Corsa>Chladící soustava
- mikro
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 361
- Registrován: 29 čer 2007, 18:00
- Bydliště: Někde ve středu Čech
- Kontaktovat uživatele:
Asi bych s tim taky konečně něco měl udělat, protože litr destilky tak na 1000km, což bych neřekl, že je zrovna extra, takže od tý doby co sem si mazlíka přivez, tak sem tam nacpal ještě z brzkého jara litr fridexu a pak asi 3 litry destilky. Prosím o vyjádření nejlépe Berryho kolik by tak stálo kdyby se na to někdo podíval v tom jeho super servisu nebo někdo v Říčanech a okolí jestli nevíte o nějakém dobrém, levném a rychlém servisu.
P.S.: olej je úplně čistej, takže do toho voda neleze. Pod autem mokrý fleky nemívám. Vejfuk nesleduju, ale i kdyby tak to nepoznám, protože je zahlej směrem k zemi, takže tam neuvidím jestli se tam něco sráží.
P.S.: olej je úplně čistej, takže do toho voda neleze. Pod autem mokrý fleky nemívám. Vejfuk nesleduju, ale i kdyby tak to nepoznám, protože je zahlej směrem k zemi, takže tam neuvidím jestli se tam něco sráží.
SNĚHURK@ -> Corsa C 1.7DI bílá - 2003
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Tak už jsem zjistil kudy se mi to vypařuje, viz foto.(je tohle termostat?)
Dneska jsem si koupil nějakého sr*če na utěsnění, tak mi to snad pomůže.
Řeknu vám, že ráno se mi pěkně sevřela prdelka, když jsem viděl, že lidi škrábají skla a já si uvědomil, že mam v autě čistou destilku.
Dneska jsem si koupil nějakého sr*če na utěsnění, tak mi to snad pomůže.
Řeknu vám, že ráno se mi pěkně sevřela prdelka, když jsem viděl, že lidi škrábají skla a já si uvědomil, že mam v autě čistou destilku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa C 1.2i
- mikro
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 361
- Registrován: 29 čer 2007, 18:00
- Bydliště: Někde ve středu Čech
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 04 zář 2007, 06:48
čau lidi mám problém.Stává se mi když přijdu k autu že mám pod přednim náraznikem zhruba v místech termostatu(mám corsu B 95rok 1.4i) mokrou zem.Všechny hadice a spoje sem dotahoval ale takovy věci jako je vodni pumpa a termostat tam se nedostanu tak se chci zeptat jestli náhodou nemáte někdo zkušenosti a nevite kde by mohl byt problém.Mám před rozvodama a vodni pumpa už bude asi taky dost jetá ale nevim jestli to může byt tim že třeba někde špatně těsni.Už nevim co zkusit
- Vtomas
- Moderátor
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 20 bře 2007, 11:26
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
mrkni se jestli se v nějakejch místech nerosí samotnej chladič
nevim jak je to u 1.4 (to bude vědět Havli) ale termostat musí bejt přístupnej jako vodní pumpa
nevim jak je to u 1.4 (to bude vědět Havli) ale termostat musí bejt přístupnej jako vodní pumpa
:::aktuální foto:::
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
http://forum.corsaclub.cz/viewtopic.php ... &start=225
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
hmm,to jo no..ale zase shodit rozvody na 1.4 je operace na 15 minut..od otevření kapoty..Tchýni taky vařila 1.4Havli píše:Jestli máš C14NZ (8 ventil) tak pumpa a termostat je za rozvodama Přístup na
Vypral jsem chladič vevnitř i venku,průtok krásnej..Expanzku sem musel pročistit normálnim stavebním pískem byl tam kámen jaxwen..Dal jsem novej termostat a přešlo to..Teď na křižovatce 3-4 minuty-Praha zase vaří..tak budu muset asi vyměnit pumpu...nevim navaří někomu 1.4 na křižovatce??
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
- Hans88
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 110
- Registrován: 22 zář 2008, 14:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mam ponekud odbornejsi dotaz ohledne chlazeni... zamyslim instalovat pridavny chladic o objemu (vcetne potrubi) asi 1l napojeny na vystup z origo chladice T rozdvojku s termostatem (oteviraci teplota 90°C). zajimalo by me, jestli vetsi mnozstvi vody hnane pres dva chladice je original pumpa schopna utlacit, aby celkovy vysledek nebyl spis minus.
pripadne jestli nekdo zkousel neco podobneho podelte se o zkusenosti
na kadettu 1.3 sem mel chladic z 2.0 GSI a auto se poradne nechtelo pri plynule jizde ohrat ani za parneho leta, zima byla uplne peklo. ale na skodovce se dvouchladicovy system osvedcil
pripadne jestli nekdo zkousel neco podobneho podelte se o zkusenosti
na kadettu 1.3 sem mel chladic z 2.0 GSI a auto se poradne nechtelo pri plynule jizde ohrat ani za parneho leta, zima byla uplne peklo. ale na skodovce se dvouchladicovy system osvedcil
X12SZ >>> X14SZ
45hp >>> 60hp
45hp >>> 60hp