Tak jsem si ted precetl celych 12 stranek o tom ARG ventilu a myslim, ze ho taky zkusim vycistit a kdyz se mi to nepovede, tak se rad obratim na pepexe, jak jsme se asi pred pul rokem domluvili

...
Jenom doplnujici dotaz: Muze nekdo popsat, jak ho cistit a cim?
Predpokladam, ze AGR mirne (positivne) ovlivnuje spotrebu, protoze pracuje, jak jste se shodli v nizsich a strednich otackach, tudiz tam, kde spalovani neni uplne dokonale a z vyfukove smesi se tudiz da jeste neco vytezit.
Vubec tomu nerozumim, ale zaslepovat ho urcite nebudu. Pokud je motor z vyroby staveny a testovany na provoz s AGR, muze to mit negativni vliv treba na katalyzator, ktery bude urcite konstruovany na "dobre spalene" splodiny a tudiz by se mu prima cesta vyfukovych plynu z motoru nemusela moc libit.
No uvidime, u me to dela to, ze po vyrazeni do neutralu mi padaj otacky moc nizko a az nasledne vylejzaji na tabulkovou hodnotu. Na studenej motor se to tolik neprojevuje, ale to asi bude tim, ze je proste bohatsi smes...Dale jsem vypozoroval, ze cim vic radim a vyrazuju (jizda ve meste), tim je to horsi..Kdyz treba jedu hodinu na dalnici (90km/h, cca 2900 otacek), tak to potim, kdyz sjedu do mesta neni tak hrozny (otacky padaj maximalne na 400, ale velmi rychle se ustali na 975), ale kdyz projedu mesto, parkrat zastavim na semaforu, vic radim atd..., tak mi ty otacky padaj i na 250 a velmi dlouho to trva, nez na tom neutralu vylezou zase nahodru...Pri tech 250 motor skoro nereaguje na plyn, dusi se...
Je pravda, ze ja to auto hrozne utahavam, nejezdim vic jak 3000 otacek, budu muset natankovat u shellky, jak rikate a dat tomu poradnej ceres

Jinak ten hydrostel mam taky v haji, na volnobezny otacky je slyset, jak se ten retez v motoru mele, ale to neresim, precetl jsem si tu, ze rozvody na corse vydrzej tak 15 tisic km a pak je to zase jako to bylo predtim...Ale ty otacky me stvou!
Jinak diky vsem za nazory, laik ma alespon moznost pochopit, v cem to vlastne jezdi, jen tak dal!
Mejte se, preju odpocinkovej den volna!