Stránka 89 z 100

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 27 led 2013, 16:01
od Pedros1
Tak to je možný že to byl on. :)

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 27 led 2013, 23:41
od Korrpi
Gooder píše:A co mi teda radíš? :D
Cokoliv jen nesedet doma na prdeli :lol: vypadni ven na pivko nebo tak neco

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 27 led 2013, 23:55
od Co-RS-ák
prosim vás, vysvětlete někdo Gooderovi, že kotoučová zadní náprava je u corsy úplně nahovno, zvlášť když se to musí převařovat a dělal to bůhví kdo ;) :roll: už nevim jak jinak bych mu to řekl :mrgreen: :drsnak_smajl:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 00:21
od Gooder
Korppi: Tak poslední týden, pak už bude mít po zkouškách :) Jinak posledních pár dnů jsem furt někde byl, takže tolik doma nejsem :D

CoRSák: S Tebou to nemá smysl řešit, když chceš BMW :hmmm: :lol: Kvality se nebojím, jen mi řekni smysl toho, proč se na auta dozadu kotouče dávají. I u Corsy to bude mít přínos pro brzdný účinek, toho bych se nebál :)

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 00:35
od Co-RS-ák
protože je to modernější, lépe se chladí, lépe brzdí HLAVNĚ vpředu, a taky se musí častěji měnit takže je to lepší business :D já neřikám , že ne.. ale myslím, že to ani nepoznáš ;) btw. představ si mercedes nebo BMW s bubnama vzadu, toby to vypadalo..takže proto taky :mrgreen:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 01:01
od Korrpi
mam dojem,ze jak na mercedesu tak na bmw najdes bubnove brzdy :lol:

kotouc dozadu na jakoukoliv corsu ktera nema vykon pres cca 90kw a nejezdi se s ni vrchy nebo na okruhy nema smysl cpat.... jednak je tu oblibeny strasak STK druhat to nema cenu, protoze oboje brzdi uplne stejne :lol:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 11:25
od Co-RS-ák
Jo najdes, z dob kdy kotouc nebyl ns svete :D myslel sem aspon trochu moderni ;)


Vidis to lado? Nema to cenu, dalsi rozumnej clovek kterej to s tebou mysli dobre :D

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 11:39
od Gooder
Tak já vím, že budu mít přebržděné auto v poměru k výkonu, ale na tom nevidím nic špatného. Je lepší mít rezervu v brzdné síle, než tam mít ztrátu. A kotoučová brzda bude rozhodně lepší na údržbu, respektive bude jednodušší brzdy udržovat v dobré kondici :wink:

A brzdit to stejně nemůže. V tom případě mi chcete říct, že nejvýkonější verze aut mají kotouče pro parádu? :D

Navíc to beru tak, že jsem chtěl repasovat zadní bubny a tohle mě finančně vyjde +/- na stejno.

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 14:32
od jamal.jefries
taky budu dělat kotouče dozadu protože je už mam doma od kevina z astry gsi a gooder ma pravdu že je lepší přebrzdit auto než mít takový který skoro nebrzdí.sám sem to poznal proto sem zainvestoval do brzd z astry gsi :-) :-D

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 14:34
od Korrpi
Co-RS-ák píše:myslel sem aspon trochu moderni ;)
když se podíváš tak jakýkoliv BMW je modernější něž naše blesky :lol:

Jinak Ládiku tady strašíš vyndanejma zadníma sedačkama a STK a přičemž chceš udělat zasah do vozidla daleko horší :shock: koukal jsem do TP a tam mam napsaný co je kde za brzdy tak aby jsi pak na STK vubec prošel :banan:

jinak je jednodušší udržet v kondici buben než kotoučo/buben od Opla 8) sam vim co to je za idiotský řešení

a nemyslel jsem nejvýkonější auta ale stejný auto stejná motorizace a jen vzadu kotouč/buben a nepoznal jsem rozdíl v tom jestli to brzdí jinak :lol:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 16:00
od pdk88
Mno popravdě on i ten oplobuben na corse se super řešenejma lanovodama je vcelku genitální :zed:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 19:05
od Gooder
Korppi: Akorát jsem čekal, kdy někdo s tímhle vyrukuje :D Kde v TP máš rozlišeno, jestli máš kotouče nebo bubny, já tam nic takového nenašel. Samozřejmě vím, co hrozí na STK, jen já narozdíl od Pedrose s tím počítám. Nehledě na to, že při běžné silniční kontrole policista nezpozoruje, že vzadu má být buben a je tam kotouč. Kdežto u sedadel to pozná. A straším tu se sedadly, ale sám je vzadu nevozím :mrgreen: A vím, že tohle je podstatně větší zásah do vozidla, než vyndání sedadel. Ovšem taky počítám s tím, že pokud to bude brzdit na hovno, tak tam vrátím buben :wink:

Jasně, sám to vím, že tahle brzdná síla je zbytečná na mojí motorizaci a takový rozdíl tam nebude, ale nemůžete mi tvrdit, že buben brzdí lépe :)

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 19:22
od Korrpi
netvrdim, že brzdí lépe nýbrž stejně :wink:

jinak na zadní straně TP mam napsano co mam za brzdy :lol: holt jinej kraj jinej mrav :vyplazni:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 19:31
od Gooder
Já vzadu nic nemám, jen toto: Provozní; ABS; Parkovací; Odlehčovací.

Ano, ale v případě navýšení výkonu budou brzdit lépe, ne? :)

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 19:33
od schleza
Musim se pridat k narozu ze kotoucova brzda brzdi lepe jak bubnova :roll: