kalkulacka fajna..ale neni pro pneumatiky.
Sirka disku je irelevantni rekl bych u corsy tak do 16 palcu...17 18 atd uz sou relevantni, protoze
pri propruzeni by si mohl skrtat primo diskem....
Na nerovnostech nepomuze nic, ale pokud vam to skrta v zatackach, tak neni problem si vyrobit
poradnej pridavnej stabilizator na 
 
a sirka disku vs. pneu matu tuuu
Equivalency table
  	  	  	 
Rim width 	Minimum tyre width 	Ideal tyre width 	Maximum tyre width
5,0 Inches 	155 mm 	165 or 175 mm 	185 mm
5,5 Inches 	165 mm 	175 or 185 mm 	195 mm
6,0 Inches 	175 mm 	185 or 195 mm 	205 mm
6,5 Inches 	185 mm 	195 or 205 mm 	215 mm
7,0 Inches 	195 mm 	205 or 215 mm 	225 mm
7,5 Inches 	205 mm 	215 or 225 mm 	235 mm
8,0 Inches 	215 mm 	225 or 235 mm 	245 mm
8,5 Inches 	225 mm 	235 or 245 mm 	255 mm
9,0 Inches 	235 mm 	245 or 255 mm 	265 mm
9,5 Inches 	245 mm 	255 or 265 mm 	275 mm
10,0 Inches 	255 mm 	265 or 275 mm 	285 mm
10,5 Inches 	265 mm 	275 or 285 mm 	295 mm
11,0 Inches 	275 mm 	285 or 295 mm 	305 mm
11,5 Inches 	285 mm 	295 or 305 mm 	315 mm
12,0 Inches 	295 mm 	305 or 315 mm 	325 mm
12,5 Inches 	305 mm 	315 or 325 mm 	335 mm
z cehoz plyne ze idealni sirka pro pneu 195 je 6 az 6,5 palce,
7 palcovy disk uz ma pneu 195 jako minimalni, tj. ze pneu je roztazena....
Cim vyssi pneumaika (tj. vyssi cislo za lomitkem), tim vetsi rozsah sirky disku snese ( jak plus i minus).
Ale obecne je nejlepsi kdyz je pneu stejne siroka jako disk kvuli pevnosti bocnic ( okruhari na kulatacich 

)
nebo kdyz je co nejmensi vaha ...tj. co nejmensi disk ..takze roztazena guma na sirokym disku sice vypada dobre,
ale tim vycet pozitiv konci