Stránka 8 z 17

Napsal: 07 říj 2007, 11:52
od Pívas
kdyby byl dobrej ten ventil tak to ochčije..........

Napsal: 07 říj 2007, 11:56
od Jirka 1.2
To nevím ale dával ho tam vyřištěnej a promazanej a chodil jako novej, ale vždycky když se to zahřálo tak přišla na řadu kontrolka.Tak že ho tam dal zpět bez záslepky vyčištěnej a chodí to dobře a kontrolka nesvítí, tak že pochybuju, že by novej na záslepku pomohl.

Napsal: 07 říj 2007, 12:01
od sladas opc
tak ten ventil mám novej,kuoval jsem o před dvěma lety úplně novej,ale když zaslepíš díry,tak je to na hovno rosvítí se kontrolka a motor úplně na ho běží

Napsal: 07 říj 2007, 12:03
od Jirka 1.2
No přesně tak!!!!Máš pravdu a to tady celou dobu píšu.Zalepit to nejde a na víc je to pěkná blbost.

Napsal: 07 říj 2007, 12:16
od sladas opc
vrátil jseto zp už nto kašlu,stáo fakta nide to rozvílo,jen asi budu muset odpoj beaterii aby se mi a chyba vymazala

Napsal: 07 říj 2007, 12:20
od Jirka 1.2
To je dobře.

Napsal: 07 říj 2007, 12:32
od Pívas
tak jak myslite kucí :lol:

Napsal: 07 říj 2007, 12:35
od Jirka 1.2
Nemyslíme ale víme, že u X12SZ to zaslepit bohužel nejde.

Napsal: 07 říj 2007, 15:10
od sladas opc
pívas tak v tom případě mi řekni jak to udělat,aby se nerozvicela kontrolka,protože když se rosvítí tak je to na nic,protože pak motor blbě běží a je to špatný,taky si asi myslim že to zaslepit nejde a pokud si myslíš že jo tak poraď

Napsal: 07 říj 2007, 15:28
od Jirka 1.2
U tohodle typu to nejde.Moje rada je, čistit a brát kvalitní benzín a jednou za čas to pořádně protáhnout.

Napsal: 07 říj 2007, 19:32
od Pívas
Takže u 1.2 , 33 kw je elektrický agr ventil, ten je řízen elektronickou jednotkou.Do el . jednotky jdou tyto udaje:
-hlášení polohy ventilu v AGR
-lambda
-teplota motoru
-otáčky motoru
-zatížení tj.poloha škrtící klapky
Podle těchto ůdajů je řízen agr ventil.Takže když je zaslepený tak jednotka to nemá šanci zjistit :wink:
Jestli sem napsal nějakou píčovin..... tak mě opravte :lol: :lol: :lol:

Napsal: 07 říj 2007, 21:50
od pepex
nevím jak u tohohle motoru,ale:
u mojí 1.0 elektricky řízenej EGR,jsem zaslepil vstup splodin a sání do válců,tudíž spaliny nemají šanci jít zpět do sání...Takže veškerý hodnoty jsou zachovány,tzn:teplota vody,poloha ventilu a ostatní hodnoty nezměněny.


1.2 33 kW má elektricky řízenej?já myslel podtlakově...

Napsal: 07 říj 2007, 21:53
od Pívas
Dyk to tu furt píšu, ale klukum se to nezdá :lol:ja nemam eco tak nevim ale u moji je elektrick řízenej

Napsal: 07 říj 2007, 22:15
od pepex
tak agr rekapitulace pro x 10 xe a x 12 xe

Napsal: 07 říj 2007, 22:16
od sladas opc
u 1.2 33kw je elektickej z vrchu je tam pripojena kabeláž,takže je řízen elektricky a když se zaslepí tak to jde ,ale když se to ohřeje tak to běží na nic a navíc se rosvicí oranžová kontrolka