Termostat, ventilátor, sahara, čidlo teploty

Témata zabývající se úpravami/tuningem motoru a výfuku
Odpovědět
Uživatelský avatar
lukas
Příspěvky: 320
Registrován: 04 led 2008, 19:10
Bydliště: Kutná Hora/Mimoň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukas »

Když už se tu oběvilo toto téma.Chtěl bych se zeptat..mě se ventilátor na chladiči točí ihned po zapnutí klíčku..jediná možnost vypnutí byla vyndat pojistku..myslím si že je někde chyba v kabeláži. :(
Nevadilo by kdybych ho zapöjil na vypínač přes pojistkovou skříň. :?
Opel ASTRA F combi C18NZ 66Kw RAT style-minulost
vw vento vr6-minulost
golf II GTi-minulost

Opel Corsa A C13NZ moje první a jediná..ted golf III GTi do práce
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

Deny píše:Ten první dotaz fakt nevím.A mě termostat zapíná při 95 stupňů u 1.0 12V.
oplácký (a vůbec benzínový) termostaty spínají při 92-93 :idea:při 99 nebo kolik tady říkáte se voda vaří a spíná vrtule :wink:
Naposledy upravil(a) pepex dne 01 dub 2008, 18:08, celkem upraveno 2 x.
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

me se taky tocil pak porad a byl asi zkrat v cidle staci vymenit cidlo a melo by to byt OK
opel corsa opc rieger edition
opel performance center
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

lukas píše:Když už se tu oběvilo toto téma.Chtěl bych se zeptat..mě se ventilátor na chladiči točí ihned po zapnutí klíčku..jediná možnost vypnutí byla vyndat pojistku..myslím si že je někde chyba v kabeláži. :(
Nevadilo by kdybych ho zapöjil na vypínač přes pojistkovou skříň. :?
zůstalo ti seplý čidlo na chladiči...akorát,kdy ho budeš spínat?? při 98 :idea:
Uživatelský avatar
Paolo
Corsa forever
Příspěvky: 236
Registrován: 18 lis 2007, 11:10
Bydliště: Střelice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paolo »

suby píše:Paolo>>> Jestli dorazíš do Jihlavi, tak ti ho přivezu. náhodou ma jedno náhradní...
no to právě nevim, zda-li mam jet bez toho čidla.. náhodou bude někde zácpička a jsem v :prdelky: , tak ho asi koupim a vyměním před odjezdem na srázek... ale moc ti děkuji Ps: radši ho vem s sebou :D Jooooo a tu vaničku si asi radši vemu taky :lol:
Ford 2.0i DOHC EFI
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Jak už jsem tu psal, Opel má rád teplo a tak spíná později... Mě se pouští přesně na hranici...
Jestli chcete aby vám spínalo dřív, stačí ho vyměnit za škodovácké čidlo a bude vám spínat kolem 90* :idea:
Corsa C 1.2i
Uživatelský avatar
lukas
Příspěvky: 320
Registrován: 04 led 2008, 19:10
Bydliště: Kutná Hora/Mimoň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukas »

Takže stačí vyměnit čidlo chladící kapaliny ...no zas tolik to nestojí.,. :D
Opel ASTRA F combi C18NZ 66Kw RAT style-minulost
vw vento vr6-minulost
golf II GTi-minulost

Opel Corsa A C13NZ moje první a jediná..ted golf III GTi do práce
Uživatelský avatar
Paolo
Corsa forever
Příspěvky: 236
Registrován: 18 lis 2007, 11:10
Bydliště: Střelice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paolo »

Suby >> no mě práve neseplo vůbec, potvora ! Tak ho vyměnim a bude po p......
Ford 2.0i DOHC EFI
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Pepex>>> Jsem to napsal špatně. Myslel jsem hranici bodu varu... to jest při 100*
Corsa C 1.2i
alino
Příspěvky: 32
Registrován: 13 bře 2008, 14:08
Bydliště: SR

Příspěvek od alino »

suby píše:Pepex>>> Jsem to napsal špatně. Myslel jsem hranici bodu varu... to jest při 100*
V nových autách je tlakové chladenie a tým pádom bod varu sa posúva smerom hore. Záleží na tlakovom ventilku expanznej nádobky - princíp papiňáku.
Uživatelský avatar
Paolo
Corsa forever
Příspěvky: 236
Registrován: 18 lis 2007, 11:10
Bydliště: Střelice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paolo »

Tak clapi a ženy paráda... Koupil jsem to čidlo - koštovalo 3 kilka a vyměnil jsem ho. Fachá mi zase větrák !!! Mužu razit v klidu na sraz.....no a když už jsen v tom byl, vyměnil jsem i olej a filtr... 5litrů 10w40 jsem sehnal za 450... to jde... a mam klid na 10 tis. km.
Ford 2.0i DOHC EFI
Ondrejčák
Příspěvky: 7
Registrován: 04 srp 2008, 07:36
Bydliště: Banská Bystrica/Bratislava - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Nefunkční ukazatel teploty motoru

Příspěvek od Ondrejčák »

Dobrý deň. Vedel by mi niekto poradiť? Mám opel corsa 1.0 12v 97 a nefunguje teplomer na prístrojovke. Pritom čidlo je tam nové a premerané teda funčné. Nevie mi niekto poradiť ako postupovať dalej? Za všetka rady a skúsenosti vopred Ďakujem :shock:

EDIT: Příspěvek přesunut do odpovídajícího témata. Suby
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Podívej se na kabely vedoucí od čidla, jestli jsou správě zapojené a nebo jestli je nemáš někde přerušené...
Corsa C 1.2i
Ondrejčák
Příspěvky: 7
Registrován: 04 srp 2008, 07:36
Bydliště: Banská Bystrica/Bratislava - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrejčák »

Prosím Ťa vieš mi poradiť ako tam idú káble ? Ja tam vidím len ten jeden ktorý je zapojený na hlavičke čidla takou zasúvačkou. Je tam strašne veľa káblov a ja netuším kde dalej pokračuje ten od čidla dík za odpoveď.
PS. Skúšal som či nieje skorodovaná zasuvačka na to čidlo, ale ani po výmene to nefunguje
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Ondrejčák>>> Jo tak to já ti neporadím, já jsem to ještě nerozebíral - zatím...
Corsa C 1.2i
Odpovědět