Stránka 9 z 14
Napsal: 25 bře 2009, 14:03
od Tiger.s
Jen do toho ... co budeš mít za vejfuk... ?
Napsal: 25 bře 2009, 14:17
od Velbloud
Mno výfuk je samostatná kapitola ;o)))
jedná se mi o poskládání výfuku... v současné době mám:
origo svody - kat - místo střeďáku rezonátor - koncovej celoprůchozí tlumič od ATU
Do teď jsem s tím byl spokojenej, šlo to líp do otáček než serie, zvuk to mělo příjemnej, nijak uřvanej... Jde mi ovšem o to, že jsem si teď objednal nerez laděný svody...

kat má nalítáno 82tis, takže (si myslím) že bude asi na kraji životnosti a budu montovat PB. Auto mám vyloženě pro sebe, na hraní a chci hlavně výkon - na spotřebu si nehraju. Už jsem byl rozhodnutej, že přeskládám výfukový potrubí takto:
laděné svody - místo katu posunu rezonátor - nerez trubka skupiny N - koncovej tlumič co mám teď (ATU)
btw. rezonátor beru jen z hlediska toho aby mi trochu utlumil zvuk aby to neznělo jako sekačka a když ho mám, nebudu ho vyhazovat, že?
Jenže pár lidí mě tu nahlodalo, že když vyhodím kat, naopak mi výkon klesne (jenže to říkají lidé s úplně jinými motory) ... vím že motor musí mít nějaký odpor, ale otázkou zda stačí jen rezonátor a koncový průchozí tlumič?
Takže mám vyhodit kat a poskládat ptrubí jak jsem popsal víš, či ne?
Napsal: 25 bře 2009, 14:45
od Tiger.s
No tan kat sem měl na 1,4ce pryč a měl sem silnější trubku už nevím kolik

A dva tlumiče z rally felicii a lítalo to famoozně

samo ty svody tomu dost pomůžou
NA Lee je tří cestnej sport kat a pak 70ka trubka a ted tam mám tlumič od otto racing a zdá se mi že to táhhne ještě líp neš stím tluumičem předtím .. byl to nějakej dělanej přímo na c20xe
Napsal: 25 bře 2009, 14:49
od Velbloud
mno právě.. pohrávám si s myšlenkou buď jak jsem psal:
laděné svody - místo katu posunu rezonátor - nerez trubka skupiny N - koncovej tlumič co mám teď (ATU)
nebo
laděné svody - sport. kat. - rezonátor - koncovej tlumič co mám..
(nechce se mi - když už ho mám - vyhazovat ten rezonátor ;o)))
ale furt váhám, no...
Napsal: 25 bře 2009, 14:54
od Tiger.s
Tohle je už na tobě já bych to dal bez kat Pb nemá rád velkej odpor ve vejfuku ....
Napsal: 25 bře 2009, 16:34
od styxxy
dobre ty bejku zas to bude litat jak drak ale pockej gsi davat nebudes nato zapomen ja ted budu davat kazdou korunu do corsy aby jezdila a pak aby nak vypadala a vim ze ty corsu nikdy neprodas takze dej mi cas a budu mit nejrychlejsi gsi na clubu a ty budes jen zamnou

kazdopadne ted budeme mit podobne corsy kdyz uz mam i cernou ty vis jak tu tvou zeru a hlavne mas ted styl co ja miluju (clean) takze corsy budou braskove jen to chce casek

Napsal: 25 bře 2009, 17:08
od Tiger.s
Nevím nevím ale x14xe umí bejt hodně rychlí ..Se žlutou tigi x14xe sem dal Gsi corsy o moc

Napsal: 25 bře 2009, 17:10
od suby
styxxy>>> Bloud už GSI dává teď

Protože nějaký blbec neumí sprintovat

Napsal: 25 bře 2009, 17:30
od Velbloud
Styxxy, Suby... mno teď to mám s GSI +- půl auta (někdy předjedu někdy jsem pozadu)... myslím, že je to hlavně kvůli odlehčení.. a při cca 95hp současných (tzn. cca 105hp na tunu). S PB, svodama a upraveným potrubím bych se mohl dostat (při velkým optimismu) na nějakých 120hp (tzn. cca 130hp na tunu).. což by mi mohlo zatím stačit ;o)) příští rok bych chtěl pokud by to vyšlo tak vačky, při tom vyleštit kanálky, a pak jít směrem opětovnýho odlehčení - tzn. kapotu a blatníky z lamina od Pesche.. ale to už předbíhám hodně dopředu..
Styxxy.. mno ty než doděláš to nejrychlejší GSI tak to já dřív budu mít turbínu ;o))))

blbej vtip, já vím...mno jinak se těším až to doděláš..přeci jen je pěkný když jedou v řadě podobný auta.. lidi koukaj jako divý (jak jsme takhle jezdili na mimoni Vtomas, Svoby a já..)
Napsal: 25 bře 2009, 19:15
od andre.fuchs
Velbloud:ale Styxxy si tě stejně dá,má díky korozi odlehčený auto
Styxxy: promiň,asi taky blbej vtip

Napsal: 26 bře 2009, 22:27
od styxxy
andre: jo vazne dobry ja ti dam pockej
subyjo jo mas se co ucit od mistra
bloud to chapu mafia cernych corsicek... vidim to ze cely leto budu bez corsy a vyjede tak na zimu

podle me to chce cely rozebrat vsude natrit a hlavne cely zkontrolovat a tech penez do toho

no vidim to ze pres leto se nani bude jen makat takze asi moc nevyjede ani na sraz corsicek

[
ps: premyslel jsem o zadnich laminatovych dverich aby to bylo lehci a jak si sem daval odkaz bylo to uz i zahlazeny co si otom myslis? a co nato subwoofer v kufru jak se ty dvere budou chovat? a co teprv az to nekdo neubrzdi?
Napsal: 26 bře 2009, 22:34
od andre.fuchs
styxxy

tak se nečerti
Napsal: 26 bře 2009, 22:38
od styxxy
ja se certim jen kdyz si vezmu jaky gsi bych ted mohl mit za polovicni cenu nebo kdyz jsme sehnal 1.4 16v za simbolickou cenu a byla by natom lip nez moje auto

ale ja vam to jeste nandam pockej!! ..... jo mely bysme si psat v jiny sekci pak to tady bloudovy zaneradime a bude to muset mazat chudak... ja mazu zatres ve skole tabuli tak vim jaky to je
Napsal: 05 dub 2009, 21:17
od Velbloud
Styxxy... ty zahlazený vrata z lamina jsou super.. ale pozor nato.. PESCH je dělá pouze pro "rally" .. tzn.. panty na ně si musíš udělat a nejsou zavíratelný na zámek, pouze na rychloupínáky.. všeobecně jsou ideální na sprinty a právě na rally, ale ne na každodenní ježdění..
Jinak dneska jsme si opět hráli ;o)
Napsal: 05 dub 2009, 21:30
od suby
Pěkně naleštěný PB.
Mladá ti šije ochranou kůži?