výměna Kastle
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08 srp 2014, 00:10
výměna Kastle
Zdravím chtěl bych se zeptat zda se nechá do benzínové kastle Oplu corsa B namontovat bez vetších zasahů naftový motor 1.5D , jde mi o to že moje corsa která je naftová je dosti v rozkladovém stádiu a mám možnost koupit zachovalou benzinovou karoserii která by se dalo říct že je netknutá , jen mám strach aby seděli díry na držáky motoru a převodovky. děkuji za vaše rady
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: výměna Kastle
zdravim, existujou jen 2 typy drzaku motoru v corse. Je to jednobod versus vicebod, jake drzaky ma diesel nevim.
Jinak je vzdy vse stejne. Odlisny je vzdy pouze drzak motoru u spolujezdce ( bud je to kulata guma nebo
obdelnik se 2 srouby ( vicebod).
Koukni co mas ty na dieslu. Ten drzak se predelat na hý typ dá ( tak papsa pro vicebod je schovana u jednobodu pod plechem),
ale musi se tam navarit...
Jinak je vzdy vse stejne. Odlisny je vzdy pouze drzak motoru u spolujezdce ( bud je to kulata guma nebo
obdelnik se 2 srouby ( vicebod).
Koukni co mas ty na dieslu. Ten drzak se predelat na hý typ dá ( tak papsa pro vicebod je schovana u jednobodu pod plechem),
ale musi se tam navarit...
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
Re: výměna Kastle
drzaky v karoserii budou vzdycky stejne, karoserie jako celek bude taky uplne stejna. byla by picovina vyrabet 2 druhy karoserie kvuli posunuti zavesu motoru o 4 cm vedle, nemyslite?
takze kastli klidne vymenit muze, maximalne si koupi nove silentbloky a drzak do karoserie....
takze kastli klidne vymenit muze, maximalne si koupi nove silentbloky a drzak do karoserie....
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: výměna Kastle
Noxi nemáš pravdu... je to přesně jak píše mglore. U 8V jsou držáky motoru v kastli jiný, než např. u 16V motorů. U dieslu nevím, ten sem nikdy nerozebíral ani moc nestudoval co a jak.
Pokud např. přestavuješ z 1.2 8V na 1.4/1.6 16V, tak klidně můžeš použít držáky a silentbloky z té 1.2 8V (všechno si sedne jak prdel na hrnec), akorát musíš vyhodit z toho 16V klima kompresor a posilovač, protože ten pravej držák je trochu jinej a i v kastli je ten silentblok jinak uchycenej.
Taky nechápu, proč v Opelu vymysleli několik typů uchycení a nemohli nad tím víc přemýšlet a udělat jeden typ uchycení na všechny motory, ale je to bohužel tak.
Pokud např. přestavuješ z 1.2 8V na 1.4/1.6 16V, tak klidně můžeš použít držáky a silentbloky z té 1.2 8V (všechno si sedne jak prdel na hrnec), akorát musíš vyhodit z toho 16V klima kompresor a posilovač, protože ten pravej držák je trochu jinej a i v kastli je ten silentblok jinak uchycenej.
Taky nechápu, proč v Opelu vymysleli několik typů uchycení a nemohli nad tím víc přemýšlet a udělat jeden typ uchycení na všechny motory, ale je to bohužel tak.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)