Stránka 92 z 100
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 12:51
od Co-RS-ák
já nechci laborovat

já to chci vědět rovnou

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 12:59
od mglore
takze vejfuk sem stavel nedavno - stredak je PLNE pruchozi - tj. rezonator rovnou od panu z Oplu -
jenom koncak ma prepazky. Mimochodem vsude prodavane "rezonatory" nejsou nic jineho
nez plne pruchozi tlumice, plyn tu neurychluje (

), pouze to pohlcuje
cast zvuku, proste je to derava trubka, kolem je absoprcni material a pak vnejsi obal, nic jineho...
jedina restikce na corsackym vyfuku je kat, takze kdyz misto neho date trubku nebo "rezonator = plnepruchozi tlumic", tak to o trochu lip pojede ve vysokejch otackach, ale asi ztratie trosku kroutaku v nizkejch.
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 13:06
od jamal.jefries
Rezonátor montujeme za účelem zrychlení odvodu výfukových plynů. Rezonátor dává plynům vibrující pohyb a tímto je zrychluje ve výfukovém systému. V důsledku dochází k rychlejšímu vyprázdnění a lepšímu plnění válců. Rezonátor zlepšuje akceleraci a pružnost motoru v celém rozsahu otáček, ale hlavně u nižších a středních. Doporučujeme používáni spolu se sportovním katalyzátorem a sportovím filtrem.
autodoplnky.cz
toď vše co k tomu dodám

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 13:36
od Gooder
A přečti si, co je napsané u sportovních filtrů
Myslím si, že to je blbost, aby to něco zrychlilo. Spíš to ten plyn zpomalí, protože tam jsou nějaké přepážky atp, které např. způsobují rezonující zvuk. Je to jen má domněnka, třeba kecám
mglore: Takže když místo středového tlumiče dám trubku, tak se nic nezmění a bude to defacto stejné, jen to nebude mít "obal"? Na autě jsem měl plněprůchozí zadní tlumič, takže veškerý hluk mi tlumil katalyzátor?

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 16:32
od jamal.jefries
jj jenže když se podíváš tak ty výstupky sou tam vylisovaný do spirálovýho tvaru takže tim jak se ty plyny roztáčej tak nabíraj rychlost

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 17:33
od mglore
gooder : presne tak, nicemu nepomuzes co se tyka pruchodnosti vyfuku, akorat to bude jeste hlucnejsi,
kdyz odstranis stredovej plne pruchozi tlumic. A plne pruchozi je porad tlumic, ma sice tak 25 procent ucinosti co se tyka ztiseni oproti nepruchozimu tlumici, ale porad tlumi.
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 17:41
od Gooder
Tak to je dobré vědět, děkuju
V tom případě asi největší tlumící účinek má katalyzátor. Chtěl bych totiž časem dělat svody 4-2-1 a je k nim i trubka místo katalyzátoru, takže nedoporučuješ ho dávat pryč?
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 18:04
od mglore
kat je nejvetsi restrikce, takze ano, dat pryc urcite, akorat minimalne po nem stredovej a koncovej plne pruchozi nebo koncovej nepruchozi...aby to nebylo moc hlucne kvuli policajtum...
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 18:17
od Gooder
A nebo mě napadlo nahradit ho sportovním katem.
Koukal jsem i na sportovní výfuky, dělají verze s nebo bez střeďáku. Jestliže teda je plně průchozí střeďák, tak se dá koupit ta verze bez(25% nárust hluku snad tak markantní nebude). Ušetří se tím i peníze, co jsem koukal.
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 18:32
od jamal.jefries
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 18:34
od Gooder
Proto mě právě napadlo to řešit sportovním katem. Hluk by vzrostl asi podstatně víc, kdybych ho dal pryč uplně, než kdybych odstranil střeďák(jestliže tlumí 25%, tak bych řekl, že kat +/- 50%).
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 18:41
od Korrpi
největší výkon budete mít když odvedete od motoru trubku jen za přední kolo

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 18:42
od Gooder
A dobrý zase

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 19:18
od Korrpi
v nascaru to tak maj a funguje to, to samý formule taky neřešej věci jako tlumič, katík a tak

Re: Pokec o všem a o ničem V.
Napsal: 03 úno 2013, 19:25
od Gooder
Já právě kat řeším
