Corsa>Chladící soustava

Témata týkající se podvozku, brzd, řízení a chlazení. Tato sekce zahrnuje i úpravy těchto částí vozidel.
Uživatelský avatar
mikro
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 361
Registrován: 29 čer 2007, 18:00
Bydliště: Někde ve středu Čech
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikro »

Asi bych s tim taky konečně něco měl udělat, protože litr destilky tak na 1000km, což bych neřekl, že je zrovna extra, takže od tý doby co sem si mazlíka přivez, tak sem tam nacpal ještě z brzkého jara litr fridexu a pak asi 3 litry destilky. Prosím o vyjádření nejlépe Berryho kolik by tak stálo kdyby se na to někdo podíval v tom jeho super servisu nebo někdo v Říčanech a okolí jestli nevíte o nějakém dobrém, levném a rychlém servisu.

P.S.: olej je úplně čistej, takže do toho voda neleze. Pod autem mokrý fleky nemívám. Vejfuk nesleduju, ale i kdyby tak to nepoznám, protože je zahlej směrem k zemi, takže tam neuvidím jestli se tam něco sráží.
SNĚHURK@ -> Corsa C 1.7DI bílá - 2003
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Tak už jsem zjistil kudy se mi to vypařuje, viz foto.(je tohle termostat?)
Dneska jsem si koupil nějakého sr*če na utěsnění, tak mi to snad pomůže.
Řeknu vám, že ráno se mi pěkně sevřela prdelka, když jsem viděl, že lidi škrábají skla a já si uvědomil, že mam v autě čistou destilku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa C 1.2i
Uživatelský avatar
mikro
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 361
Registrován: 29 čer 2007, 18:00
Bydliště: Někde ve středu Čech
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikro »

Asi taky nejprve zkusim zakoupit a pak budu řešit dál. Chtělo by to vyjádření človíčka, kterej to tu rozepsal o tomhle sajrajtu na to zatažení dírek.
SNĚHURK@ -> Corsa C 1.7DI bílá - 2003
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

čau lidi mám problém.Stává se mi když přijdu k autu že mám pod přednim náraznikem zhruba v místech termostatu(mám corsu B 95rok 1.4i) mokrou zem.Všechny hadice a spoje sem dotahoval ale takovy věci jako je vodni pumpa a termostat tam se nedostanu tak se chci zeptat jestli náhodou nemáte někdo zkušenosti a nevite kde by mohl byt problém.Mám před rozvodama a vodni pumpa už bude asi taky dost jetá ale nevim jestli to může byt tim že třeba někde špatně těsni.Už nevim co zkusit :(
Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

mrkni se jestli se v nějakejch místech nerosí samotnej chladič

nevim jak je to u 1.4 (to bude vědět Havli) ale termostat musí bejt přístupnej jako vodní pumpa
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Jestli máš C14NZ (8 ventil) tak pumpa a termostat je za rozvodama :wink: Přístup na hovno
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

suby píše:Tak už jsem zjistil kudy se mi to vypařuje, viz foto.(je tohle termostat?)
ne to je ruplej chladič respektive netěsní těsnění na vaničce
:?
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

Havli píše:Jestli máš C14NZ (8 ventil) tak pumpa a termostat je za rozvodama :wink: Přístup na hovno
hmm,to jo no..ale zase shodit rozvody na 1.4 je operace na 15 minut..od otevření kapoty..Tchýni taky vařila 1.4
Vypral jsem chladič vevnitř i venku,průtok krásnej..Expanzku sem musel pročistit normálnim stavebním pískem byl tam kámen jaxwen..Dal jsem novej termostat a přešlo to..Teď na křižovatce 3-4 minuty-Praha zase vaří..tak budu muset asi vyměnit pumpu...nevim navaří někomu 1.4 na křižovatce?? :lol:
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

No mám práve typ C14NZ.A to těsněni na té vaničce najdu kde?To žebrování se zdá být v pořádku
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

těsnění ti spraví jenom v opravně chladičů bohužel :o
Hanesek
Příspěvky: 52
Registrován: 04 zář 2007, 06:48

Příspěvek od Hanesek »

Hm tak to je špatny.Myslel sem že by to šlo svépomocí :(
Uživatelský avatar
Hans88
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 110
Registrován: 22 zář 2008, 14:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hans88 »

mam ponekud odbornejsi dotaz ohledne chlazeni... zamyslim instalovat pridavny chladic o objemu (vcetne potrubi) asi 1l napojeny na vystup z origo chladice T rozdvojku s termostatem (oteviraci teplota 90°C). zajimalo by me, jestli vetsi mnozstvi vody hnane pres dva chladice je original pumpa schopna utlacit, aby celkovy vysledek nebyl spis minus.
pripadne jestli nekdo zkousel neco podobneho podelte se o zkusenosti :)
na kadettu 1.3 sem mel chladic z 2.0 GSI a auto se poradne nechtelo pri plynule jizde ohrat ani za parneho leta, zima byla uplne peklo. ale na skodovce se dvouchladicovy system osvedcil
X12SZ >>> X14SZ
45hp >>> 60hp
Odpovědět