště: RU(O)MBURK

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Korrpi »

jako udržení v TOP technickém stavu je drahé? pravidelná výměna náplní, čepy, tlumiče, kotouče, nastrik spodku a dutin 1x za 2 roky :lol: to je furt míň peněz jak cpaní ruznej serepetiček :lol:

tak jinak pro normální lidi:

V autě mužeš bydlet, ale zkus řídit barák :wink:

a peníze co dáš do auta jsou vyhozené jak píše HGi, kdežto peníze investované do baráku se ti zhodnocují :wink:
Naposledy upravil(a) Korrpi dne 26 zář 2013, 20:09, celkem upraveno 1 x.
Kdyby to náhodou vypadalo že rejpu,tak to tak je:)

Obrázek Spotřeba SEAT TOLEDO AHF 81 kW / 110 HP
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Gooder »

Nějak zásadní rozdíl, kromě použitých slov, v tom nevidím. Asi jsem natvrdlej :lol:
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 648
Registrován: 21 dub 2010, 22:04
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Bobek »

Řešíte hovna, ukaž nějaký opravy na tom golfu :D
Nálepky dle vlastního návrhu! Levně!
Uživatelský avatar
petanek192
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 2094
Registrován: 19 črc 2007, 23:25
Bydliště: Velešín
Kontaktovat uživatele:

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od petanek192 »

se ti sype ten golf ???
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska

Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON 8)
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Gooder »

Auto nemám doma, stojí v servisu. Snad v úterý bude hotové :)

petanek: Tak čepy, silentbloky a tyhle věci odchází na každém autě. Na každém motoru najdeš něco. Záleží, jak se k tomu chováš atp, potom si myslím je fuk, jestli je to koncern, GM nebo Kia. Samozřejmě, jsou motory, které poruchovější jsou, ale takové motory nemá jen koncern, ale určitě i GM :wink:
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Hgi »

souhlas, je úplně jedno jestli si koupíš opel, renaulta, audi či škodovku... nebo nějakou jinou hundu. Všude se najde něco. To jen dementi / pubertáci řeší neustále značku auta. U motoru především záleží jak se k němu člověk chová - a mnoho lidí se k motoru chovat neumí.

Taky bych teď mohl nadávat na celej OPEL, jak je to na piču, že mi klepe motor, ale OPEL za tohle vůbec nemůže, protože jinej výrobce, např. INA vyrobil hydroštely, který používá OPEL ve svých motorech a ty jsou příčinou problému. Já měl asi jenom tu smůlu, že jsem koupil hydroštely, který byly zmetky, resp. jeden hydroštel je zmetek. Vtipné je, že ty stejný hydroštely se dávají do jiných značek / motorů, takže když si koupíš BMW, tak tam klidně můžou být použitý hydroštely značky INA, který se vyráběly na stejné výrobní lince a skládali to stejní lidi.

Jinou věci je např. technický provedení celýho auta po karosářské stránce. Třeba společnost FORD či MERCEDES z výroby vůbec nevystříkávají dutiny či prahy nebo nědělají nástřik spodku auta antikorozní gumovou ochranou, takže ty auta po cca 5 letech krásně hnijou. Všechny Mercedesy Viano, Vita nebo Focusy II jsou hnijící plečky.

Tohle se ti u Renaultů nebo škodovek moc nestane, protože škodovky mají všechny prahy doslova prolité voskem, takže když chceš něco někde vařit (např. opravovat po nehodě), tak dvě hodiny čistíš ty tuny vosku, co v těch prazích jsou nalité, ALE...

už jsem také viděl jednu fábiu, která byla shnilá od vrchu až dolů a měla totálně prohnilý prahy (asi soudruzi v lakovně či galvanovně udělali někde chybu při výrobě) - ale to byla spíše výjimka.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
Robin
Příspěvky: 409
Registrován: 28 led 2008, 13:51
Bydliště: Praha

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Robin »

To je odvážný tvrzení, že na značce nezáleží. Někdo by se hádal, že např. Alfy, Fiaty mají časté závady. Vypovídají o tom zkušenosti majitelů a proto hodně lidí říká, že by to nekoupili a proto ceny ojetin jsou o dost nižší, než u Německé konkurence u srovnatelných aut.
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Gooder »

Jenže zrovna třeba u té Alfy je to zrovna tím, jak se k ní člověk chová. Pokud se bavíme o benzinu, naftové motory jsou prý dobré. U benzinu jde o to, že nejlepší je tam dávat origo olej Selenia a opravdu dodržovat výměny oleje, třeba u Twin Sparku taky záleží na kvalitě svíček. Problém u ojetých vozů je ten, že nevíš, jestli tohle předchozí majitel dodržoval a můžeš koupit auto, které se Ti brzy vyse*e. Ale pokud to vše dodržíš, tak ty auta jezdí opravdu dobře(konkrétně motory Twin Spark). O FIATech toho moc nevím, protože jsem po žádném nekoukal. Ale myslím si, že u spousty značek to je přežitek z minulosti :wink:

Místo Octy jsem přemýšlel i nad Alfou 147 GTA 3,2 V6. Ale byla mimo rozpočet a hlavně by mě to sežralo asi jako ta Audi S4 :lol:
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Hgi »

"mnoho lidí říká" - to jsou ty obecný kecy, který nikam nevedou a mají vypovídající hodnotu jedna babka povídala...

Náš soused má (resp. měl) novýho Seata Leon. Nevím, co tam měl přesně za motor, ale řekl bych klasiku 1.9 TDI nebo něco takovýho. Každý ráno v zimě nastartoval při -20 stupních a až ke křižovatce (cca 500m) jel na jedničku s plným plynem (5000 ot./min). Už mnoho lidí mu říkalo, že tomu motoru za studena nesmí dávat tak na prdel, že ho jinak za chvílu odrovná. No, samozřejmě, motor to vydržel 50 tisíc kilometrů a pak vyletěla ojnice z bloku motoru. Od té doby ho slýchávám na ulici, jak je SEAT značka na houby, že se na tom všechno sralo, motor nic nevydržel, a že by si takovou plečku už nikdy nekoupil.

Další můj kamarád má novou Subaru Imprezu a už v tom má třetí motor, a taky od něj slýchávám, že motory od Subaru jsou plečky co nic nevydržej. No bodejť by ten motor nevydržel, když to nastartuje a hned po startu to točí do 8000 ot./min a na dálnici s tím jezdí trvale BRNO-PRAHA 220km/h.

No a můj jeden známej si koupil Ford Transit, co měl najetý cca 120 tisíc km a auto klasicky používal na práci a vození stavebního materiálu. Všechno v pohodě, až na to, že olej od té koupě vyměnil až po 70 tisících kilometrech!!! S autem od výměny najel dalších 40 tisíc kilometrů a začaly se ozývat ložiska na klikovce, on tomu nevěnoval pozornost a samozřejmě auto zadřel. Od té doby v hospodě neslyším nic jinýho, jak jsou Fordy zmetky, a že si už něco takovýho nikdy nekoupí.

Takže si umím představit co "hodně lidí říká".

Bohužel, mnoho závad vznikne špatný chováním k samotnýmu vozu. Příkladem je např. všeobecnej omyl, že motor je zahřátej, až je rafika teploty vody na 90 °C, což samozřejmě není pravda, protože teplotu vody můžeš mít na 90 °C, ale teplota oleje není ani na 60 °C! Takže začít šlapat autu na krk, jakmile je teplota vody na 90 °C je prostě špatně, protože olej ještě nemá svoji provozní teplotu a tím samozřejmě dochází k podstatně většímu opotřebení ložisek, kroužků, turba atd. Pro 95% uživatelů by měl být v ECO jednotce nastaven omezovač do doby, než se teplota oleje dostane k 90 °C. Určitě by se tímto blbuvzdorným mechanismem prodloužila všeobecná životnost motorů osobních automobilů.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Gooder
Příspěvky: 3564
Registrován: 11 dub 2011, 16:20
Bydliště: Praha - Západ

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Gooder »

Třeba ten Focus ST170 zrovna tohle má. Pokud se motor neohřeje, tak Tě nepustí do vysokých otáček :) Ta rodičů Fabka, jak jsem s ní byl včera v Brně, tak má v počítači teplotu oleje pohybovala se mezi 83-90°C, mi přišlo celkem málo, na vyšší teplotu to nešlo. Na dálnici jsem to nesledoval, ale normální jízdou po okreskách a v městě jsem se nad 86°C dostával těžko. Pokud to běželo na volnoběh třeba chvilku, tak to kleslo na 80°C. Tak by mě zajímalo, jaká je provozní teplota oleje? :)

Jinak je to přesně tak, jak říká Hgi. Pokud člověk neví základní věci, jak se k tomu má chovat, tak bude pomlouvat každé auto. Divím se, že tu nikdo nehaní GSíčka. Z toho co jsem tu postřehl, tak nejeden z vás tu s nimi nějaký problém měl. Holt nemám Opela(ještě hůř mám koncern), tak mám srajdu :wink:

Ještě jak Míra říkal, že O1RS má každej mladej blb, tak za tu dobu, co auto mám, tak jsem potkal jednu O1RS(a to když jsem šel pěšky :D ). A pak 3 Octavie s RS paketem. Samozřejmě těch O2RS jsem potkal více.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím -> Obrázek
Uživatelský avatar
Robin
Příspěvky: 409
Registrován: 28 led 2008, 13:51
Bydliště: Praha

Re: Gooder Corsa B 1.4 44kW - Opět ubývá olej

Příspěvek od Robin »

Konkretni priklady extremu taky o nicem nevypovidaji. Snad nejsou vsichni aleisti blbci majitele bmw naopak.
Mel jsem alfu a odchazely tam veci se kterymj jsem se jinde nesetkal. Obecne tak spatna povest,ze 4 roky stara AR 159 co stala mega stoji jen 200tis. Co stoji Audiny a bmw nemusim psat.
Dom2 mame Aveo od noveho,po 50 tis km pri nejlepsim zachazeni odesly utrhly se silentbloky zadni napravy,tak z meho pohledu je debilni tvrdit,z3e n2 znacce nezalezi. Neni to jen o motorech a kastli. Na motoru twin spark me odeslo plno veci.
Odpovědět