Stránka 9 z 11
Napsal: 12 lis 2008, 20:21
od flo
Je to vsechno hodne origo (jak jsem uz zminoval auto od nase babicky), tak skusim to najit, ikdyz mam sundany cely ten zadni vnitrni plast, a je videt akorat svetla ktomu kabely, a central benz. hrdla.
Radio mam stary Xplode a vpredu 13"Kenvood, a hraje to dle meho gusta celkem vpohode.
ALE... jak tady ctu, tak se trochu priklanim k zavedeni silnejsich reprokabelu, s predpokladem ze basy a vysky budu krystalovejsi, nicmene porovnavaci zaklad nemam, nikdy jsem neslisel nakolik je velky rozdil s lepsima kabely.
Uvazoval jsem o subw. , ale protoze potrebuji veskeri prostor a nemuzu zadelat kufr, tak jsem rikal ze docela velke misto za kastlikem pred spolujezdcem, ze bych tam dal tubu treba vprumeru kolem 20cm, ale nemam jeste moc promereny. Ma to zmysel?
Na radiu je vystup na ISO konektor, cinch, + cinch na sub. Jsou vystupne hodnoty stejny na ISO a cinch? Kdyz zavedu repro kabely mam napojit na ISO nebo na Cinch (cinch my zamlouva vic, kvuli lepsi provedeni koncovky)
Napsal: 12 lis 2008, 20:35
od flo
Jinak samozrejme diky za nazory, pripominky a pomoc, obcas to bodne

Napsal: 12 lis 2008, 20:44
od toxik-q
ideal reseni je napajeni radia primo z baterky prez pojistku, pokud mozno ho ukostrit kvuli moznemu ruseni, natahnul bych vsude 2,5 dvoulinku (v pripade ze budes porizovat zeslivac uz by si to mel pripravene...s tou tubou nevim no osobne bych do toho nesel, mel sem stejne problem a vyresil sme to ovalama v plate a ze sve vlastni zkusenosti rikam ze na normalni POSLECH hudby je to myslim ideal

kdo sedel v mem aute potvrdi

jinak dle meho vystupy na iso jsou urcene primo na repro a cinche na propojeni se zesilovacem

tedy alespon takhle bych to rozlisil ja

Napsal: 12 lis 2008, 21:29
od flo
OK, tak jdu do toho.....Bude to na delsi lokte s otazkama i casove.
tak:
Jak velkou pojistku mam dat kdyz tahnu pres baterku?
Funguje nadal vypinani s klickem kdyz na to urceny misto pritahnu ktomu signal zapalovani, ev. stim netracim ucel pres baterku?
Uzemni se tak ze natahnes 1 drat nekam k body auta a k kovovemu krytu radia (vetsinou sroub strcy ze zadku radia s malou matkou)?
Kdyz napojim 2.5 dvoulink na ISO redukce (konektor s kabely) tak nedegraduje se signal na ty 5cm "kablu na zvonek"?
Je velky rozdil mezi OFC 2.5
http://www.e-conrad.cz/kabel-k-reproduk ... m+dp48127/
a
http://www.e-conrad.cz/kabel-k-reproduk ... m+dp48206/
Zesik zatim chci vynechat a ani plato nechci pouzit na repro, hodnekrat jezdim bez toho, hledame jine misti ci reseni subu.
Mozna jsou to banalni otazky(jak pro koho) ale je potrebne tydle detaily resit...

Napsal: 13 lis 2008, 06:56
od toxik-q
jakou pojistku? mno vzhledem k odberu radia

10-15 by mela plne stacit

prodavaji kryte pozdra na nozovou autopojistku cca 20kc

pokud trvas na tom ze by si to chtel prez klicek znamena to komplet vymena kabylku

neni to signalni kabel ale primo napajeci

do ceho bych se osobne nepoustel

a neplnilo by to svuj ucel natpajeni primo z baterky...
uzemeni presne jak rikas
sou dve reseni bud napajet na kabylky ISO, nebo koupit iso s piny zvlast a nacvakat si tam silnejsi kabylky
jinak byt tebou bych nejdrive zainvestoval do kvalitnejsich komponentnich repro nez do subwooferu

Napsal: 15 lis 2008, 16:00
od revilohifi.cz
reproduktorovou dvoulinku nejčastěji používám tuto:
http://www.revilohifi.cz/dragster-dp-425.r.html
vlastnostmi je naprosto stejná, jak jsi posílal, akorát je levnější..
A co se týká zapojení reproduktorové dvoulinky do ISO konektoru, tak asi nejefektivnější je to se šroubovacím ISO konektorem..
http://www.revilohifi.cz/carpower-cp-85.html
Stačí jen konce kabelu proletovat, zasunout a utáhnout..

Napsal: 07 pro 2008, 18:08
od Havli
Docela gut

Napsal: 22 bře 2009, 11:49
od HonzisL
Zdravím, chci se zeptat, jaká montážní hloubka repra se max. vleze do předních dveří? Díky za info.
Napsal: 23 bře 2009, 10:32
od ba_djjour
Honzis: origo repro ma pri prumeru 165mm hloubku 44mm, ale repro je pod uhlem, takze je to otazne, ale tech 44mm je akurat.
Lidicky chci se zeptat, mate nekdo ve dverich Sinus Live SL-F165 ?? Mne se tam nevlezli, a to sem kupoval adaptery, ale nevesli se tam. Co mam delat? Musim klestemi vyrezat diru do dveri??
Sloučeno-Toxik
Napsal: 23 bře 2009, 10:41
od toxik-q
ba- pokud nemas dostatecne velky otvor tzn nevejde se ti tam civka s magnetem ale montazni hloubka je cajk tak je to jedna z variant
druha je pak udelat si doorboardy

Napsal: 23 bře 2009, 10:50
od ba_djjour
toxiq: doorboardy nechci predelavat, nato sem kupoval slim repraky aby to vypadalo ze je to origo. ale jak ma ten repro adapter tri srouby, dva dole a jeden nahoru, ten vrchni nejde ani utahnout, tak asi budu radsi rezat do dveri.
jen sem chtel vedet, jestli to jde rucne klestema na plech, jestli to neni moc hruby a pujde to.
Napsal: 23 bře 2009, 11:00
od mrkac
ja som vacsiu montaznu hlbku riesil vyrezanim kruhov z drevenej dosky,hrubka cca 20 mm,ako podlozku pod repro,potom tam vlezie aj repro s montaznou hlbkou okolo 65 mm,a este je tam trochu miesta pod tapacirom
Napsal: 23 bře 2009, 11:22
od toxik-q
no jde to ale ja s tim zkusenost nemam ja zvolil druhou variantu nechtelo se me rezat do auta

nebo je jeste moznost s tim krouzek MDF jak tu zminuje mrkac a popravde je to i lepsi reseni

mdf je pevnejsi nez ten plast a nemam to tendenci k rezonaci

doporucuji jeste podlepit necim mekym

Napsal: 23 bře 2009, 13:01
od mrkac
presne,ja som to este podlepoval takou tlmiacou paskou,aby sa vyplnili tie miesta kde to presne nepriliehalo k plechu.
myslim ze vonkajsi priemer toho kruhu ,ktory som daval pod repro bol asi 180mm / vacsi tam asi ani nevojde/a vnutorny podla repra,ja som to mal myslim 145 mm
velikost zadniho repraku
Napsal: 08 dub 2009, 09:24
od knedlik