Diagnostika - kontrolka s bleskem
- ba_djjour
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 482
- Registrován: 06 črc 2008, 12:53
- Bydliště: Bratislava-Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
crazykrokodylek
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 led 2009, 07:03
- Bydliště: Klatovy
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka 1.0 12 v r.v.2000
crazykrokodylek:vyskusaj ci sa ti bude kontrolka rozvecovat ked nebudes tak tlacit na plyn ale budes jazdit tak ako nasi sviatocny vodici
......t.j. zlahkou pravou nohou
smazana citace by toxik-q
smazana citace by toxik-q
-
crazykrokodylek
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 led 2009, 07:03
- Bydliště: Klatovy
-
crazykrokodylek
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 led 2009, 07:03
- Bydliště: Klatovy
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
crazykrokodylek
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 led 2009, 07:03
- Bydliště: Klatovy
Tak po přečtení o tom srandovním ventilu jsem došel k závěru : někomu svítí i po zaslepení, někomu po výměně a zaslepení ale asi nikomu nesvítí po výměně za nový.
Takže jak je to správně : koupit nový, a mám pocit s veškerou úctou ke všem corsařům že tyto dalekosáhlé debaty jsou tak trochu o ničem, dokud tady nebude specialista z Opla.
Takže jak je to správně : koupit nový, a mám pocit s veškerou úctou ke všem corsařům že tyto dalekosáhlé debaty jsou tak trochu o ničem, dokud tady nebude specialista z Opla.
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
crazy: mno kdyz sme u toho tak uplne nejlepsi je ve tvem pripade zajet na diagnostiku aby ti rekli zdali to je opravdu tim ventilem ci nikoliv

Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
crazykrokodylek
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 led 2009, 07:03
- Bydliště: Klatovy
-
crazykrokodylek
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 led 2009, 07:03
- Bydliště: Klatovy
- fufu
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 čer 2008, 23:21
- Bydliště: Č.Krumlov
.... měl jsem ten samý problém, tak jsem AGR ventil rozebral (nic na tom není, jen se musí vypustit voda, když byl AGR venku tak sem ho napojil na baterku, je to ten první a posledí kontakt a je jedno v jakým sledu se dá mínus a plus, když se vám venti hýbat nebude, tak je budˇjen zasratý a nebo je kaput, chce to pořádně vyčistit páč je tam hodně upečených splodin, dokonce sem ho musel rozhýbat šroubovákem jak byl zaseklý, pak šlapal jak hodinky, tak jsem ho namontoval nazpět a v pohodě, kontrolka se už po nastartování nerozvítí) občas ho jednou za měsíc promáznu, na boku je taková malá dírka tak tam vždy stříknu mazadlo, už půl roku stím manželka jezdí denodeně do práce a je to vcajku, takže bych novej nekupoval, je to přehnaně drahej špás.
Když ho člověk zaslepý tak je to lepší, ale kontrolka bude pořád svítit (pokud se tam nenaletuje mezi ty kontakty odpor a nebo se vyndá žárovka s kontrolky
).
Dokonce když má člověk problém s váhou vzduchu tak jí stačí rozebrat a řádně vyčistit, mě to pomohlo
Když ho člověk zaslepý tak je to lepší, ale kontrolka bude pořád svítit (pokud se tam nenaletuje mezi ty kontakty odpor a nebo se vyndá žárovka s kontrolky
Dokonce když má člověk problém s váhou vzduchu tak jí stačí rozebrat a řádně vyčistit, mě to pomohlo
