Stránka 9 z 17

Napsal: 07 říj 2007, 22:17
od pepex
co má 1.2 tenhle?

Napsal: 07 říj 2007, 22:18
od Pívas
ta se rozsvici i bez záslepky :wink:

Napsal: 07 říj 2007, 22:20
od sladas opc
přesně tenhle a bez záslepky se kontrolka nerozsvicí

Napsal: 07 říj 2007, 22:24
od Pívas
tak to nevim proč :cry:

Napsal: 07 říj 2007, 22:24
od pepex
je tam tohle rozmazaný těsnění?

Napsal: 07 říj 2007, 22:25
od sladas opc
jo jo toto těsnění

Napsal: 07 říj 2007, 22:26
od pepex
já mám zaslepeno a občas 5/100 startů se taky rožne ,ale pak jí naložim a je to pá.

Já bych vyčisil a zaslepij jenom výfuk...

Napsal: 07 říj 2007, 22:29
od sladas opc
výfuk zaslepi to myslíš tu větší díru?V jedný běhá ten ventil to je ta menší a ta větší to nevim co tam je

Napsal: 08 říj 2007, 00:47
od Jirka 1.2
Nemá to cenu!!!U 1.2 33kW to nejde.Ať zaslepíš jednu nebo druhou nebo obě, vždy to pozná.Testováno.

Napsal: 08 říj 2007, 09:29
od Dub.-
A da se to teda nejak snadno cistit? Driv se mi taky ta kontrolka rozsvicovala ae po vymene palivoveho filtru to prestalo, ale zase mi pri nejakem startu nejde do otacek a spatne jede :( tak bych rad zkusil vycistit to ae potreboval bych blize poradit jak =)

Napsal: 30 říj 2007, 14:34
od KAWAS
Chlapy tak mě vyveďte z omylu.. Rolling Eyes Hodně jsem tu četl o závislosti ARG ventilu(který teda při volnoběhu a nízkých otáčkách pouští část výf.plynů zpět do sání) a čidla váhy vzduchu... Kdosi tu psal že jak pouští ARG ty sra.ky zpět,tak že to zasírá váhu... Ale sakra vždyť ARG ventil je z boku motoru u převodovky a čidlo je teda podle všech na sání... tak jak se to tam dostane..??

Napsal: 30 říj 2007, 18:56
od Paluš
KAWAS:

stačí se jen podívat na klapku sání .... proč je tedy vždy černá :wink: .
Pokud by se tam nic zpátky nedostalo, tak by škrtící klapka byla krásně čistá.
Neznám auto, které by ji nemělo černou od mastnoty a sazí ... byť v malém, ale vždy se část zplodin dostane zpátky do sání. Je to opravdu malé množství a AGR jen k tomu přiloží .... :wink:
Jak se tam ty zplodiny dostanou ?
Vždy, když přidáš při ,,zátěži´´ plynový pedál než se motor roztočí ... zejména z volnoběhu nebo z podtočeného motoru.

Napsal: 30 říj 2007, 19:53
od KAWAS
PALUŠ:

čeče ji Ti nevím....
Vždy když klapku rozdělám tak je čistá... :?:
Třeba u Fábie 1.2 HTP to beru,tam jde trubka z výfuku rovnou do sání pod klapku,to bys teprv vyděl zadělanou klapku.. :lol:
Ale tady na Corse je to přisávání úplně jinde..!!

Napsal: 30 říj 2007, 20:11
od Paluš
KAWAS:

tak to jsi první :D :lol:
Né vážně ... ty váhy se opravdu ,, časem ´´ zasírají.
Zastoupení opel o tomto problému vědí a váhy u cors mění poměrně často.
Nemůžou s tím celkem nic moc dělat, neboť kvůli přísným emisním limitům tam ty AGR ventily dávat musej .... zatím, dokud nevymyslí něco jiného, jak jinak snížit výfukové zplodiny .

Napsal: 30 říj 2007, 20:15
od KAWAS
Jasnačka..ale to muj problém s cukáním moc neřeší... no dneska jsem rozdělal ARG,obkreslil těsnění,udělám záslepku,vyčistím tu váhu a uvidíme...Snad se to zlepší..