Stránka 9 z 17
Napsal: 11 led 2009, 19:30
od Deny
Právě při studeným motoru a chodu na volnoběh,je prý to nejhorší,co můžu udělat.Mělo by se co nejdříve vyjet,ale ne moc vytáčet motor.
Napsal: 11 led 2009, 20:16
od Havli
V těhle vleklejch mrazech je to na

v obouch případech

Vymena termostatu
Napsal: 01 bře 2009, 12:12
od Dogi
Cau kluci prosím vas potreboval bych vedet jak vymenim teda spis kde vymením termostat na corsu B 1.2 i muze te mi nekdo poradit diky moc Dogi
slouceno by toxik-q
Napsal: 01 bře 2009, 12:29
od toxik-q
Dogi: doporucuju stahnout prirucku viz.
viewtopic.php?t=835 a tam to najdes podrobne napsane na strance 72-74

Napsal: 01 bře 2009, 14:35
od styxxy
ne ze bych byl skodolibej ale delal jsme to minulej rok celkem dobrej voser... termostat je pod plastovim krytem na rozvody takze musis sundat cely rozvody vcetne vsech ozubenych kol i na vackove hrideli a hlavne nezapomen ze kdyz to budes delat az tam davas rozvody zpatky tak vule remenu se vymezuje vodni pumpon a tech zbylich par mm az napinaci kladkou
Napsal: 04 dub 2009, 21:05
od nezdvorak
dnes jsem při podrobném průzkumu motoru našel takovej konektor (viz foto) kterej je připevněnej na nádržce servokapaliny, když odendám krytku, je tam jsou tam 4 piny. Když zkratuju 1. s 2., tak se točí ventilátor na chladiči jako blázen, když zkratuju 1. a 3. tak jen poloviční rychlostí. Vypadá to jako příprava na nějaký manuální spínání ventilátoru, nesetkal se s tím někdo? Nebo lépe, nemá to někdo také v motoru?
Dík
Napsal: 04 dub 2009, 21:10
od Joe80
>> nezdvorak-- neviem teraz ci mam aj ja ten konektor len sa musim smiat

to stale skusas skratovat kontakty co najdes?

Napsal: 05 dub 2009, 12:38
od styxxy
ja to mel v x12sz taky
Napsal: 05 dub 2009, 14:01
od nezdvorak
styxxy>>> a podařilo se ti zjistit k čemu to je?
Napsal: 05 dub 2009, 15:11
od NoX
a neni to nahodou priprava pro motor s klimatizaci? u nekterych motoru se ve chvili , kdy se spusti klima spusti i na mensi rychlost hlavni ventilator... btw, kvalitni napad, ze zabavy zkratovat piny v spojce

Napsal: 05 dub 2009, 16:07
od Kalda
NOX má néspíš pravdu s tim jak se to točí ty vrtule dyž zapneš klimu, ae ten caplík tam nemám takhle na nádržce, ae mysim že bude zabalené někde
Napsal: 05 dub 2009, 17:50
od nezdvorak
NOXi máš recht člověče, to bude ono... každopádně mi to ulehčilo práci a udělal jsem si spínač na vrtuli, abych nemusel čekat do 100°C než mi to srazí teplotu

btw: pojistky to jistěj

budik
Napsal: 07 dub 2009, 15:08
od skopek
Ahoj, tak mam take problemy s teplotou dneska kdyz jsem stal na semafotu tak mi vyskocil budik na teplotu az na konec, jeste peknej kus ya cervenou a po chvilce se zacal vracet zpatky, ted se ani nehne. kapaliny tam je porad stejne, poradite mi co s tim, predtim ukazoval cna 85stupnu. Diky
PS: mam corsu B 1.0 z 97roku
Napsal: 07 dub 2009, 15:13
od toxik-q
typnul bych to spatnej spinac ventilatoru

zkus odpojit ventilator a napojit ho natvrdo na baterku pokud se bude tocit je problem ve spinaci poku nebude je problem ve ventilatoru

jo jeste zkontroluj pojistku zdali je ok v pojistkovce tim bych zacal

Napsal: 07 dub 2009, 15:14
od nezdvorak
mohlo by být v háji čislo vedle chladiče