Diagnostika - kontrolka s bleskem

Témata týkající se řídící jednotky, elektroniky, čidel a veškeré kabeláže
Odpovědět
pskorec
Příspěvky: 2
Registrován: 28 říj 2009, 15:01
Bydliště: Praha 9 - Kyje
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pskorec »

wilcza píše:hlasim chybu ...potenciometr vsrikovace prvního valce...muze me nekdo rict co to je? a jak to opravit? díky 8)
Bude to něco s lambda sondou nebo směsí, hodně by pomohlo kdyby si napsal i číslo chyby. P0XXX.
petr
Příspěvky: 10
Registrován: 28 bře 2009, 18:00
Bydliště: PREHYSOV

Kontrolka ridici jednotky

Příspěvek od petr »

Dobry den mam opel corsa 1,0 2006
Pri napojeni na diagnostiku mi to pise dve poruchy 1113 a 0403
Nevi nekdo co jsou so to za poruchy protoze to nic nepise
stanley770
Příspěvky: 63
Registrován: 22 říj 2009, 18:08
Bydliště: KRUPINA

Příspěvek od stanley770 »

skus toto je to sice na astru ale to by nemal bit problem.
http://opelastra.cz/technika/kody_ecu.xls
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Taky mi občas svítí orange hnus,auto jede normálně,žádnej rozdíl. Rozsvítí se to po delší jízdě,když vyhodím kvalt z kopce nebo stojim na světlech. Pak zase po chvíli zhasne. Za studena to nedělá.
Ted jsem to vyblikal,> Chybový kod 44.
Podle tabulky >C14NZ má MULTEC - Lambda-řídké výfukové plyny
(u Motroniku je 44-ka Lambda- chudá směs)
Mám vyndanej kat a místo něj trubku,ale lambda je před nim tak počítám že mám taky něco na směsi :cry: a nebo ty spaliny odcházej moc rychle díky absenci katu a nemaj zpětnej tlak :roll:
PITBULCE88
Příspěvky: 24
Registrován: 10 zář 2008, 14:02
Bydliště: Praha(Roudnice nad Labem,Most,Zatec,Louny ,Ceska Lipa,)
Kontaktovat uživatele:

pomoc sviti mi kontrolka zavady na motoru

Příspěvek od PITBULCE88 »

potreboval bych poradit nekoho kdo by mi hodil moji corsu na pocitac a zistil zavadu ,porad mi sviti kontrolka.taky to dela ze kdyz seslapnu plyn tak to v otackach zacne nejak dusit nevim si rady pred tim to nedelalo sice kontrolka zacla svititm,ale az po delsi dobe .byla sundana hlava kvuli tesneni tak nevim potreboval bych to co nejdrive dat dohromady.diky za radu
Zdravicko, priste prosim premyslet u psaní názvů topicu, které odpovídají obsahu... "pomoc" bohuzel nikomu nic nerekne, je to hlavne pro prehlednost :wink: v tomto pripade staci pouzit funkci "hledat" viz. >>>Diagnostika - kontrolka s bleskem<<< dik tox
Naposledy upravil(a) PITBULCE88 dne 15 pro 2009, 21:20, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
LLuKKi
Příspěvky: 254
Registrován: 14 lis 2007, 18:16
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LLuKKi »

:D co palivové čerpadlo? Dává dostatečný tlak?
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
PITBULCE88
Příspěvky: 24
Registrován: 10 zář 2008, 14:02
Bydliště: Praha(Roudnice nad Labem,Most,Zatec,Louny ,Ceska Lipa,)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PITBULCE88 »

to nevim nemam to jak vyzkouset ma to u sebe kamos ,ale tahato jinak moc pekne uz nevim ma to u sebe mesic skoro a furt neco pekne sem si nabehnul uz nikdy nic nedam spravovat kamaradovi
Uživatelský avatar
LLuKKi
Příspěvky: 254
Registrován: 14 lis 2007, 18:16
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LLuKKi »

jn,to už někdy bejvá...půjčut měřák a zmeřit tlak..
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

ikajda
Příspěvky: 70
Registrován: 01 úno 2009, 08:18
Bydliště: Chodovice
Kontaktovat uživatele:

quad řj

Příspěvek od ikajda »

Ahoj mam trochu problém a pořebuju poradit.V práci řešim Corsu B x14sz s automatickou převodovkou.Auto nejede jak má a diagnostika píše chybná fce quad systému v řídící jednotce. neví někdo o co jde?
presunuto by tox :wink:
Uživatelský avatar
Fošna
Příspěvky: 1468
Registrován: 09 črc 2008, 21:05
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Fošna »

Ahoj chlapi 8) Potřebuji poradit... co znamená chyba F12 a F95? Když zmáčknu tlačítka na TID, tak mi to napíše tyhle chyby :roll:
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

Dalibor: chlape kdyby sis precetl tento topic tak si odpovis sam :wink:

F12 = v pameti neulozena zadna zavada
F95= ventil teplého startu-nízké napětí
Uživatelský avatar
Fošna
Příspěvky: 1468
Registrován: 09 črc 2008, 21:05
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Fošna »

Díky moc 8) Já na to pročítání topicu moc nejsem :oops: A co je to ten ventil teplého startu? :oops:
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
okura
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 81
Registrován: 18 čer 2007, 08:59
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od okura »

to jsou nějaké "chujské" chyby

ventil teplého startu co by tak tak bylo? :roll: :roll:
Uživatelský avatar
Marty
Příspěvky: 55
Registrován: 26 říj 2007, 15:35
Bydliště: Nejdek

Příspěvek od Marty »

dalibor1989:
KÓDY TID..

81 - signál SDA - spojení se zemí
82 – signál SCL - spojení se zemí
83 – signál MRQ - spojení se zemí
84 – signál SDA - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
85 – signál SCL - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
86 – signál MRQ - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
87 – spojení mezi signály SDA/SCL
88 - spojení mezi signály SDA/MRQ
89 - spojení mezi signály SCL/MRQ
91 - záměna signálů SDA/SCL
92 - záměna signálů SCL/MRQ
93 – vnitřní chyba rádia
94 – chyba parity signálů SDA/SCL/MRQ
95 – timeout chyba sběrnice SDA/SCL/MRQ
96 - záměna signálů SDA/MRQ
169 - čidlo vnější teploty – spojení se zemí
171 - čidlo vnější teploty – spojení s +Ubat nebo přerušený obvod

Nejprve se zobrazí F12 tj., že je chyba a následně F a číslo chyby..

95 – timeout chyba sběrnice SDA/SCL/MRQ

Pravděpodobně si odpojil konektor pro orig. rádio... Tahle chyba se vypisuje po zapojení neoriginál rádia.. Po zapnutí ti zmizí datum (TID očekává signál z rádia - zobrazování frekvence, RDS atd..) Pokud nechceš mít chybu a po zapnutí rádia, aby ti zůstalo datum v TID, tak na ISO konektoru pin. č.5 (REM z autorádia) vede kablík do TID. Ten se přeruší u TID a chyba se nebude zobrazovat a v TID po zapnutí rádia zůstane datum. Je ale nutné cvaknout ho u TID ne u ISO konektoru.. Je z něho napájen zesilovač autoantény..
smazana citace dle pravidel by tox
Opel Corsa B, 1.2i, X12SZ
Odpovědět