Stránka 90 z 100

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 20:17
od Fošna
Láďo ani na to nemysli... kotouče vzadu je fakt blbost a drahá blbost... špatně to svaříš, upadne ti kolo a seš v prdeli... musíš udělat geometrii zadní nápravy... musíš sehnat zadní brzdy který se dají ovládat hydraulikou a lankem... vím, že tohle řešil Fugy a dokonce tu zadní nápravu s kotoučema udělal... ale finančně je to mnohem dražší než udělat go zadní nápravy

PS: Furt tady řešíš kraviny kolem motoru a brzd.... máš corsu a ne supersport... jestli chceš z corsy udělat závoďák, tak si našetři pořádný peníze a rozhodně nejezdi na STK! :roll:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 20:51
od Gooder
Nesnažím se udělat z auta supersport. Vím moc dobře, že tohle auto pro to není vhodný. S tím motorem řeším přesně to, co jsi chtěl udělat Ty :wink: Jinak k té nápravě SZ.

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 21:02
od Co-RS-ák
nikdo neřiká že kotouč nebrzdí lépe, všichni tvrdíme, že kotouč vzadu na corse je pikačovina a brzdí to stejně jak bez kotouče..

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 21:04
od Gooder
To jsem ale taky napsal, že s tímhle výkonem tam velký rozdíl nebude :D

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 21:05
od Co-RS-ák
můžeš nám všem udělat radost a nechat tam původní buben? za ty prachy radši kup třeba nerezový svody...na kterejch si nerozbiješ hubu

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 21:21
od Gooder
Svody 4-2-1 zatím jen litinové, když už je mám doma, jestli to přinese nějaké zlepšení, tak teprve potom nerez :wink:

Jinak s tou nápravou jste mě nahlodali :jj_good:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 21:25
od Co-RS-ák
sem slyšel , že prej kotoučové nápravy vzadu na corsách přetrhaji i řetěz a stejně vyskočí, vymlátí celý auto bouchnout začnou hořet a pak praští přes palici majitele aby se probral a došlo mu že to tam prostě nepatří!!! :D

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 21:29
od jamal.jefries
tak to by nemohla patřit ani na astru gsi když ve všech ostatních verzích se dělala bubnová..... brzdit líp na autě to člověk nepozná to by se poznalo jedině na válcích kdy by opravdu brzdila jenom zadní náprava.je to sice docela náročný ale když už to mam celý doma tak už to předělám :-) :-) :-)

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 22:05
od Smithy
Vubec bych se do toho nepoustel, vsak kvuli tomu ze to mel puvodne spatne nastaveny se Fugy vysekal........

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 28 led 2013, 22:33
od Korrpi
jamal.jefries píše:tak to by nemohla patřit ani na astru gsi když ve všech ostatních verzích se dělala bubnová..... brzdit líp na autě to člověk nepozná to by se poznalo jedině na válcích kdy by opravdu brzdila jenom zadní náprava.je to sice docela náročný ale když už to mam celý doma tak už to předělám :-) :-) :-)
nejen GSi mely kotoucovku :wink:

a jak tu pise Petr nakonec to skonci tak,ze bude prebrzdenej zadek a auto nebude fungovat tak jak ma :?

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 29 led 2013, 12:45
od jamal.jefries
zadek by byl přebržděnej v případě že bys nechal origoš brzdy vepředu ale když mam komplet z jednoho auta tak to musí brzdit normálně :-) :-) :-)

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 29 led 2013, 13:12
od Korrpi
no ja nevim ale kdyby uznali inženýři v Rüsselheimu, že je třeba dat na Corsu všude kotouče tak je všude daj :vyplazni: nema cenu se tu hadat a začít žabomyší válku, jenže jeden člověk co navrhl system brzd tomu rozumí víc jak celé forum tu dohromady

mona si berete inspiraci v UK, DE tak když už jste u toho měnění tak vyměňte i trubky, hadičky a tak :jj_good:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 29 led 2013, 13:19
od jamal.jefries
no co si budem povídat určitě to potom bude chtít větší brzdovej válec,trubky bych řekl že budou stejný ale hadice určitě taky z třebas astry.de o to že ty inženýři počítaly s tim že to auto bude stavěný do 1.6ky.proto na astru daly až na 2.0 16v kotouče a co se týče třebas vectry tak ta je větší a těžší tak tam by to asi bubny neubrzdily ani v tý 1.6.proto říkám že kotouče dozádu sou hudba daleký budoucnosti a třebas tam ani nepříjdou ale uřčitě bych to udělal na druhou nápravu aby se to kdyžtak dalo vrátit zpátky v případě že by to nevyhovovalo :-) ;-)

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 29 led 2013, 13:28
od Gooder
Míro, já nikdy netvrdil, že Corsa potřebuje vzadu kotouče. Sám jsem uznal, že je to zbytečný luxus ;)

Jinak k těm hadicím, brzdové i palivové hadice vyměnit chci. A můj názor je takový, že v tuhle chvíli budu radši investovat do těch hadic. Náprava by byla otázka vzdálenější budoucnosti, letos bych to určitě nedělal. Navíc se i sám bojím těch svárů, nejsem 100% rozhodnutý, že ji tam dám :)

Z toho, co jste tu všichni psali, tak mi ale přijde, že si myslíte, že chci předělat tu mojí nápravu. To určitě ne, doma mám předělanou nápravu z Kadetta + celý posilovač z Astry GSi + přední brzdy z Astry GSi :wink:

Re: Pokec o všem a o ničem V.

Napsal: 29 led 2013, 13:35
od Korrpi
Jamale: pleteš se s tím, že kotouč vzadu byl na astře jen u C2OXE nebo X20XE ale i u C18XEL, X18XE, X16XEL :wink: ono tam hraje roli víc faktorů....

nemyslel jsem měnit trubky kvuli pruměru, ale kvuli tomu, že jsou nový nejsou po těch letech provozu opotřebovaný a tak :wink: