Termostat, ventilátor, sahara, čidlo teploty
- Rouchi
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 pro 2008, 23:39
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
hmm
no abych řek pravdu, tak u mě to je takový akorát, ale taky by to mohlo bejt lepší, zkusil bych vyměnit vzduchovej (pilovej) filtr... docela se to tady v nějkym tématu řešilo, prej to pak fouká o dost líp, myslim, že by to mohlo mít vliv i na tohle...
Corsa B, 1,0 12V 40kW X10XE, r.v. 2000
Teprve na ní začínám dělat, tak díky za rady
Teprve na ní začínám dělat, tak díky za rady
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Vtomas píše:svoby: vis ja si myslim e zustava priotevrenej a tim padem je v pr... nebo zkus kdyz se ti ohrejva motor tak sahni na chladic - chladic by mel bejt studenej az do 90 stupnu a pak se otevre termostat tak se to pusti do velkyho okruhu tzn. do chladice - staci kdyz je mirne priotevrenej a pousti to hned tam

- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
kollka>>> Mě to při těhlech mrazech také moc netopí... Budu tam dávat do masky karton a vyhodím trubku nasávání vzduchu. Také jsem si myslel že že mi něco odešlo (čidlo teploty, či termostat), ale pak jsem udělal malí testík: stál jsem na místě a auto se normálně ohřálo. Doporučuji vyzkoušet. Tyhle mrazy jsou prostě strašné. Jinak ještě doporučuji zkontrolovat vodou v chladící soustavě, jestli jí tam máš dost. Jestli že jí je tam málo, tak to také netopí...



- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- Kalda
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 363
- Registrován: 20 led 2008, 16:34
- Bydliště: Brno
Deny ma pravdu, je lepší to nastartovat, nechac cca půl minuty běžet a pak vyjet a točit to max. mezi 2000-2500ot/min ...
třeba prvních 10 vteřin po nastarování se ten olej nedostane všude kam má ... v těchhle mrazech ani 0W-30
jo a tu 90 bych neřešil, +-5-10 stupňů no problem, de spíš o olej než o vodu ...
třeba prvních 10 vteřin po nastarování se ten olej nedostane všude kam má ... v těchhle mrazech ani 0W-30
jo a tu 90 bych neřešil, +-5-10 stupňů no problem, de spíš o olej než o vodu ...
Corsa D 1.4 16V Cosmo
Corsa B 1.6 16V GSi
Corsa B 1.6 16V GSi