Proč se používá:
Kvůli menším emisím (NOx). Emise kysličníků dusíku u zážehového nebo vznětového motoru je silně závislá na výši spalovací teploty ve válcích motoru. Tímto systémem tuto teplotu snížíme.
Princip:
Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech.
Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.
Kysličníky dusíku (NOx) jsou dráždivé plyny, které se významně podílejí na tvorbě ozónu.
U novějších typů motorů montovaných do Corsy . Zařízení které v nízkých otáčkách vrací část splodin zpět do sání,čímž sníží hodnotu emisních plynů. Dost blbej vynález a původ starostí když dojde k poruše tohoto ventilu.
Řešením je výměna ,nebo zaslepení dle návodu na foru,ovšem názory se různí,někdo je pro ,jiný proti
Linky jsou:
AGR I.
AGR II.
AGR (EGR) ventil
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele: