Stránka 89 z 100
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 27 led 2013, 16:01
od Pedros1
Tak to je možný že to byl on.

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 27 led 2013, 23:41
od Korrpi
Gooder píše:A co mi teda radíš?

Cokoliv jen nesedet doma na prdeli

vypadni ven na pivko nebo tak neco
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 27 led 2013, 23:55
od Co-RS-ák
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 00:21
od Gooder
Korppi: Tak poslední týden, pak už bude mít po zkouškách

Jinak posledních pár dnů jsem furt někde byl, takže tolik doma nejsem
CoRSák: S Tebou to nemá smysl řešit, když chceš BMW

Kvality se nebojím, jen mi řekni smysl toho, proč se na auta dozadu kotouče dávají. I u Corsy to bude mít přínos pro brzdný účinek, toho bych se nebál

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 00:35
od Co-RS-ák
protože je to modernější, lépe se chladí, lépe brzdí HLAVNĚ vpředu, a taky se musí častěji měnit takže je to lepší business

já neřikám , že ne.. ale myslím, že to ani nepoznáš

btw. představ si mercedes nebo BMW s bubnama vzadu, toby to vypadalo..takže proto taky

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 01:01
od Korrpi
mam dojem,ze jak na mercedesu tak na bmw najdes bubnove brzdy
kotouc dozadu na jakoukoliv corsu ktera nema vykon pres cca 90kw a nejezdi se s ni vrchy nebo na okruhy nema smysl cpat.... jednak je tu oblibeny strasak STK druhat to nema cenu, protoze oboje brzdi uplne stejne

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 11:25
od Co-RS-ák
Jo najdes, z dob kdy kotouc nebyl ns svete

myslel sem aspon trochu moderni
Vidis to lado? Nema to cenu, dalsi rozumnej clovek kterej to s tebou mysli dobre

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 11:39
od Gooder
Tak já vím, že budu mít přebržděné auto v poměru k výkonu, ale na tom nevidím nic špatného. Je lepší mít rezervu v brzdné síle, než tam mít ztrátu. A kotoučová brzda bude rozhodně lepší na údržbu, respektive bude jednodušší brzdy udržovat v dobré kondici
A brzdit to stejně nemůže. V tom případě mi chcete říct, že nejvýkonější verze aut mají kotouče pro parádu?
Navíc to beru tak, že jsem chtěl repasovat zadní bubny a tohle mě finančně vyjde +/- na stejno.
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 14:32
od jamal.jefries
taky budu dělat kotouče dozadu protože je už mam doma od kevina z astry gsi a gooder ma pravdu že je lepší přebrzdit auto než mít takový který skoro nebrzdí.sám sem to poznal proto sem zainvestoval do brzd z astry gsi

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 14:34
od Korrpi
Co-RS-ák píše:myslel sem aspon trochu moderni
když se podíváš tak jakýkoliv BMW je modernější něž naše blesky
Jinak Ládiku tady strašíš vyndanejma zadníma sedačkama a STK a přičemž chceš udělat zasah do vozidla daleko horší

koukal jsem do TP a tam mam napsaný co je kde za brzdy tak aby jsi pak na STK vubec prošel
jinak je jednodušší udržet v kondici buben než kotoučo/buben od Opla

sam vim co to je za idiotský řešení
a nemyslel jsem nejvýkonější auta ale stejný auto stejná motorizace a jen vzadu kotouč/buben a nepoznal jsem rozdíl v tom jestli to brzdí jinak

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 16:00
od pdk88
Mno popravdě on i ten oplobuben na corse se super řešenejma lanovodama je vcelku genitální

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 19:05
od Gooder
Korppi: Akorát jsem čekal, kdy někdo s tímhle vyrukuje

Kde v TP máš rozlišeno, jestli máš kotouče nebo bubny, já tam nic takového nenašel. Samozřejmě vím, co hrozí na STK, jen já narozdíl od Pedrose s tím počítám. Nehledě na to, že při běžné silniční kontrole policista nezpozoruje, že vzadu má být buben a je tam kotouč. Kdežto u sedadel to pozná. A straším tu se sedadly, ale sám je vzadu nevozím

A vím, že tohle je podstatně větší zásah do vozidla, než vyndání sedadel. Ovšem taky počítám s tím, že pokud to bude brzdit na

, tak tam vrátím buben
Jasně, sám to vím, že tahle brzdná síla je zbytečná na mojí motorizaci a takový rozdíl tam nebude, ale nemůžete mi tvrdit, že buben brzdí lépe

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 19:22
od Korrpi
netvrdim, že brzdí lépe nýbrž stejně
jinak na zadní straně TP mam napsano co mam za brzdy

holt jinej kraj jinej mrav

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 19:31
od Gooder
Já vzadu nic nemám, jen toto: Provozní; ABS; Parkovací; Odlehčovací.
Ano, ale v případě navýšení výkonu budou brzdit lépe, ne?

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 28 led 2013, 19:33
od schleza
Musim se pridat k narozu ze kotoucova brzda brzdi lepe jak bubnova
