.... měl jsem ten samý problém, tak jsem AGR ventil rozebral (nic na tom není, jen se musí vypustit voda, když byl AGR venku tak sem ho napojil na baterku, je to ten první a posledí kontakt a je jedno v jakým sledu se dá mínus a plus, když se vám venti hýbat nebude, tak je budˇjen zasratý a nebo je kaput, chce to pořádně vyčistit páč je tam hodně upečených splodin, dokonce sem ho musel rozhýbat šroubovákem jak byl zaseklý, pak šlapal jak hodinky, tak jsem ho namontoval nazpět a v pohodě, kontrolka se už po nastartování nerozvítí) občas ho jednou za měsíc promáznu, na boku je taková malá dírka tak tam vždy stříknu mazadlo, už půl roku stím manželka jezdí denodeně do práce a je to vcajku, takže bych novej nekupoval, je to přehnaně drahej špás.
Když ho člověk zaslepý tak je to lepší, ale kontrolka bude pořád svítit (pokud se tam nenaletuje mezi ty kontakty odpor a nebo se vyndá žárovka s kontrolky

).
Dokonce když má člověk problém s váhou vzduchu tak jí stačí rozebrat a řádně vyčistit, mě to pomohlo
