Corsa "B"> výměna motoru a jeho demontaz
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
Corsa "B"> výměna motoru a jeho demontaz
Čus corsáci,chtěl bych se zeptat co obnáší výměna motoru u corsy z 1.2 na 2.0 16v gsi z kadetta,šlo by to???Má s tím někdo zkušenost,výdám to na fotkách docela často tak bych chtěl poradit,nebo alespon tu 1.4 16v z corsy místo té 1.2 33kw.Dík
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 503
- Registrován: 11 pro 2006, 18:29
- Bydliště: Holandsko
- Kontaktovat uživatele:
1.2 je shit zaklad na 2.0.
Tam musis dat benzinovou pumpa s 1.4 16v nebo 1.6 16v.
A takove veci, ale kdyz mas 1.4 nebo 1.6 je to taky jeste moc prace...
Duke ma napsane co a jak na www.corsa-a.cz
Pak Ti popisu trosku co a jak
1.4 16v nebo 1.6 16v dat do Corsi neni problem, proste prevodovka, a vsechno prehodis a hotovo...
Tak kup bouranou Corsa s tohle motoru a valis...
Tam musis dat benzinovou pumpa s 1.4 16v nebo 1.6 16v.
A takove veci, ale kdyz mas 1.4 nebo 1.6 je to taky jeste moc prace...
Duke ma napsane co a jak na www.corsa-a.cz
Pak Ti popisu trosku co a jak
1.4 16v nebo 1.6 16v dat do Corsi neni problem, proste prevodovka, a vsechno prehodis a hotovo...
Tak kup bouranou Corsa s tohle motoru a valis...
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 503
- Registrován: 11 pro 2006, 18:29
- Bydliště: Holandsko
- Kontaktovat uživatele:
Uz jsem zase tu haha
Co ja jsem musel treba zmenit:
Musis presvarit 2 veci na mechanismus od radicy paka u prehodovku. (par mm k tomu)
Musis par veci s F20 prehodovku odbrousit. (jinak nepassuje ventilator...)
Musis presvarit vyfuk s 2l svoditla na zbitek od Corsa (to nepassuje presne)
Musis vyresat dira v carroserie tam u batterie.
Jestli mas servo potrebujes jine drzak na pumpa. (jinak tam nevleze)
Par kabli prehodit
Co k tomu potrebujes:
F20 prehodovka
2l poloose
2l homokinety
2l na kteri drzio kola (musis predilat na to aby to pasovalo na Tigra.
Co muzes ale dilat, je kdyz mas poloose s 22 zuby, vzyt homo's od jnake Ascona nebo Kadett Diesel, to bych mel presne zijstit, tech vlezou do F20ku ale i na originale polose.
Jak chces, kdyz nechas motor standard, tak to jde.
Jinak prava predni motor drzak a drzak na karroserie.
Na zadni prehodovku drzak potrebujes 12mm spacer.
Spacers na stabilisator, musi byt nis, protoze jinak je na vyfuk.
Hadicu s hlavu na chladic (tady se prodava specialne, ale musis to i sam jnak udelat s hadicama)
thermostat 82 stupnu s Calibra Turbo
Thermospinac 92 stupnu kteri prijde do chladice.
Ten vec co prijde stat SFI krabicu, jinak to nepasuje.
A mozna jeste jnake veci, ale toto je asi hlavne...
Jo, elektroniku, vse nechas origos s 2 liter k pocitacum.
Vzadu na motor monutjes origis s Corsa kabely, na batterka, starter, alternator atd.
Pak venitr musis jen napojit par dratek na kabely od Corsa v palubovka:
Otacomer (1 drat)
Diagnose (2 draty)
Motronic controlka, ten orangove (1 drat)
12v pro pocitac (1 drat)
teplota vodu na palobuvka (1 drat)
benzinpumpa (1 drat)
benzin relai 12v (1 drat)
To jsou dohromadi 8 drati.
Oni jsou v jinou konnektor.
Jednoduche.
U Calibry je ten konnektor u pocitac, tak u palobuvka to muzes napojit na Tigra drati, kteri tam jsou na stejnou miste.
Ale u Kadett treba, je ten konnektor u motora, tak tech drati musis jnak dostat dovnitr, a to je trosku vice prace...
Co ja jsem musel treba zmenit:
Musis presvarit 2 veci na mechanismus od radicy paka u prehodovku. (par mm k tomu)
Musis par veci s F20 prehodovku odbrousit. (jinak nepassuje ventilator...)
Musis presvarit vyfuk s 2l svoditla na zbitek od Corsa (to nepassuje presne)
Musis vyresat dira v carroserie tam u batterie.
Jestli mas servo potrebujes jine drzak na pumpa. (jinak tam nevleze)
Par kabli prehodit
Co k tomu potrebujes:
F20 prehodovka
2l poloose
2l homokinety
2l na kteri drzio kola (musis predilat na to aby to pasovalo na Tigra.
Co muzes ale dilat, je kdyz mas poloose s 22 zuby, vzyt homo's od jnake Ascona nebo Kadett Diesel, to bych mel presne zijstit, tech vlezou do F20ku ale i na originale polose.
Jak chces, kdyz nechas motor standard, tak to jde.
Jinak prava predni motor drzak a drzak na karroserie.
Na zadni prehodovku drzak potrebujes 12mm spacer.
Spacers na stabilisator, musi byt nis, protoze jinak je na vyfuk.
Hadicu s hlavu na chladic (tady se prodava specialne, ale musis to i sam jnak udelat s hadicama)
thermostat 82 stupnu s Calibra Turbo
Thermospinac 92 stupnu kteri prijde do chladice.
Ten vec co prijde stat SFI krabicu, jinak to nepasuje.
A mozna jeste jnake veci, ale toto je asi hlavne...
Jo, elektroniku, vse nechas origos s 2 liter k pocitacum.
Vzadu na motor monutjes origis s Corsa kabely, na batterka, starter, alternator atd.
Pak venitr musis jen napojit par dratek na kabely od Corsa v palubovka:
Otacomer (1 drat)
Diagnose (2 draty)
Motronic controlka, ten orangove (1 drat)
12v pro pocitac (1 drat)
teplota vodu na palobuvka (1 drat)
benzinpumpa (1 drat)
benzin relai 12v (1 drat)
To jsou dohromadi 8 drati.
Oni jsou v jinou konnektor.
Jednoduche.
U Calibry je ten konnektor u pocitac, tak u palobuvka to muzes napojit na Tigra drati, kteri tam jsou na stejnou miste.
Ale u Kadett treba, je ten konnektor u motora, tak tech drati musis jnak dostat dovnitr, a to je trosku vice prace...
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 503
- Registrován: 11 pro 2006, 18:29
- Bydliště: Holandsko
- Kontaktovat uživatele:
No. Vsechno proste jenom prehodis a hotovo.Ondřej Sládek píše:bych musel měnit převodovku kabely atd,nevíš?????
Ale i brzdy, mozna chladyc, benzinovou pumpa atd...
Ale nemusis nic specialneho koupit, nebo presvarit atd...
Tam proste vsechno passuje jak Lego, ale potrebujes vsechno no haha
Ten je uplne stejne jak 1.6 16v.Ondřej Sládek píše:Nebo alespoň tu 1.416v.
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
Já to teda zkusim,ale asi tu 1.4 16v,protože prý ta 1.6 16v žere už od výroby olej,tak to nechci a kámoš má tu 1.4 16v a ta jede fakt dobře!!!!!Tak snad jí seženu.Stačí mi jen motor nebo by měla být i kabeláž+řídící jednotka,převodovka atd.Nebo mi stačí jen motor.Ještě jedna věc nemám posilovač a ta1.4 16v ho má nebude to nějak vadit,nebo co s nápravama.
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 311
- Registrován: 06 pro 2006, 17:54
- Bydliště: Ostrava
Zase tak moc to ten olej nežere. Musíš natrefit na dobrý motor.. Mi to sežere litr na 10 000 km.. Což je super..Ondřej Sládek píše:Já to teda zkusim,ale asi tu 1.4 16v,protože prý ta 1.6 16v žere už od výroby olej,tak to nechci a kámoš má tu 1.4 16v a ta jede fakt dobře!!!!!Tak snad jí seženu.Stačí mi jen motor nebo by měla být i kabeláž+řídící jednotka,převodovka atd.Nebo mi stačí jen motor.Ještě jedna věc nemám posilovač a ta1.4 16v ho má nebude to nějak vadit,nebo co s nápravama.
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 503
- Registrován: 11 pro 2006, 18:29
- Bydliště: Holandsko
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to tak je, tak i ta 1.4 16v zere od vyroby olej! HahaOndřej Sládek píše:prý ta 1.6 16v žere už od výroby olej
To je blbost, jsou stejne, jen ojnice a pisty jsou jinak (vetsi), a software, jinak nic.
Co si myslis sam? Myslis ze to nekam pojede bez ridici jednotka?Ondřej Sládek píše:by měla být i kabeláž+řídící jednotka, převodovka atd.
Nebude vadit, sundas jen pumpa na servo. A pak musis mit kratsi multibelt, ktere bude jen ovladat alternator. Kdyby to neslo, tak proste jen kolo stat pumpa, ale to jnak vymyslis.Ondřej Sládek píše:Ještě jedna věc nemám posilovač a ta 1.4 16v ho má nebude to nějak vadit
Naprava muzes nechat origos, jak chces.Ondřej Sládek píše:nebo co s nápravama.
Prevodovka je F15 u tech 1.6ky a u 1.4 to je F13, ale to vse v pohode, muzes nechat origos.
U 1.4 je setrvacnik lechci, tak to je plus, ale vse passuje.
Ale vejfuk as k katalysator, hadice na vodu atd potrebujes na to 1.4
Vsak ten koupis komplet u bude...
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mno nechci radit protože tomu nerozumím tolik jako Erik, ale uvědom si, že výměna za dvoulitr tě vyjde u nás cca za padesát tis. a tu 1.4 pod patnáct taky neseženeš... ale jak říkal Erik, x14xe a x16xe je prakticky ten samý motor... pouze o dvě decky větší objem...
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 311
- Registrován: 06 pro 2006, 17:54
- Bydliště: Ostrava
Tak tak.. Zase takový rozdíl mezi nimi není. Myslím, že pokud chceš měnit motor, tak proto musíš mít vážný, řekněme sportovní, důvod. Jinak bych do toho nešel. Měl jsem taky v plánu tohle podstoupit, ale nejsem na tom tak dobře, abych do Corsy, která má sama o sobě hodnotu tak 70 000,- vrážel dalších 50. Ale je to na Tobě. Pokud tohle podstoupíš, tak bych to vzal z gruntu. nesmí to být polovičatá práce. S tak silným motorem se každá prkotinka zdvojnásobí.. Ale pokud do toho půjdeš, tak držím moc palce. Rád se zase kouknu na nějakou bestii na sprintech ..
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 328
- Registrován: 06 pro 2006, 08:30
- Bydliště: Sleepy Hollow
- Kontaktovat uživatele:
ja mam taky 1.2ku a myslenky na vymenu motoru mne presli, kvuli zasr*ny legislative v tyhle zemi. a hlavne uz jsem si na ten nedostatek koni zvykl a netrapi mne to. proste az si koupim jiny auto tak uz budu koukat i na vykon a opravdu si auto vyberu.
jestli chces vic koni a chces narvat penize do ty 1.2ky tak tady mas odkaz kde ti z ni vytahnou jednou takovej vykon www.imotecgmbh.de
a delaji vsechny Opel motory http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/ps-bausatze.html
jestli chces vic koni a chces narvat penize do ty 1.2ky tak tady mas odkaz kde ti z ni vytahnou jednou takovej vykon www.imotecgmbh.de
a delaji vsechny Opel motory http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/ps-bausatze.html
Opel Corsa B ... PRODANO
VW Jetta 2 Coupe
VW Jetta 2 Coupe
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jůůů tak tam maj dobrý věcičky... mě by stačila Fáze 4..
jen ta cena... Miku, co je to POWER-PROVIDER - to víš, jelikož je to vysvětlení v němčině...tak se nějak nechytám ;o)
jen ta cena... Miku, co je to POWER-PROVIDER - to víš, jelikož je to vysvětlení v němčině...tak se nějak nechytám ;o)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 328
- Registrován: 06 pro 2006, 08:30
- Bydliště: Sleepy Hollow
- Kontaktovat uživatele:
vypadam snad ze umim nemecky?
http://www.imotecgmbh.de/Power-Provider ... vider.html
tipuju ze to bude nejakej blackbox chip tjuunink, alias oblbovac ecu a cidel, ve fazy 5 to mas i s ecu, ale to stoji 2690ecek
http://www.imotecgmbh.de/Power-Provider ... vider.html
tipuju ze to bude nejakej blackbox chip tjuunink, alias oblbovac ecu a cidel, ve fazy 5 to mas i s ecu, ale to stoji 2690ecek
Opel Corsa B ... PRODANO
VW Jetta 2 Coupe
VW Jetta 2 Coupe
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 503
- Registrován: 11 pro 2006, 18:29
- Bydliště: Holandsko
- Kontaktovat uživatele:
Zadne takove ! To je spadne.Mike Mad píše:tipuju ze to bude nejakej blackbox chip tjuunink, alias oblbovac ecu a cidel
Tady se zmeni software v ECU, snad i na brzde, vsude jinde teda jo, Dbilas, Veltman atd...
Nekteri veci, jak treba Throttle Body's ale nejdou nastavit s origos ECU, tam potrebujes komplet nastavitalna pocitac, jen pocitac stoji minimalne 1000 euro, pak jeste kabely. A nastavit na brzde asi 500 euro...
Ale pak neco mas pod kaputou
A chapu, ze reknete, me to staci...
Ale jak jednou pojedete s trosku rychlejse auto tak...
Porsche Boxter, Subaru WRX STi, jsou vischny pomalejsi nes ja...
(Kdyz jsou standard jako, tam taky muzes narvat 500 koni haha)
A pak bez toho, uz nechces haha
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele: