Stránka 8 z 13

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 08 říj 2012, 12:16
od Gooder
Není v tom případě zbytečné rvát peníze do téhle Corsy? :) obzvlášť ta kotoučová náprava mi přijde zbytečná na těch 60 koní, myslím si, že by stačilo udělat něco se zadními bubny a bude to brzdit podstatně lépe, případně dát lepší brzdy dopředu ;)

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 08 říj 2012, 13:51
od obcannofka
Přesně jak říká gooder, jen mrkni na bubny, nech si je třeba stočit, pořádně to rozfakej a stejně to nepoznáš... Corsa je lehká a nemá cenu tam dávat kotouče, mě vzadu brzdilo na každý straně jen půlka obložení... ale to prostě nepoznáš, když ti jde všechna váha dopředu.
Rozhodně bude efektivnější dát na předek lepší kotouče, než dozadu dávat jinou nápravu.....
Pokud to ovšem nechceš kvůli tomu, že z bubnama je hrozná práce, musíš pokaždé vyndavat ložiska atd...

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 08 říj 2012, 21:54
od sipek
spíš mi jde o estetiku než o to, aby to nějak úžasně brzdilo :wink: a ano, s bubnama je hrozný sraní :roll: :lol: ale kadett má stejně něco jako buben v tý kotoučový na ručku.. :D
...prostě chci aby to auto vypadalo dobře, pak s ním budu nějakou dobu jezdit a pak teprve přesedlám na něco zběsilejšího 8) :lol:

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 08 říj 2012, 22:05
od sipek
teď mě ale nejvíc trápí asi spotřeba... měl jsem prázdno, natankoval jsem do kanystru 5litrů a po dvaceti km mi to chcíplo :shock: :D buď jsem hooodně špatnej v matematice, nebo je něco hooodně špatně v motoru protože 25l/100km nežere snad ani motor V12 :DDD

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 14 říj 2012, 18:49
od sipek
tak už vím co bylo špatně, proč to tak žralo :roll: :lol: měl jsem to nastavený na 91 oktanový benzín a tankuju 95tku 8) teď je to z5 na 95tce a uvidíme časem jestli to pomůže :mrgreen: :banan:

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 14 říj 2012, 19:37
od patnous
Muzu se zeptat jak nastaveny (vysvetleni) diky

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 14 říj 2012, 20:16
od sipek
když otevřeš kapotu, tak u uložení pravého tlumiče (z tvého pohledu na levé straně) vede kabelový svazek přes takovou plastovou "krabičku" do kabiny... v té by měla být uložena taková mini-jednotka (nevím jak se tomu říká :D ), která má zeshora bíle číslo 95... když ji z toho plastového držáku vyjmeš a otočíš, je tam č. 91 ... když tedy vytáhneš ten konektor, otočíš o 180° a vložíš to z5 do toho konektoru, tak můžeš jezdit na 91 oktanový benzín.. :wink: ale NESMÍŠ mít natankováno 91 a přehodit ten konektor na 95, jinak si zku*víš motor :wink: počet oktanů značí odolnost toho benzínu proti vznícení nebo tak něco... a když tam nastavíš 95 a natankuješ 91, tak se bude moc brzy pálit a odděláš si motor...

...řeč je, samozřejmě, o c14nz ... u jiných motorů je to jinak a u dalších se to nastaví samo :wink: 8)


...vyčerpávající :lol:

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 19 lis 2012, 21:28
od sipek

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 19 lis 2012, 22:23
od Gooder
Centrál bych taky rád, stejně tak el. okna... :D Kolego, musíme vymyslet, kdy, kde, co,... :D

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 19 lis 2012, 22:47
od sipek
El. Okna chci taky! :D
Tak si udělej výlet klidně zítra večer zamnou ;D

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 09 pro 2012, 17:44
od Co-RS-ák
sipek píše:spíš mi jde o estetiku než o...
...prostě chci aby to auto vypadalo dobře, pak s ním budu nějakou dobu jezdit a pak teprve přesedlám na něco zběsilejšího 8) :lol:
tak to bys měl sundat ten příšernej barevnej přední nárazník :mrgreen:

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 09 pro 2012, 19:45
od sipek
neboj, už je celej modrej :wink: :lol: mám v plánu kupovat zahlazenej gsi, jen nechci dávat bůra za ten od looney tunes nebo jak je ta firma co ho dělá :roll: :mrgreen:

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 18 pro 2012, 20:19
od sipek
tak mi dělá bordel motor a nevím čím to je, takže rozebrat, vyčistit, složit a "po cestě" hledat možný příčiny :lol:
zatím jsem našel jen pěkně zasviněnej motor a !!!uvolněnou řemenici vodní pumpy!!! :shock: netuším jak tam má původně držet :urcite?: ale myslím že jen naklepnutá na tý hřídelce asi být nemá, ne??? :o ...prozatím jsem jí tam naklepnu zpět, ale vrtá mi to hlavou :roll:
... mám na to vždy jen pár hodin odpoledne než se setmí, takže je to na několik dní, když se snažím to udělat pořádně :roll:

den první:
vačka - http://sipek-dev.wz.cz/DSC_0009.jpg
hlava těsně po sundání - http://sipek-dev.wz.cz/DSC_0010.jpg
zasviněnej blok :sebevrazda2: - http://sipek-dev.wz.cz/DSC_0012.jpg
začátek "čistky" bloku - http://sipek-dev.wz.cz/DSC_0013.jpg

den druhý:
spodek hlavy po asi dvouhodinovým drhnutí :vali_se: - http://sipek-dev.wz.cz/DSC_0017.jpg
to je rozdíl, co? :D - http://sipek-dev.wz.cz/DSC_0019.jpg
a spodek hlavy hotov - http://sipek-dev.wz.cz/DSC_0022.jpg

...budu přidávat další fotky, jak budu pokračovat :wink: jen doufám, že až to složím, tak už bude všechno OK a pojede to jak má :roll: :paneboze:

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 18 pro 2012, 21:06
od Hgi
pěkný, jsi šikovnej, ale ...

jestli chceš takhle čistit celej motor, tím myslím komplet všude a všechno, tak to bych moc nedělal. Ono by to totiž pak nemuselo dělat dobrotu. Když umyješ ten karbon co je všude možně v motoru, tak tím tomu můžeš za určitých okolností uškodit. Sám karbon totiž vytěsňuje "vyběhanost" jednotlivých součástí samotnýho motoru a pokud ho dostaneš pryč, aniž bys vyměnil nejvíc kritický součásti, tak bys mohl docílit akorát toho, že ti po sestavení bude motor žrát olej jako tank.

tzn. každopádně bych nechal zcela určitě zbrousit hlavu a srovnat blok motoru, aby to všechno přesně sedělo + nový těsnění pod hlavu a víko ventilů + vyměnit gumový o-kroužek víka vačky. To je takovej základ co bych udělal před tím, než to budeš sestavovat zpátky.

Možná by bylo dobrý se poradit s někým, kdo motorům skutečně rozumí, aby ses pak nedivil, že ti auto nepojede a budeš to rozebírat znovu jak debil :)

Re: Šípek - Corsa B 1.4i 44kW

Napsal: 18 pro 2012, 21:17
od shanti
Jak říká Hgi, neměl jsi to čistit, teď jsi to mohl poničit, takže bych to viděl na nový pístní kroužky, nechat zbrousit hlavu + otlakovat, nový těsnění pod hlavu, nový šrouby do hlavy a novej řemen. Tak si to všechno spočítej na kolik tě to vynde a porovnej s cenou druhýho motoru a popřemýšlej co je výhodnější :) :lol: