Stránka 8 z 8

Re: Problem se spotrebou a otackami...

Napsal: 01 bře 2011, 21:31
od rhinos
Nedávno jsem měl problém kdy jsem přijel jeden den domů a druhý už nenastartoval.

Nakonec jsem to odtahl do vedlejší vesnice.
Podle servisáka byl problém spalivovým čerpadlem které při startu nedostávalo dostatečný impulz(od relé?) a tudíž benzín nešel tam kam má:)
Nakonec to prý nějak přemostil natvrdo ... fakt se v tomhle nevyznám.

Po vyzvednutí auta mi přišlo že to jede nějak hůř ale časem se to zlepšovalo.
Za poslední asi měsíc se mi už asi 4x rozsvítila kontrolka s motorem.Vždy stačilo zdechnout motor a za chvilku nastartovat.
Ale co tak sleduju tak mám dost extremní spotřebu.Zatím jsem sice netankoval úplně plnou abych to mohl přesně spočítat ,ale vychází mi to tak až na 12L/100Km.

Někdy je to horší a někdy zase jako dřív.
Má někdo nějaký nápad?
Nemůže to být způsobem opravy toho čerpadla?
Lambda je v pytli už dlouho ale takhle to nikdy nežralo
Vyblikal jsem ŘJ ale hlásí to pořád 43 stejně jako když to nechtělo startovat

Re:

Napsal: 23 kvě 2011, 10:21
od bubu99921
Arci píše:No panove ja si nemuzu pomoct ale nikde jsem nevidel napsane ze by jste menili kabely ke svickam :wink: ..... Nemusi to byt vzdy snimacem i kdyz sviti kontrolka RJ... Ze je citit z vyfuku benzin neznamena to ze to tam toho benzinu strika moc (sitic) .... Co kdyz to blbe pali a ten benzin jen proste neschori 8) .... Coz ma zanesledek ze signal z lamdy je nekde zarohem chudak a RJ ho vyhodnoti jako vadnou sondu :wink: Tzn. Nove svicky s kabelama jsou zaklad, popripade si pujcit funkcni DIS modul a zkusit jeste ten....
jako ja som menil sviecky,kable, lambda sondu, pretesnil som vstrekovanie, dal novy filter, skontroloval vyfuk... a nic vsetko v pohode... len mi auto same pridava plyn...problem z rozjazdom.... niekedy mi vyletia otacky same od seba a drzia okolo 3500 a nechcu klesnut.... nooo ja som zufaly

Re: Problem se spotrebou a otackami...

Napsal: 27 kvě 2011, 06:33
od mengic333
Asi aj ja patrim do tejto diskusie. Studeny motor nejde do otacok, ked pridam plyn zacne sa dusit, az skape. Rozsvieti sa kontrolka motora, lambda podla diagnostiky. Ked je trochu zohriaty, po 2 min uz ide v pohode. Skoro. Niekedy pri mensich rychlostiach prestane na dve sekundy tahat, akoby nemal palivo. Pri vyssich otackach, nad 2500 prestane zrychlovat. Je to neprijemne pri predbiehani. Vymenil som Agr aj ho zaslepil, nova lambda, vycistena klapka, nove sviecky, prezrel som krokovy motorcek-neviem, vo vnutri vyzera ako novy. Este vymenim koncovy vyfuk. Ked odpojim vahu vzduchu alebo krokac, tak sa otacky rozhodia, takze asi su dobre. Uz som volaky zmateny, az som sa rozpisal.