Stránka 8 z 17

hmm

Napsal: 11 led 2009, 08:58
od Rouchi
no abych řek pravdu, tak u mě to je takový akorát, ale taky by to mohlo bejt lepší, zkusil bych vyměnit vzduchovej (pilovej) filtr... docela se to tady v nějkym tématu řešilo, prej to pak fouká o dost líp, myslim, že by to mohlo mít vliv i na tohle...

Napsal: 11 led 2009, 12:50
od Kalda
může to byt ae i termostatem, pokud je seklé a otevřené, to poznáš podle teploty vody jesi to maš na 90C po zahřátí
je pravda že ty Corsy topí málo ...

Napsal: 11 led 2009, 13:24
od Havli
Vtomas píše:svoby: vis ja si myslim e zustava priotevrenej a tim padem je v pr... nebo zkus kdyz se ti ohrejva motor tak sahni na chladic - chladic by mel bejt studenej az do 90 stupnu a pak se otevre termostat tak se to pusti do velkyho okruhu tzn. do chladice - staci kdyz je mirne priotevrenej a pousti to hned tam
:idea:

Napsal: 11 led 2009, 14:12
od Fošna
Prosim vás kde najdu u Áčkový corsy termostat?

Napsal: 11 led 2009, 14:49
od suby
kollka>>> Mě to při těhlech mrazech také moc netopí... Budu tam dávat do masky karton a vyhodím trubku nasávání vzduchu. Také jsem si myslel že že mi něco odešlo (čidlo teploty, či termostat), ale pak jsem udělal malí testík: stál jsem na místě a auto se normálně ohřálo. Doporučuji vyzkoušet. Tyhle mrazy jsou prostě strašné. Jinak ještě doporučuji zkontrolovat vodou v chladící soustavě, jestli jí tam máš dost. Jestli že jí je tam málo, tak to také netopí... :idea: :wink:

Napsal: 11 led 2009, 15:04
od kollka
Suby--- Když jsem dělala ho-adiny na parkovišti a dávala tom na "jedničku", tak po delší chvilce tam bylo dost teplo. Ale za normální jízdy je to děs. To mám jezdit na "jedničke"? :lol: :lol: :smich:

Napsal: 11 led 2009, 15:13
od suby
kollka>>> To ne, ale venku je vážně velký mráz a za jízdy se všechen hrne pod kapotu, víš co to pro to auto musí být za šok?

Napsal: 11 led 2009, 15:42
od Havli
Mě to topí super,ale budík ukazuje 80° :wink:

Napsal: 11 led 2009, 17:01
od suby
Havli>>> To mě taky topí a ukazuje 80°, ale provozní teplota je 90° :!:

Napsal: 11 led 2009, 17:32
od kollka
Suby - Já vím, co je to za šok. Já mám stejný, možná aj větší :lol: Stejně před jízdou nechám nastartované, aby sa z toho šoku trochu zpamatovala.

Napsal: 11 led 2009, 18:19
od Deny
Ale pozor! Takhle studené auto na volnoběh děsně žere,mnohem víc,než jízdou a především tím hodně trpí motor.Ale to je docela známá věc.

Napsal: 11 led 2009, 18:55
od Pívas
Čím trpí motor? :D

Napsal: 11 led 2009, 19:06
od Deny
Pokud vím,tak je snížené mazání a to celkově nějak poškozuje motor.To samozřejmě nemám ze svý hlavy,říkali mě to někde v servisu,a ne jednou.Sám taky nevím přesně proč to je,ale radši jim věřím.

Napsal: 11 led 2009, 19:18
od Pívas
Kdy je snížený mazání?Při studeným motoru nebo při běhu na neutrál?

Napsal: 11 led 2009, 19:20
od Kalda
Deny ma pravdu, je lepší to nastartovat, nechac cca půl minuty běžet a pak vyjet a točit to max. mezi 2000-2500ot/min ...
třeba prvních 10 vteřin po nastarování se ten olej nedostane všude kam má ... v těchhle mrazech ani 0W-30
jo a tu 90 bych neřešil, +-5-10 stupňů no problem, de spíš o olej než o vodu ...