Stránka 8 z 15
Napsal: 11 úno 2008, 21:39
od Boulder
Hele tak mě tak napadá odkud tady tak zhruba jste? řekl bych asi čechy co Protože je lepší to vidět na živo já jsem z okoli Olomouce
Napsal: 11 úno 2008, 21:56
od Svoby
já ústí nad labem
Napsal: 11 úno 2008, 21:58
od Boulder
Hm tak to asi na čučku nepřijedeš he...
Napsal: 11 úno 2008, 22:05
od Svoby
to asi ne...

škoda
zvýšení výkonu
Napsal: 14 čer 2008, 13:34
od Kopytecko
Mam motor 1,3 karbec a vedle auta mi leží 1,3 monostřik. A potřebuju jeden motor tzv ,,nadupat" napadlo mě dát 4 bodový vstřikování a na výfukový svody dát turbo ( některý opely maj turba ). Ale ten motor musí bejt 1,3 nechci 1,6. Tak můžete psát nápady jak zvýšit výkon a popřípadě kde to seženu.
Napsal: 14 čer 2008, 16:14
od NoX
davat turbo na obycejny motor je prasarna, je to metoda pokus omyl a motor vetsinou nevydrzi bez patricnych pred uprav. predpokladam,ze kovane pisty, vacky a podobne veci v nem nemas, stejne tak turbo, jehoz cena je okolo 12-15 tisic.
davani vstriku na motor s karbecem znamena hodne predelavek, pretahnuti elektrickeho svazku motoru, vymena RJ, vstriku,a mnoho dalsiho jak urcite vis. stejne tak vetsi chladic, pretesnit motor aby ot nedelalo neplechu, no je toho hodne. a vicebodovy vstrik ti ve vykonu zas tak brutalne nepomuze.
dalsi metoda zvysovani je pres ladene svody, sani, vztduch filtr, ostra vacka, preprogramovana ECU, vetsi vstriky, silnejsi cerpadlo + odpovidajici chlazeni motoru.
pocitej ze kdybys chtel ten motor poradne vylepsit tak takovych 50 tisic do toho nasypes, aby to stalo za to

Napsal: 14 čer 2008, 21:25
od Kopytecko
A to třeba zafirá má kovaný písty atd. atd. když má turbo v základu ??? a s tim 4bodovym vstřikovánim já sem psal že mam i monostřik ( já mam 2 motory )
Napsal: 14 čer 2008, 21:51
od Havli
Hele,jseš mladej a šikovnej kluk,auto máš na blbnutí,tak laboruj, třeba se ti povede jí nadupnout o nějaký kobylky navíc.

Jenom se v tom nezabij

Napsal: 14 čer 2008, 21:56
od Kopytecko
Tak díky za podporu............a neboj proto tam mam ten rám

Napsal: 14 čer 2008, 22:00
od Havli
Přesunuto do podobného topicu,tady možná najdeš inspiraci 
Napsal: 14 čer 2008, 22:06
od Pívas
ak píše NOX, za málo peněz málo muziky.Ne nechci ti nějak kazit iluze, ale za ty peníze co do toho dáš aby ti přibyl výkon (nějaký) můžeš mít úplně jiné auto a víc spolehlivé, pač zásahama se spolehlivost moc nezvýší.Nevím jestli musíš dodržet kubaturu?Ale levnější než tunit 1.3 tak je jednoduší a levnější tam dát 2.0 u 2.0 NZ vůbec

Napsal: 15 čer 2008, 01:29
od NoX
hlavne si uvedom, co vsecko musis kvuli turbu vymenit dal. musis udelat jinak saci system. musis nechat udelat novy vyfuk, protoze v turbomotoru se vyfuk resi uplne jinak nez v klasickym a ten vyfuk je sakra drahej.
dal musis sehnat turbo, nemuzes pouzit turbo z naftaku protoze to neni staveny na benzinove motory.
seriove vnitrnosti motoru nejsou vetsinou stavene na vyssi zatez, snesou neco malo navic, ale zaplatis 30 tisic za +15 koni? a dalsi veci jako je predstih, casovani vacky, to byva taky jinaci

spis si kup vetsi motor a predelej ho a auto dej na papiry, vyjde te to mnohem levneji a bude to vykonejsi.
Napsal: 04 bře 2009, 14:45
od nezdvorak
mám takovej problém: moje turbo (1.5_TD) spíná až někdy v 2.750 ot...
což se mi zdá docela pozdě... šlo by to nějak udělat aby zabíralo už od 2.000 ot?
Napsal: 04 bře 2009, 14:50
od Svoby
Co jsem koukal na German Brtual tak skoro každej má v 1.5TD přez 100 koní, to by mě spíš zajímalo jak to dělaj... Tlak turba byl psanej 1,1Baru, kolik je origo tlak?
Napsal: 04 bře 2009, 15:00
od Velbloud
nezdvořák - určo by to šlo přeprogramováním řídící jednotky.. na tomhle způsobu de fakto fungují "chipy"... zkus se optat u nějaký chiptuningový firmy, zda by Ti pouze neposunuli spínání turba...
či sežeň někoho se softwarem a kabelem, kdo by ti to udělal ;o)
BTW. NEVÍTE NĚCO O PŘESTAVBOVÝCH TURBO KITECH NA X14XE??
zatím jsem našel jen dbilas za 4500 liber

a pak pár dalších ale bez ceny...
např tohle vypadá dobře:
cena sice nižší 1600 E (ale stejně pálka) ... a tlak jen 0,4 baru.. s čímž to vytáhnu na nějakých 140 koní, což zvládnu i bez turba.... když už turbo tak alespoň aby to vytáhlo ke 200 koním
a ještě otázka, taky jsem četl, že od dbilase se dává turbína pod flowtec, tzn. když budu mít PB od mantzelu, tak by mohla jít turbína pod něj, ne?