Robin - C 1.7 DTI
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
Re: Robin - C 1.7 DTI
hele pricim muze byt hafo resili jsme to na astre hodne pomohla geometrie pak vyvazeni poloos a nejvic vytesneni rozvodovky jo a jeste na boku rozvodovky kolem poloosy ridice je takova obri matka ktera se casem uvolnuje
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Re: Robin - C 1.7 DTI
Po delší době jsem řešil to házení kotoučů. Jeden náboj byl křivej. Nechápu jak k tomu došlo.
Proběhla výměna, včetně ložiska. Opět nové kotouče a desky.
Po první jízdě se mě to nezdá 100%. Pokud to nebude o.k., tak už jedině vyměnit auto. ;-(
Špatná manžeta na vnitřním kloubu mě oddělala kloub a musel jsem vyměnit celou lev. poloosu za 3600 kč.
Proběhla výměna, včetně ložiska. Opět nové kotouče a desky.
Po první jízdě se mě to nezdá 100%. Pokud to nebude o.k., tak už jedině vyměnit auto. ;-(
Špatná manžeta na vnitřním kloubu mě oddělala kloub a musel jsem vyměnit celou lev. poloosu za 3600 kč.
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Re: Robin - C 1.7 DTI
Tak je to špatný. Nové díly nepomohly, při brždění se to třese jako blázen.
Zítra se to musí znovu rozebrat.
Nevím, jestli to může dělat křivá těhlice..? Už nevím, co jiného vyměnit a na jiný věci ani nemám náladu kupovat.
Zítra se to musí znovu rozebrat.
Nevím, jestli to může dělat křivá těhlice..? Už nevím, co jiného vyměnit a na jiný věci ani nemám náladu kupovat.
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Robin - C 1.7 DTI
těhlici neohneš... .
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Robin - C 1.7 DTI
taky sem se tomu smál, že těhlici ohnout nemůžeš... ale můžeš..., resp. nejde tak o ohnutou/zdeformovanou těhlici, ale o ložisko, který je v něm a o vyosení ložiska vůči čelu, kde dosedá kotouč. Ten materiál z čeho to je dělaný není tak křehký, jak se zdá.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Re: Robin - C 1.7 DTI
Za chvíli to vezu do servisu a zatím je plán vyměnit těhlici.
Házení kotoučů se projevuje ihned, to znamená, že by to nemělo být způsobené nějakou vůlí, nebo provozem.
Otázka je, napadá vás nějaká další součástka, která má vliv na samotné uložení náboje s kotoučem?
Mě ne, těhlice je doufám poslední věc, která může mít vliv.
Nevíte někde cenu nového dílu, druhovýroba..?
edit: Nová těhlice 10 tis. kč. Prý by to ale neměla dělat. Náboj sedí na ložisku a i křivá těhlice by způsobila špatný odklon, ale ne házení kotouče.
Prý to můžou dělat kola. Dal jsem tam zimní a jdu to projet.
Nový AEZ Xylo taky není levný a nevím, který je špatný. Ani při vyvážení nic neviděli.
Házení kotoučů se projevuje ihned, to znamená, že by to nemělo být způsobené nějakou vůlí, nebo provozem.
Otázka je, napadá vás nějaká další součástka, která má vliv na samotné uložení náboje s kotoučem?
Mě ne, těhlice je doufám poslední věc, která může mít vliv.
Nevíte někde cenu nového dílu, druhovýroba..?
edit: Nová těhlice 10 tis. kč. Prý by to ale neměla dělat. Náboj sedí na ložisku a i křivá těhlice by způsobila špatný odklon, ale ne házení kotouče.
Prý to můžou dělat kola. Dal jsem tam zimní a jdu to projet.
Nový AEZ Xylo taky není levný a nevím, který je špatný. Ani při vyvážení nic neviděli.
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Robin - C 1.7 DTI
velká vůle v ložisku, ale to bys slyšel i při normální jízdě... to by dělalo bordel jak svina. Pooloosy můžeš vyloučit, protože to by se ti třepal volant i když nebrzdíš. Jako není žádnej problém snad roztočit kolo na zvedáku a podívat se, jestli sám o sobě kotouč nehází.
Nakonec nemusí bejt ohlá "těhlice" jako sama o sobě, ale jenom ten náboj.
Nakonec nemusí bejt ohlá "těhlice" jako sama o sobě, ale jenom ten náboj.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Re: Robin - C 1.7 DTI
Náboj, ložisko i kotouč je nový a hází to.
Zítra mě to změří. To se po instalaci neudělalo, protože by nikoho nenapadlo, že ty nový díly nepomůžou.
Pravděpodobně se potvrdí křivost, ale nikdo neví, jak to dále řešit.
Auto vibruje, když se za jízdy zatáhne ručka, tak to vypadá, že to můžou dělat bubny.
Vyměním a uvidíme, zda to bude ono.
Edit: Bubny vyměněny a výrazně to pomohlo. Brzdy jsou téměř v pořádku, uvidíme, jak dlouho to vydrží a jaké to bude, až si to sedne..
Zítra mě to změří. To se po instalaci neudělalo, protože by nikoho nenapadlo, že ty nový díly nepomůžou.
Pravděpodobně se potvrdí křivost, ale nikdo neví, jak to dále řešit.
Auto vibruje, když se za jízdy zatáhne ručka, tak to vypadá, že to můžou dělat bubny.
Vyměním a uvidíme, zda to bude ono.
Edit: Bubny vyměněny a výrazně to pomohlo. Brzdy jsou téměř v pořádku, uvidíme, jak dlouho to vydrží a jaké to bude, až si to sedne..
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Re: Robin - C 1.7 DTI
Tak jsem tady po delší době, auto jezdí skoro denně, jako druhé v rodině, najeto skoro 300 tis. km a olej zatím nežere.
Měl jsem vstřiky na diagnostice a jsou kupodivu o.k. Aktualizuju seznam vyměněných dílů na 1. straně.
Celkové náklady za servis těsně pod 1 kč/ km. Náklady včetně amortizace a nafty cca 3.50 kč/km a jsem tedy lehce přes 1 milion kč od roku 2003 - 2017.
Měl jsem vstřiky na diagnostice a jsou kupodivu o.k. Aktualizuju seznam vyměněných dílů na 1. straně.
Celkové náklady za servis těsně pod 1 kč/ km. Náklady včetně amortizace a nafty cca 3.50 kč/km a jsem tedy lehce přes 1 milion kč od roku 2003 - 2017.