no popravdě výbavu to má silně matoucí..  například kombinace tempomatu a švihadel je přinejmenším zajimavá  

je vcelku udržovaná, občas nějaký šrám (vše alespoň zašťetkováno, takže to do jara počká), nějaká kačka do ni padne, výfuk má nejlepší léta za sebou, zadní lóžo je zralý na výměnu, jen škoda že je měnitelný pouze s nábojem  

 začíná šustit řemen / kladka, tyčky stabiku budou ko, čidlo teploty je lživý a jedna lampa je zakouřená.. co mě ale štve je puchýř nalezený pod plastovým prahem, tak jsem zvědavý co tam na mě na jaře vybafne  
  
 
jo jěště musím opravit třetí dveře- na těch proběhl jakýsi tuning a následně maskovací fofrpruhy  
 
Na ceně jsme se domluvili vzhledem ke vzdálenosti (320km), na místě nebylo o čem - za ty kačky je suprová  

 bolístky co jsem popsal výš nejsou problém operativně vyřešit 
 
..kombík šel kamarádoj asi 10km daleko, takže je stále v dosahu. V brzké době na něj budu přidělávat zpátky lízo  

 a měnit olej  
 
Peťo ke konci byly na výběr dvě varianty: Buď toto C, nebo MV6 LPG. Omegy nikde moc nebyly tak jsem na poslední chvíli našel 2.6 V6 - krátkou a kombíka. krátká byla po cestě ke kombíku, tak jsem týpkovi volal.. no ideální: krátká, na kolech, f palbě, f plynu, f manuálu, dobrá cena.. no ale z pána vypadlo že v techničáku automat, takže nic. O pár chvil později volal pán z Oplavy, jakože má ten den čas, tak jsem se vyprd i na tu druhou omegu (K.Vary) a vydal se na 11h výlet na druhý konec republiky  

  ..takže tak.
Plány jsou následující: 
Vychytat "mušky"
Instalace elektrooken
7x15" co se mi tu válí
Jomko  
 
koncovky výfuku od Steinmitze
hypermegabrutál HID oslňovače  
  
eventuelně bych dal nějakou stříšku, případně dolakoval origo
pak bude asik následovat dolakování plastů a oprava škrábanců v laku a podobné chujoviny