Turbomotory-Z20LET,C20GET atd.
- wilcza
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 472
- Registrován: 02 led 2008, 21:07
- Bydliště: Ostrava-Brno
Turbomotory-Z20LET,C20GET atd.
kluci chtel jsem se zeptat jak je to u benzinovych turbomotoru se spolehlivosti? mate nekdo zkusenosti s oplackyma LETkama
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
knedliku pokud nevis rozdil mezi LET coby oznacenim motoru a LED coby oznacenim diod, tak si ukazkovy priklad svetylkoveho tuzera 
C20let je celkem spolehlivy, nejvetsi pruser na nem je turbo, ktery se obcas sere naprosto nahodile, wastegate a veci okolo. jinak primo s motorem by hrozila u staryho jedine prasknuti hlavy, hrozi jen u hlav KS400, KS700 a CosCast hlavy jsou timhle nepostizeny.
na druhou stranu se z tohodle motoru velice dobre taha extra vykon, da se lehce poladit na +- 300 koni...
Z20Let - opet trosku muze zlobit turbo, jinak je podobnej na c20let, nema problemy s hlavou, ale je problem ho vyhnat nahoru vykonem...
C20get - 8v s turbem, 165 koniku, spolehlivy, akorat dost spatne sehnatelny, nehrozi zadny riziko s hlavou ani sanim, jen zase muze haprovat turbo...
v pripade vysrati turba mas bud moznost koupit jiny - novy cca 15 tisic, jety cca 6, nebo repasi - 5 - 10 tisic v zavislosti na rozsahu opravy...
to je tak vsecko co me k tomu napadne

C20let je celkem spolehlivy, nejvetsi pruser na nem je turbo, ktery se obcas sere naprosto nahodile, wastegate a veci okolo. jinak primo s motorem by hrozila u staryho jedine prasknuti hlavy, hrozi jen u hlav KS400, KS700 a CosCast hlavy jsou timhle nepostizeny.
na druhou stranu se z tohodle motoru velice dobre taha extra vykon, da se lehce poladit na +- 300 koni...
Z20Let - opet trosku muze zlobit turbo, jinak je podobnej na c20let, nema problemy s hlavou, ale je problem ho vyhnat nahoru vykonem...
C20get - 8v s turbem, 165 koniku, spolehlivy, akorat dost spatne sehnatelny, nehrozi zadny riziko s hlavou ani sanim, jen zase muze haprovat turbo...
v pripade vysrati turba mas bud moznost koupit jiny - novy cca 15 tisic, jety cca 6, nebo repasi - 5 - 10 tisic v zavislosti na rozsahu opravy...
to je tak vsecko co me k tomu napadne

- wilcza
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 472
- Registrován: 02 led 2008, 21:07
- Bydliště: Ostrava-Brno
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6863591
mam strach aby to bylo spolehlive jak ta moje corsa
mam strach aby to bylo spolehlive jak ta moje corsa

- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
- brody
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 138
- Registrován: 26 kvě 2008, 21:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Kalda
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 363
- Registrován: 20 led 2008, 16:34
- Bydliště: Brno
každopádně sem v tédle Astře 2,0T jel a jako nevim no, jelo to pěkně ae kopanec to zrovna nebyl, je to těžky auto už, ae narvat to do Céčkové Corsy tak lítáš pěkně ... ae s tim Turbem jak řika Nox, je to risk, ikdyž tohle není zas tak stary auto, problem je, že turbo je hodně citlivý a lidi se s tim zatim nenaučili jezdit (v praci mam Mitsubishi L200 2,5 turbodísla a je tam už třetí turbo nový!!, jo mišák ma 2,5 roku) 

Corsa D 1.4 16V Cosmo
Corsa B 1.6 16V GSi
Corsa B 1.6 16V GSi
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
- Kalda
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 363
- Registrován: 20 led 2008, 16:34
- Bydliště: Brno