CORSA B GSI > Problémy spojené s jejím provozem
Moderátor: Arci
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Ještě doplní Arčiho, na napínací dladce nešetři, já tam dal 2x kladku za 1500,- a vždy odešla po cca 1/2 roce (praskl tam takovej zobáček, pak jsem koupil nějakou za cca 3000,- a ta drží.
DIS modul se rád propaluje, v mém případě to však DIS modul nebyl i když jsem tam dal jiný, stále se to hádalo...
DIS modul se rád propaluje, v mém případě to však DIS modul nebyl i když jsem tam dal jiný, stále se to hádalo...
Corsa C 1.2i
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Jj Suby ma pravdu na rozvodech rozhodne nesetri!! Ja jsem treba do sve stare corsi poridil levnej ausus ale to je jen 8 vetil tak tam to neni tak hrozne a drzi tam uz prez rok ale u 16 ventilu uz tam jsou kurna jine sily... JOSEPH HRIWA : vedou z nej kabely ke svicim... Je to celkem svinstvo jelikoz jsou v tom nabastleny dve indukcni civky i s koncovim stupnem a vzdy pali dva valce spolu a nedela to moc dobrotu (pokud uz je to stare tak uvnitr popraska izolace a pak uz si to dela co chce ale zase pokud to slape tak je to super a kam se na to hrabe prihlouplej rozdelovac
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Presne jak rika Suby... Jinak nejlepsi by bylo si ho pujcit od nekoho znameho kdo ho ma v aute a jezdi abys mel 100% jistotu (prohozeni trva 5 min a nehrozi zadnej zadrhel, teda pokud neprehazis kabely ke svicim jako se to jednou podarilo me (u normalniho rozdelovace) a pak jsem hodinu laboroval jak tam maji byt ) a je jedno co je to za motor muzes tam dat DIS treba z X12SZ, X14SZ atp.. vsechny ty DIS moduly jsou stejne...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Jj nech si zmerit tlaky ve valcich a uvidis hned. No ale je me divne ze odesla ta RJ a tech jsem moc mrtvejch nevidel.... Jeste me napada ze by mohl byt v haji nekterej ze vstrikovacich ventilu a to by me taky slo dohromady s tou RJ.... Ale nech si zmerit ty tlaky to je zaklad a bez toho nema cenu koumat nic dalsiho.... Zmerej ti to v jakemkoliv servisu za 300,- na pockani ..... Jo a ten DIS jsi skousel davat z nejakeho auta ktere jezdi?? Nebo nakej co ti nekdo dal a rekl ze je OK?? Vim ze jsi ho menic vickrat ale vzdy asi nakej jetej s pochybnou minulosti...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
No tak kazdopadne nech zmerit tlaky ve valcich, pri tom bych si nechal zmerit tlak na vsrtikovani paliva (operace jeste jednoduzsi), ZAKLAD!!.... No pokud bude vse OK tak uz je to v elektrice... Jinak mas tam na kazedj valec jeden vstrikovaci ventil... No a kazdej je zvlast ovladanej z RJ a nekdy se stane ze v nem odejde elektromagnet (treba zkrat mezi zavitama), nebo se pridre ci ucpe bordelem coz ma za nasledek pretezovani koncovych stupnu RJ ktera na to reaguje odchodem + se pomaleji ci malo otevira a pusti malo paliva a jsme u toho (je to jedna z nejnamahanejsich el. soucastek na motoru)... Neda se to poradne odzkouset jedine vymenit... No a stim DIS bych skusil ukecat nejakeho kamose co ma corsu a dat test (nestoji to ani korunu jen 5 min. prace a mas to na 100% vyloucene)... Tot vse co bych zatim udelal...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1100
- Registrován: 03 čer 2007, 21:21
- Bydliště: Praha-Modřany
- Kontaktovat uživatele:
zdarec jen takove info potrebuji motor mi za studena malicko kolisa jakoby otacky na budikach to npoznam ale sluchove ano coz bymohl byt krokac... a potom jeste obcas se mi motor jakoby pridusi a nejede jen se tak plazim az kdyz prekrocim urcte otacky rekneme 3tis. zacne tahou proste cs od csu pocituji snizeni vykonu cim to? egr jsme ted zaslepoval.... a kontrolka motoru obcas sviti